Дроздова Наталія Сергіївна
Комунальний заклад «Ліцей №11» КМР
«МОЗКОВИЙ ШТУРМ»
Це – ефективний метод заохочення творчої активності, швидкого генерування великої кількості ідей. Застосовуйте його для вирішення конкретних проблем або пошуку відповіді на якесь питання.
Учасники активно висувають свої ідеї, у тому числі й нереалістичні, фантастичні і нелогічні. Головне завдання – кількість ідей , а не їх якість. Кожна ідея приймається і записується на дошці чи на аркуші паперу. Час зазвичай обмежений. Наступний етап- оцінювання та обговорення ідей, поділ на групи, розподіл їх за рівнем значущості.
Крок 1. Постановка проблеми.
Крок 2. Генерація ідей.
Крок 3. Групування, відбирання й оцінювання ідей.
Під час «мозкового штурму»:
Я досліджую світ. 1 клас
Тема: Різноманітність рослин. Їх будова.
І Фаза актуалізації (або виклику)
Вчитель: Назвіть рослини, які ви знаєте?(Діти дають відповіді.)
Які рослини ростуть у лісі?
(Діти відповідають:»У лісі ростуть ліщина, ялина, конвалія тощо.»)
Які рослини ростуть у саду?
(Наприклад: яблуня, груша, вишня)
Які рослини ростуть на грядці?
(Наприклад: огірки, морква, буряк)
Після висловлювання дітей, вчитель зазначає, що сьогодні ми познайомимося з різноманітним світом рослин та дізнаємося про їх будову.