План-конспект
уроку з фізичноїкультури
модуль «Волейбол»
5клас
Тема: Переміщення в стійках. Передача м’яча обома руками зверху . Верхня пряма подача. Рухлива гра з волейбольною подачею.
Мета:
Завдання:
1.удосконалити передачу м’яча двома руками зверху .
2.удосконалити передачу м’яча двома руками знизу.
3.виконати вправи для розвитку спритності.
Тип уроку:урокповторення та закріпленнянабутихзнань та вмінь.
Місце проведення: спортивний зал.
Інвентар: волейбольні м ячі,волейбольна сітка ,обручі,свисток, секундомір.
№ п\п |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно-методичнівказівки |
І. Підготовчачастина уроку ( 12 -15 хв.) |
|||
1. |
Шикування довільне, рапорт. Визначення ЧСС |
1 хв. 10 с. |
Звернутиувагу напоставу, та охайністьспорт.форми.
Всівимірюють ЧСС за 15 с. Увага - учням, в кого ЧСС перевищує 20 уд/15сек. |
2 |
Повідомлення завдань уроку.
Бліц-опитування (перевірити теоретичні знання учнівз теми волейбол). |
30 с
1 хв. |
У формібесіди
Розміри ігрового майданчика? Скільки гравців 1 команди перебуває на майданчику? Скільки є сетів ? До скількох очків ведеться гра в сеті? Основні жести суддів: аут, м’яч в полі , дозвіл на подачу? |
3 |
Різновиди ходьби та бігу: а) ходьба: - звичайнимкроком; - на зовнішній та внутрішній сторонах стопи; - на носках та п'ятах; - у напівприсяді
б) біг: - зізміноюшвидкостій напрямку; - спиною вперед; - приставнимикроками правимта лівим боком.
Ходьба з глибокимивдихами та видихами |
3хв. |
Дистанція два кроки
Слідкувати за самопочуттям учнів.
Відновлення дихання |
4 |
Загальнорозвиваючі вправи на місці в парах (в дзеркальному відображенні)
1.В.п- . середнястійка ноги нарізно руки на поясі.
2. В.п. – середнястійка ноги нарізно руки до плечей.
3. В.п. - середнястійка ноги нарізно, ліва рука вгорі.
4. В.п. – середнястійка ноги нарізно.
6. В.п.- те ж саме.
7. В.п. -. середнястійка ноги нарізно руки на поясі. 1 - нахил вперед торкнутися правої ноги
8.В.п. - середня стійка ноги нарізно перед собою долонями вниз 1- мах правою ногою вверх до лівої руки;
9. В.п. -. середнястійка ноги нарізно руки на поясі. 1 - Випад правою ногою вперед коліно зігнуте під кутом 90* руки всторони.
10. В.п. - -. середнястійка ноги нарізно
|
7 хв
7-8р. |
Амплітуда руху максимальна, темп повільній.
Темп середній, амплітуда максимальна.
Руки прямі, рухи пружні.
Руки прямі, пальці разом, рухипружні.
Звернутиувагу на чіткістьвиконаннявправи.
Нахилитулубамаксимальні, ноги в колінах не згинати, намагатися руками доторкнутисяпідлоги
Ноги в колінах не згинати
Під час випадузадня нога випрямляєтьсяповністю, спину триматирівно
Середній темп.
Середній темп
Середній темп Спина пряма. |
5 |
Шикування в шеренгу. Розподіл на «перший» - «четвертий» |
30 с. |
Слідкувати за правильною послідовністю розподілу. |
6 |
Розподілені по номерах групи учнів шикуються на лицьовій лінії волейбольного майданчика своїми командами в шеренги. |
15 - 20 с |
|
ІІ. Основначастина уроку ( 27 -30 хв.) |
|||
1 |
Пересування в стійці волейболіста:
|
2 хв |
За звуковим сигналом учителя |
2 |
«Човниковий біг» з різних вихідних положень:
|
4 хв |
Слідкувати за правильністю виконання старту. |
3 |
Визначення ЧСС |
15-20с |
Визначення ЧСС За 15 с. перевірити реакцію організму на навантаження. ЧСС для учнів: • основної групи - в межах від 35 до 40 уд/15сек; • підготовчої групи - в межах від 30 до 35 уд/15сек;
|
4
|
Робота по станціях:
1) Передача м’яча над собою двома руками зверху в високій стійці волейболіста
2) Передача м’яча двома руками зверху в ціль на стіні у високій- середній стійці волейболіста.
3) Передача м’яча двома руками знизу в ціль на стіні у середній стійці волейболіста.
4 ) Верхня пряма подача в стіну з відстані 3-5м від стіни .
|
9 хв
8 – 10 р . кожен учень
8 – 10 р . кожен учень
8 – 10 р . кожен учень
3-5 р . кожен учень |
Коловий метод.
Кожні 2 хв зміна секціями за годинниковою стрілкою.
|
5 |
Гра на спритність : «Хрестики-нулики» Дві команди шикуються у колони по одному і за сигналом вчителя гравці по черзі вибігають і ставлять на вільні «поля» 3х3 м’ячі певного кольору. Перший, хто зумів побудувати в ряд 3 свої м’ячі по вертикалі,горизонталі або діагоналі, виграє. |
2 хв |
Гру починати за сигналом. Не виходити за лінію старту!
|
6 |
Передачі через сітку:
сітки (зі зміною ведучого).
|
|
Слідкувати за правильністю, виправляти помилки. |
7 |
Рухлива гра через сітку
«Волейбол без правил» |
5 – 7 хв |
Слідкувати за за чесністю гри.
|
|
ІІІ. Заключначастина уроку ( 3 хв.) |
||
1 |
Довільне шикування
|
30с. |
Темп повільний |
2. |
Вправи на розслаблення та відновленнядихання
|
30 с |
Глибокий вдих-повільний видих. |
3 |
Підсумок уроку.
Визначення ЧСС |
1 хв.
15 с. |
Визначитикращихучнів.
Показники ЧСС прямують до вихідного рівня. |
4 |
Домашнєзавдання.
|
1 хв. |
Завданнядодому: Віджимання в упорі лежачи хл. 10-15 р дів. 5 - 7 р |
5 |
Організований вихід із залу.
|
15 с. |
В колону по одному |