Спілкування має значний вплив на загальний психологічний стан дітей. Взаємодія з батьками, ровесниками, вчителями та іншими людьми впливає на їх емоційний стан, самооцінку, соціальну адаптацію та розвиток особистості.
ВПЛИВ СПІЛКУВАННЯ НА ЗАГАЛЬНИЙ ПСИХОЛОГІЧНИЙ СТАН ДІТЕЙ
Номер слайду 2
План. Вплив спілкування на загальний психологічний стан дітей Позитивне спілкування. Спілкування з дорослими. Спілкування з ровесниками. Негативне спілкування. Висновок. Література
Номер слайду 3
СПІЛКУВАННЯ МАЄ ЗНАЧНИЙ ВПЛИВ НА ЗАГАЛЬНИЙ ПСИХОЛОГІЧНИЙ СТАН ДІТЕЙ. ВЗАЄМОДІЯ З БАТЬКАМИ, РОВЕСНИКАМИ, ВЧИТЕЛЯМИ ТА ІНШИМИ ЛЮДЬМИ ВПЛИВАЄ НА ЇХ ЕМОЦІЙНИЙ СТАН, САМООЦІНКУ, СОЦІАЛЬНУ АДАПТАЦІЮ ТА РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ.
Номер слайду 4
ПОЗИТИВНЕ СПІЛКУВАННЯ СПРИЯЄ ФОРМУВАННЮ ПОЗИТИВНОГО САМОВІДЧУТТЯ У ДІТЕЙ. КОЛИ ДИТИНА ОТРИМУЄ ПІДТРИМКУ, ПОХВАЛУ ТА ВИЗНАННЯ, ВОНА ПОЧУВАЄТЬСЯ ЦІННОЮ ТА УВАЖНОЮ. ЦЕ СПРИЯЄ ПІДВИЩЕННЮ САМООЦІНКИ ТА РОЗВИТКУ ПОЗИТИВНОГО СТАВЛЕННЯ ДО СЕБЕ.
Номер слайду 5
СПІЛКУВАННЯ ТАКОЖ ВПЛИВАЄ НА ЕМОЦІЙНИЙ СТАН ДІТЕЙ. ПРИ НАЛЕЖНОМУ СПІЛКУВАННІ, КОЛИ ДОРОСЛІ ПРОЯВЛЯЮТЬ ТУРБОТУ ТА РОЗУМІННЯ, ДИТИНА ВЧИТЬСЯ ВИРАЖАТИ СВОЇ ПОЧУТТЯ ТА ЕМОЦІЇ. ВОНА НАВЧАЄТЬСЯ РОЗПІЗНАВАТИ СВОЇ ЕМОЦІЇ ТА ЕМОЦІЇ ІНШИХ ЛЮДЕЙ, А ТАКОЖ ВМІТИ КОНТРОЛЮВАТИ ЇХ.
Номер слайду 6
СПІЛКУВАННЯ З РОВЕСНИКАМИ ТАКОЖ ВАЖЛИВЕ ДЛЯ ДІТЕЙ. ВОНИ ВЧАТЬСЯ СПІЛКУВАТИСЯ, ВИРІШУВАТИ КОНФЛІКТИ, СПІВПРАЦЮВАТИ ТА РОЗВИВАТИ СОЦІАЛЬНІ НАВИЧКИ. ЦЕ СПРИЯЄ ФОРМУВАННЮ СОЦІАЛЬНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ТА ПОКРАЩЕННЮ СОЦІАЛЬНОЇ АДАПТАЦІЇ.
Номер слайду 7
З ІНШОГО БОКУ, НЕГАТИВНЕ СПІЛКУВАННЯ МОЖЕ МАТИ ШКІДЛИВИЙ ВПЛИВ НА ПСИХОЛОГІЧНИЙ СТАН ДИТИНИ. НАСИЛЬСТВО, ЗНЕВАГА, КРИТИКА ТА ІНШІ ФОРМИ НЕГАТИВНОГО СПІЛКУВАННЯ МОЖУТЬ ПРИЗВОДИТИ ДО НИЗЬКОЇ САМООЦІНКИ, ТРИВОГИ, ДЕПРЕСІЇ ТА ІНШИХ ПСИХОЛОГІЧНИХ ПРОБЛЕМ.
Номер слайду 8
ТАКИМ ЧИНОМ, СПІЛКУВАННЯ МАЄ ВЕЛИКЕ ЗНАЧЕННЯ ДЛЯ ЗАГАЛЬНОГО ПСИХОЛОГІЧНОГО СТАНУ ДІТЕЙ. ПОЗИТИВНЕ ТА ПІДТРИМУЮЧЕ СПІЛКУВАННЯ СПРИЯЄ ЇХ ЕМОЦІЙНОМУ РОЗВИТКУ, САМООЦІНЦІ ТА СОЦІАЛЬНІЙ АДАПТАЦІЇ, ТОДІ ЯК НЕГАТИВНЕ СПІЛКУВАННЯ МОЖЕ ВИКЛИКАТИ ПСИХОЛОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ.