План - конспект уроку з фізичної культури
Мельника Михайла Борисовича
Комунальний заклад «Загальноосвітня школа I-III ступенів №27 Вінницької міської ради»
Модуль : Баскетбол. Перший рік вивчення
Дата проведення :
Місце проведення : Спортивна зала
Час: 45 хвилин.
Тема: Баскетбол
Мета:
Завдання уроку:
Тип уроку: метод колового тренування та вивчення вправ.
Метод навчання: навчально-тренувальний.
Інвентар : Мячі малі, гімнастичні палиці, пульсова крива, наклейки , магнітофон, картки із завданнями , стійки, напроти кожної із станцій на якій працюють учні. стійки, обручі для влучення у ціль, стійки для про бігання.
№п/п |
Зміст та структура уроку |
Дозування |
Організаційно - методичні вказівки |
|
Підготовча частина : |
|
|
1. |
Шикування за станом фізичної підготовленості, рапорт чергового учня, повідомлення завдань уроку. Ознайомлення з Історіє розвитку українського баскетболу.
Стройові вправи на місці :
|
2 хв.
10 секунд
1 хв.
|
Налаштувати учнів на позитивний настрій для роботи на уроці. Звернути увагу на зовнішній стан учнів та їх стан здоров’я Учні шикуються у шеренгу за станом фізичної підготовленості. Короткі відомості про розвиток баскетболу в Україні. 70-90 ударів за 1 хв. Визначення стану серцево -судиної системи за допомогою ЧСС . Учні які мають високий ЧСС записуємо до пульсової кривої , а також наклеюємо на них відповідні наліпки для подальшого за ними спостереження.
Звернути увагу на злагодженість рухів. |
2. |
Ходьба з гімнастичною палицею :
Біг із гімнастичною палицею:
|
3 хв.
5 хв.
10 сек.
|
Вправи виконуються під музичний супровід для підвищення психологічного та емоційного стану на уроці. Учні ідучи беруть із корзини гімнастичну палиці після чого виконують вправи при ходьбі із гімнастичною палицею для запобігання порушення постави та активізації рухової активності на уроці. Темп повільний , стежити за дистанцією під час виконання вправ.
Темп середній. Стежити за чіткістю виконанням вправ.
Руки направленні перед собою
Стежити за учнями з високим ЧСС.
Учні які мали на початку уроку підвищений пульс їхні дані записати до графіку пульсової кривої. Пульс 90-110 ударів. Учні які на початку уроку віднесені до графіку пульсової кривої , віднести їхні дані. |
3. |
Загальнорозвиваючі вправи на місці з малими м’ячами :
|
4 хв. |
Виконується під музичний супровід. Звернути увагу на вправи для плечового поясу та кистей рук. Голову не нахиляти Лікті в сторони не розводити, спина пряма.
Стежити за координацією рухів
Стежити за правильністю виконання вправ.
|
|
Основна частина:
Робота в групах по станціям: Стація № 1 . Ведення м’яча почергово правою (лівою) рукою по прямій , передача м’яча партнеру який стоїть навпроти. Дистанція 4-5 метрів. |
25 хв.
4 хв.
|
Робота на станції 2 хв. Вправи виконуються під музичний супровід. Груповий метод. Учні працюють у групах відповідно до завдань на станціях. Після свистка учні змінюють станцію за часовою стрілкою Стежити за чіткістю виконання вправ. Характерна помилка м’яч ведеться двома руками одночасно |
|
Станція №2 . На відстані 2-3 метри виконуємо кидок двома руками від грудей об підлогу та стінку . |
4хв. |
М’яч повинен вдаряючись об стінку відскочити учневі до рук. |
|
Стація №3 . Рухаючись по прямій передача м’яча двома руками від грудей партнеру. |
4 хв. |
Стежити за чіткістю виконання передач партнеру. |
|
Станція № 4. Обведення стійок правою (лівою )рукою. |
4 хв. |
Учні виконують почергово обведення стійок лівою(правою ) рукою . Ведення намагатись без зорового контролю. |
|
Станція № 5. Імітація кидка в умовну ціль.
|
4 хв.
10 сек. |
Учні виконують на відстані 2-3 метри кодок почергово лівою (правою) рукою. Вправа виконується на точність та злагодженість. Пульс 160-180 ударів. Учні які віднесені до пульсової кривої , їхні дані віднести до пульсової кривої. |
|
Перешикування у колони для виконання естафет:
|
5хв. |
Естафети виконується під музичний супровід. Учні пробігають у гімнастичні кільця які знаходяться на відповідній стійці. Учні виконують біг змійкою через кільця .
На стіні наклеєні цілі , куди учні мають виконати після ведення кидок.
|
|
Заключна частина .Вправи на відновлення дихання і розслаблення м’язів .
Шикування , наголошення та типових помилках та кращих учнів на уроці.
Домашнє завдання: Виконувати вправи для розвитку сили рук та ніг . Виконувати вправи зі стрибучості . |
5 хв.
10 сек. |
Ігри проводяться для відновлення та нормалізація стану здоров’я учнів на уроці.
Пульс 120-140 . Віднесення даних до графіку пульсової кривої.
Виставлення оцінок та підведення підсумків уроку . Характеристика Графіку пульсової кривої та її значення на уроці. |