Вправа групова «Політ на повітряній кулі» на знання прав громадянина

Про матеріал
ВПРАВА «Політ на повітряній кулі» Баласт на повітряній кулі складається з 10 мішків права, інша група 10 гирь. Учням в групі треба дійти висновку які права людини і громадянина важливі (всі важливі!). До використання на уроках з громодянської освіти та правознавства.
Перегляд файлу

G:\Мої документи Шаповал\!!! Робота_ІСТОРІЯ\УРОКИ іст\10_Громад.ОСВІТВ_18-19\впрМішки права\1 п осв.jpgG:\Мої документи Шаповал\!!! Робота_ІСТОРІЯ\УРОКИ іст\10_Громад.ОСВІТВ_18-19\впрМішки права\2 п житло.jpg

G:\Мої документи Шаповал\!!! Робота_ІСТОРІЯ\УРОКИ іст\10_Громад.ОСВІТВ_18-19\впрМішки права\3 п своб сл.jpgG:\Мої документи Шаповал\!!! Робота_ІСТОРІЯ\УРОКИ іст\10_Громад.ОСВІТВ_18-19\впрМішки права\4 прівн закон.jpg

G:\Мої документи Шаповал\!!! Робота_ІСТОРІЯ\УРОКИ іст\10_Громад.ОСВІТВ_18-19\впрМішки права\5 п життя.jpgG:\Мої документи Шаповал\!!! Робота_ІСТОРІЯ\УРОКИ іст\10_Громад.ОСВІТВ_18-19\впрМішки права\6 п гром.jpg

G:\Мої документи Шаповал\!!! Робота_ІСТОРІЯ\УРОКИ іст\10_Громад.ОСВІТВ_18-19\впрМішки права\7 п своб думки.jpgG:\Мої документи Шаповал\!!! Робота_ІСТОРІЯ\УРОКИ іст\10_Громад.ОСВІТВ_18-19\впрМішки права\8 п зор.jpg

G:\Мої документи Шаповал\!!! Робота_ІСТОРІЯ\УРОКИ іст\10_Громад.ОСВІТВ_18-19\впрМішки права\9 п сім.ї.jpgG:\Мої документи Шаповал\!!! Робота_ІСТОРІЯ\УРОКИ іст\10_Громад.ОСВІТВ_18-19\впрМішки права\10 п соц заб.jpg

 

 

Урок 11-12

ВПРАВА 1. «Політ на повітряній кулі»

(викинь 5 з 10 Мішків права)

 

 

 

 

Урок 11-12

ВПРАВА 2. «Політ на повітряній кулі»

 (викинь 5 з 10 Гирь баласту права)

Баласт на повітряних кулях складається з наступних прав:

  1. Вільні вибори.
  2. Недоторканність майна.
  3. Рівність чоловіків і жінок.
  4. Чисте та здорове середовище.
  5. Доступ до здорової їжі та чистої води.
  6. Право на освіту.
  7. Свобода думки, совісті та релігії.
  8. Одяг та житло для всіх громадян.
  9. Невтручання у приватне життя.
  10. Свобода пересування.

 

 

 Гра «Повітряні кулі»

Учні розподіляються на групи від п’яти до шести осіб. Кожна група отримує плакат та маркери. Учні малюють повітряну кулю, яка летить над океаном або землею чи горами. Баластні мішки з піском, що символізують десять прав людини, кріпляться на плакат (див. перелік нижче).

Учні уявляють, що вони подорожують на «кулі з правами людини». Куля починає падати, та пасажири повинні скинути баласт для того, щоб уникнути серйозної аварії. Завдання учнів – визначити пріоритетність прав людини, що в грі представлені мішками з баластом. Вони використовують наступні критерії для вибору. Чи умовно міститься одне право в іншому? Чи має якесь одне право особливе значення для демократії або для наших особистих потреб?

Однак куля продовжує падати та потрібно скидати додатковий баласт через рівні інтервали часу. Учні повинні скинути більше мішків з баластом. Після того, як чотири або п’ять мішків скинуті за борт, куля безпечно досягає землі.

Пленарне обговорення у колі. Кожна група представляє свій список всьому класу/групі та пояснює свої пріоритети. Потім списки порівнюються. Чи є багато відмінностей? Також потрібно провести обговорення про роботу в групах. Про що було важко домовитися? Чи було складно віддати пріоритет певним правам людини на противагу іншим? Очікується, що учні зроблять висновок про те, що можливо було дійти згоди, і всі перелічені права людини є важливими, але люди можуть розставляти свої пріоритети, якщо вони стоять перед вибором.

В умовах чинної конституції скасування будь-якого з цих прав призвело б до серйозної шкоди для демократії. Права людини є природними правами і тому не можуть бути відчужені. Таким чином, перегони на повітряних кулях це обігравання ситуації, і ми сподіваємося, що диктатура ніколи не увійде у наше життя.

 

G:\Мої документи Шаповал\2019-2020НР\Іст_19-20\10_Громад.ОСВІТВ_18-20\впрМішки права\Г1_Вибори.jpg G:\Мої документи Шаповал\2019-2020НР\Іст_19-20\10_Громад.ОСВІТВ_18-20\впрМішки права\Г9_Приватне життя.jpg

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Овчиник Тетяна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
20 липня 2022
Переглядів
729
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку