Волейбол 5 клас Переміщення в стійках.

Про матеріал
Переміщення в стійках. Передача м’яча обома руками зверху . Верхня пряма подача. Рухлива гра з волейбольною подачею.
Перегляд файлу

План-конспект

уроку з фізичноїкультури

модуль «Волейбол»

5клас

 

 

Тема:   Переміщення в стійках. Передача м’яча обома руками зверху . Верхня пряма подача. Рухлива гра  з волейбольною подачею.

 

Мета:

  1. підвищити інтерес учнів до уроків фізичної культури.
  2. сприяти гармонійному розвитку,зміцненню здоров’я учнів засобами рухливих ігор, естафет.
  3. виховувати в учнів любов до волейболу, завзятість, дисциплінованість, командний дух.

 

Завдання:

1.удосконалити передачу м’яча двома руками зверху .

2.удосконалити передачу м’яча двома руками знизу.

3.виконати вправи для розвитку спритності.

 

Тип уроку:урокповторення та закріпленнянабутихзнань та вмінь.

 

Місце проведення: спортивний зал.

 

Інвентар: волейбольні м ячі,волейбольна сітка ,обручі,свисток, секундомір.

 

п\п

Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичнівказівки

І.  Підготовчачастина уроку   ( 12 -15 хв.)

1.

Шикування довільне, рапорт.

Визначення ЧСС

1 хв.

10 с.

Звернутиувагу напоставу, та охайністьспорт.форми.

 

Всівимірюють ЧСС за 15 с.

Увага - учням, в кого ЧСС перевищує 20 уд/15сек.

2

Повідомлення завдань уроку.

 

Бліц-опитування (перевірити теоретичні знання учнівз теми волейбол).

30 с

 

1 хв.

У формібесіди

 

Розміри ігрового майданчика?

Скільки гравців 1 команди перебуває на майданчику?

Скільки є сетів ?

До скількох очків ведеться гра в сеті?

Основні жести суддів: аут, м’яч в полі , дозвіл на подачу?

3

Різновиди ходьби та бігу:

а) ходьба:  - звичайнимкроком; - на зовнішній та внутрішній сторонах стопи;  - на носках та п'ятах;     - у напівприсяді

 

б) біг:  - зізміноюшвидкостій напрямку; - спиною вперед; - приставнимикроками правимта лівим боком.

 

Ходьба з глибокимивдихами та видихами

 

3хв.

 

Дистанція два кроки

 

 

Слідкувати за самопочуттям

учнів.

 

 

Відновлення дихання

4

Загальнорозвиваючі вправи на місці в парах      (в дзеркальному відображенні)
 

1.В.п- . середнястійка ноги нарізно руки на поясі.
1 – нахил головою вперед;
2 – назад;                    
3 – вліво;
4 – вправо.
 

2. В.п. – середнястійка ноги нарізно руки до плечей.
1-4- коловіоберти руками в перед;
5-8- теж в іншу сторону.
 

3. В.п. -  середнястійка ноги нарізно, ліва рука вгорі.
1-2 – пружнівідведення рук назад;
3-4 – змінаположення рук.

 

4. В.п. – середнястійка ноги нарізно.
1- 4 – коловіоберти руками вперед;                    5-8  - коловіоберти руками назад.


5.В.п. -. середнястійка ноги нарізно руки на поясі.
1-2 -нахил вперед
3-4 -в.п;
5-6 -нахил назад;
7-8 -в.п .

 

6. В.п.- те ж саме. 
1-4-колові оберти тазом вліво;
5-8-те ж іншу сторону.

 

7.  В.п. -. середнястійка ноги нарізно руки на поясі. 1  - нахил вперед торкнутися  правої ноги
2-   нахил вперед торкнутися  підлоги між ніг     3 - нахил вперед торкнутися  лівої  ноги              4 – В.п.

 

8.В.п. -  середня стійка ноги нарізно  перед собою долонями вниз                                             1-  мах правою ногою вверх до лівої руки;
2 – в.п;                                                                       3 - мах лівою ногою вверх до правої руки;           4 – в.п;    

 

 

9.   В.п. -. середнястійка ноги нарізно руки на поясі. 1  - Випад правою ногою вперед коліно зігнуте під кутом 90* руки всторони.
2-   в.п.3 - випад лівою ногою вперед коліно зігнуте під кутом 90* руки всторони.                                      4 – в.п.

 

10. В.п.  - -. середнястійка ноги нарізно
1-4 – стрибки руки вгору;


11. В.п. – упор присівши.
1-4 – стрибки руки вгору;


12. В.п  - середня стійка ноги нарізно
1 – упор присівши;
2 – упор лежачи;
3 - упор присівши;
4 – В.п.

7 хв

 

 

7-8р.

 

 

 

 

Амплітуда руху максимальна, темп повільній.

 

 

 

 

 

Темп середній, амплітуда максимальна.

 

Руки прямі, рухи пружні.

 

 

 

Руки прямі, пальці разом, рухипружні.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Звернутиувагу на чіткістьвиконаннявправи.

 

 

Нахилитулубамаксимальні, ноги в колінах не згинати, намагатися руками доторкнутисяпідлоги

 

 

 

Ноги в колінах не згинати

 

 

 

 

 

 

 

 

Під час випадузадня  нога випрямляєтьсяповністю, спину триматирівно

 

 

 

 

 

 

Середній темп.

 

 

Середній темп

 

 

Середній темп

Спина пряма.

5

Шикування в шеренгу.

Розподіл на «перший» - «четвертий»

30 с.

Слідкувати за правильною послідовністю розподілу.

6

Розподілені по номерах групи учнів шикуються

на лицьовій лінії волейбольного майданчика своїми командами в шеренги.

15 - 20 с

 

ІІ. Основначастина уроку  ( 27 -30 хв.)

1

Пересування в стійці волейболіста:

  • правим приставним  кроком;
  • лівим приставним кроком
  • спиною вперед.

2 хв

За звуковим сигналом учителя

2

«Човниковий біг»  з різних вихідних положень:

  • спиною по відношенню до напрямку бігу.
  • з упору  присівши.
  • з упору  лежачи
  • сіду на підлозі , ноги вперед.

 

4 хв

Слідкувати  за правильністю виконання старту.

3

Визначення ЧСС

 

15-20с

Визначення ЧСС

За 15 с. перевірити реакцію організму на навантаження.

ЧСС для учнів:

• основної групи - в межах від 35 до 40 уд/15сек;

• підготовчої групи - в межах від 30 до 35 уд/15сек;

 

4

 

Робота по станціях:

 

 

 

 

 

 

 

1)  Передача м’яча над собою двома руками зверху в високій стійці волейболіста

 

 

 

 

 

 

 

2)  Передача м’яча  двома руками зверху в ціль на стіні у високій- середній стійці волейболіста.

 

 

 

 

 

 

3)  Передача м’яча  двома руками знизу в ціль на стіні у середній стійці волейболіста.

 

 

 

 

 

 

 

4 ) Верхня пряма подача в стіну  з відстані 3-5м від стіни .

 

9 хв

 

 

 

 

 

 

 

8 – 10 р . кожен учень

 

 

 

 

 

 

 

8 – 10 р . кожен учень

 

 

 

 

 

 

8 – 10 р . кожен учень

 

 

 

 

 

 

 

3-5  р . кожен учень

Коловий метод.

 

Кожні 2 хв зміна секціями за годинниковою стрілкою.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

Гра на спритність :

«Хрестики-нулики»

Дві команди шикуються у колони по одному і за сигналом вчителя гравці по черзі вибігають і ставлять на вільні «поля» 3х3 м’ячі певного кольору. Перший, хто зумів побудувати в ряд 3 свої м’ячі по вертикалі,горизонталі або діагоналі, виграє.

2 хв

Гру починати за сигналом.

Не виходити за лінію старту!

 

 

6

Передачі через сітку:

  • передача двома руками  зверху після накидання м’яча   з протилежної сторони

сітки (зі зміною ведучого).

 

 

  • передача двома руками  знизу після накидання м’яча   з протилежної сторони сітки (зі зміною ведучого).

 

Слідкувати за правильністю,  виправляти помилки.

7

Рухлива гра через сітку

«Волейбол без правил»
Командиграютьвідразудвомам’ячами, на чиємубоціопинятьсявідразу два м’ячі, той втрачає очко.

5 – 7 хв

Слідкувати за за чесністю гри.

 

 

ІІІ. Заключначастина уроку   ( 3 хв.)

1

Довільне шикування

 

30с.

Темп повільний

2.

Вправи на розслаблення та від­новленнядихання

 

 

30 с

Глибокий вдих-повільний видих.

3

Підсумок уроку.

 

Визначення ЧСС

1 хв.

 

15 с.

Визначитикращихучнів.

 

Показники ЧСС прямують до вихідного рівня.

4

Домашнєзавдання.

 

1 хв.

Завданнядодому:

Віджимання в упорі лежачи

хл. 10-15 р

дів. 5 - 7 р

5

Організований вихід із залу.

 

15 с.

В колону по одному

 

 

docx
Додав(-ла)
Лаврик Іван
Додано
10 квітня 2020
Переглядів
941
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку