Волейбол. Прийом м’яч після відскоку від сітки. Розвиток сили, кмітливості, витривалості та технічної досконалості. 8 клас.

Про матеріал
1. Навчити приймати м’яч після відскоку від сітки. 2. Сприяння розвитку сили, кмітливості, витривалості та технічної досконалості. 3. Виховувати організованість та здібність швидко приймати рішення.
Перегляд файлу

План-конспект

уроку фізкультури

для учнів  8-х  класів

Дата проведення: ________________.   № уроку ______ .   Вчитель ФК _____________.

Тема:    Волейбол. Прийом м’яч після відскоку від сітки. Розвиток сили, кмітливості, витривалості та технічної досконалості.

Мета:

  1. Навчити  приймати м’яч після відскоку від сітки.
  2. Сприяння розвитку сили, кмітливості, витривалості та технічної досконалості.
  3. Виховувати організованість та здібність швидко приймати рішення.

Завдання:

  1. Провести  бесіду з правил безпеки під час уроків спортивних ігор (волейбол).
  2. Навчити  приймати м’яч після відскоку від сітки,
  3. Повторити та вдосконалювати  виконання передачі м’яча 2-ма руками зверху ч/з сітку.
  4. Норматив – стрибок в довжину з місця.

Місце проведення: спортзал.

Інвентар: волейбольні м’ячі, волейбольна сітка, свисток, секундомір

Частина

 уроку

 

Зміст

Дозування,

 хв..

Методичні вказівки та

організаційні заходи

Підготовча

(12 хв.)

  1. Шикування, рапорт, постановка завдань уроку.
  2. Стройові вправи. ЧСС (6cек.).
  3. Комплекс загально-розвивальних вправ на місці:
  •         В.п. – ноги нарізно. Нахили голови: вперед-назад; ліворуч-праворуч; повороти ліворуч-праворуч; колові рухи.
  •         В.п. – ноги нарізно. Колові рухи плечима вперед, назад.
  •         В.п. – ноги нарізно. Прав. рука вгору. Почергові ривки рук назад.
  •         В.п. – ноги нарізно. Розведення прямих рук перед собою з ривком назад, на рівні плечей .
  •         В.п. – ноги нарізно. Колові рухи прямих рук вперед, назад.
  •         В.п. – ноги нарізно, руки на поясі. Нахили тулуба ліворуч-праворуч.
  •         В.п. – ноги нарізно, руки на плечах . Нахили назад-вперед з діставанням ліктем протилежного коліна.
  •         В.п. – ноги нарізно, руки на поясі. Колові рухи тулубом вліво і вправо. Ноги прямі.
  •         В.п. – ноги нарізно, руки перед собою, трохи в сторони. Діставання ногами протилежних рук.
  •         В.п. – ноги разом. Присідання на чотири рахунки: потягнулись вгору, нахилились до носків ніг, присіли руки вперед, в.п.
  •         В.п. – ноги нарізно, нахилились вперед, руки в сторони. Колові рухи тулубом.
  1. Повільний біг 400 м. Відновлення дихання. ЧСС (6 сек.).

2

3

5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

Фронтальний метод

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

груповий метод, в колону по одному

Основна

(30 хв.)

  1. Тренування сили, кмітливості та силової витривалості:
  • ТМЗ
  • вправи для м’язів черева;
  • удосконалювання верхньої та нижньої передачі за спину;
  • повторення та тренування нападаючого удару та блоку;
  • координування дій під час нападу та захисту.

Норматив – стрибок в довжину з місця.

  • навчальна двостороння гра.
  • ЧСС (6 сек.).;

27 хв.

 

1 підхід

15-20 р

По 5 хв.

 

 

 

 

Фронтальний метод

Заключна

(3 хв.)

  1. Шикування в одну шеренгу, підсумок уроку.
  2. Домашнє завдання:
  • силові вправи з власною вагою:  віджимання, присідання,;
  • тренування м’язів черева.

Провітрювання спортивного зала. Перевдягання. Організований перехід до класної кімнати.

1 хв.

2 хв.

4*5-10 р

3*15 р

Фронтальний метод

 

docx
Додано
24 лютого
Переглядів
125
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку