Про матеріал
Маршрут уроку:
Мета: розглянути характерні риси розвитку землеробства та скотарства, схарактеризувати трипільську археологічну культуру, розглянути спосіб життя носіїв землеробських та скотарських культур за часів енеоліту; формувати в учнів уміння створювати колективні творчі проекти;розвивати предметні компетенції, формувати критичне мислення, розвивати творчий підхід.
Очікувані результати: після цього уроку учні зможуть:
• Показувати на карті території розселення племен землеробських та скотарських культур;
• Розкрити поняття «трипільська культура», описувати життя її носіїв;
• Розкрити господарство трипільців та їх культуру.
• Створювати презентації, відеоролики, порт фоліо та вміти їх демонструвати.
Тип уроку: воркшоп з елементами STREАM – технологій
Компетентності: мовна, соціальна, інформаційно – комунікативна, громадянська