Вплив погоди на здоров’я та настрій. Вдосконалення навичок роботи з підручником та навичок діалогічного мовлення Виконання лексико – граматичних вправ

Про матеріал
дозволяє студентам обговорити наслідки природних катаклізм в світі та в Україні; систематизації фонетичних, лексичних, граматичних особливостей англійської мови; складання монологів з теми використовуючи лексико-граматичний мінімум.
Перегляд файлу

Методична розробка практичного заняття

з дисципліни англійська мова

Тема заняття:  Вплив погоди на здоров’я та настрій. Вдосконалення навичок роботи з підручником та навичок діалогічного мовлення Виконання лексико – граматичних вправ.

Граматичний матеріал:  Conditionals.

Актуальність теми: дозволяє студентам обговорити  наслідки природних катаклізм в світі та в Україні; систематизації фонетичних, лексичних, граматичних особливостей англійської мови; складання монологів з теми використовуючи  лексико-граматичний мінімум.

Мета:

Практична:

 - практикувати студентів у вживанні Conditionals;

   -практикувати студентів повідомлення з використанням лексико- граматичного мінімуму;

   - вдосконалювати навички діалогічного мовлення та роботи з підручником;

Розвиваюча:

- розвивати об'єм короткочасної пам'яті, уяву, мовну здогадку;

- розвивати вміння логічно викладати думки, працювати в різних ре­жимах;

- розвивати  мовленнєві навички студентів;

- розширити та узагальнити знання студентів з даної теми.

Виховна:

  • виховувати у студентів  повагу до вивчення даного предмета;
  • формувати ввічливість, самостійність, працелюбство, уважність у студентів на практичному занятті з англійської мови;
  • збагачувати лінгвістичний досвід студентів.

Оснащення: роздатковий матеріал,підручники, словники.

Методи і прийоми заняття: монологічне  та діалогічне мовлення;робота з лексико-граматичними  вправами; індивідуальна та фронтальна робота.

Кількість годин:  2

Курс, група, спеціалізація: 1, група А, Сестринська справа.

Змістова лінія:

  • Екологічна безпека та сталий розвиток: усвідомлює причинно-наслідкові зв’язки у взаємодії людини, суспільства і природи.
  • Здоров’я і безпека: демонструє розуміння впливу екологічних чинників на здоров’я людини.
  • Підприємливість та фінансова грамотність: демонструє розуміння необхідності використання енергозбережувальних технологій.

 

 

Структура та основні етапи практичного заняття:

I. Підготовчий етап:

1.1. Організаційний момент. Бесіда викладача з черговим студентом.

* Викладач вітається зі студентами. Запитує про чергування. Здійснює перехід в іншомовний режим.

 T: Good morning!  Sit down ,please. Be comfortable and easy!  How are you?

Cтуденти відповідають. T: Who is on duty today! Черговий  студент спілкується з викладачем.

1.2.Оголошення теми, мети заняття.

T: Our topic for today is « The influence of the weather on the health and mood of people».  We are going to discuss this theme. Our tasks will be: learn new vocabulary, make up monologues and dialogues and deal with grammar  « Present Simple. Present Perfect ».  But first let’s do phonetic drills.

1.3. Проведення мовленнєво – фонетичної розминки.

* Проводиться  обговорення приказок:

«Man’s heart away from nature becomes hard»

«Our natural world is alive with beauty and wonder. It is important for our peace of mind and our enthusiasm for life to love the world we live in and care for the earth and all living things»

1.4. Актуалізація опорних знань і контроль вихідного рівня знань, вмінь та навичок.

*Викладач перевіряє домашнє завдання: лексичний та граматичний матеріал; вправа № 3, сторінка102(читати і перекладати), дж. № 1; вправа № 219, сторінка 128 (письмово), дж. № 3.

II. Основний етап:

2.1. Вивчення нового лексичного матеріалу.

*Викладач пояснює студентам лексичний матеріал: вправа № 3, сторінка 103, дж. № 1.

2.2. Фонетичне відпрацювання та закріплення нових лексичних виразів (побудова монологів та діалогів з теми, рольова гра та виконання лексичних вправ).

* Cтуденти  разом з викладачем опрацьовують нові лексичні вирази:

вправи № 4а, 4б, 5а, 5б,сторінки  103 -104 ,дж. № 1.

*Студенти висловлюються з теми.

 

2.3. Повторення граматичного матеріалу.

* Викладач пояснює студентам новий граматичний матеріал, сторінки 11-12; 32-35, дж. № 3.

2.4. Опрацюювання та закріплення граматичного матеріалу (виконання вправ).

* Виконання вправа №  6, сторінка 104, дж. №3.

2.5. Узагальнення та систематизація знань студентів( побудова бесід та виконання вправи).

* Викладач проводить узагальнюючу бесіду зі студентами з теми. Студенти висловлюються.Проводиться виконання вправи № 7, сторінка 104, дж.№ 1.

III. Заключний етап:

3.1. Підведення підсумків. Виставлення оцінок.

* Викладач підводить підсумок заняття та виставляє оцінки.

3.2. Домашнє завдання.

* Викладач пояснює домашнє завдання: повторити граматичний матеріал; вивчити нові лексичні вирази; вправа № 8, сторінка 104(письмово), дж.№ 1.

 IV. Список літератури:

  1)  Карпюк О.Д. Англійська мова: Підручник для 10 – го класу загальноосвітніх навчальних закладів. Рівень стандарту. – Тернопіль: Видавництво «Астон», 2010. – 224с.: іл.

2) Г.В. Верба, Л.П. Верба, «Довідник з граматики англійської мови»: Довідн. вид. – 4-те вид. – К.: Освіта, 1995. – 320с.

3) Жилко Н.М., Панова Л.С. Вправи для граматики англійської мови: Навчальне вид: - 2 – ге вид., із змінами. – К.: Освіта, 1995.- 144с.

 

 

 

 

 

Викладач: _____________ Довгорук  Л.П.

 

 

docx
Додано
1 квітня 2020
Переглядів
367
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку