Вправа "Мозковий штурм"

Про матеріал
Мозковий штурм це – ефективний метод заохочення творчої активності, швидкого генерування великої кількості ідей. Застосовуйте його для вирішення конкретних проблем або пошуку відповіді на якесь питання.
Перегляд файлу

Дроздова Наталія Сергіївна

Комунальний заклад «Ліцей №11» КМР

 

«МОЗКОВИЙ ШТУРМ»

 

Це – ефективний метод заохочення творчої активності, швидкого генерування великої кількості ідей. Застосовуйте його для вирішення конкретних проблем або пошуку відповіді на якесь питання.

Учасники активно висувають свої ідеї, у тому числі й нереалістичні, фантастичні і нелогічні. Головне завдання – кількість ідей , а не їх якість. Кожна ідея приймається і записується на дошці чи на аркуші паперу. Час зазвичай обмежений. Наступний етап- оцінювання та обговорення ідей, поділ на групи, розподіл їх за рівнем значущості. 

Крок 1. Постановка проблеми.

Крок 2. Генерація ідей.

Крок 3. Групування, відбирання й оцінювання ідей.

Під час «мозкового штурму»:

  • Намагайтеся зібрати якомога більше ідей;
  • Змусьте працювати свою уяву: не відкидати ніяку ідею тільки тому, що вона суперечить загальноприйнятній думці;
  • Можете подавати скільки завгодно ідей або розвивати ідеї інших;
  • Не обговорюйте і не критикуйте висловлення інших.

Я досліджую світ. 1 клас

Тема: Різноманітність рослин. Їх будова.

І Фаза актуалізації (або виклику)

Вчитель: Назвіть рослини, які ви знаєте?(Діти дають відповіді.)

     Які рослини ростуть у лісі?

(Діти відповідають:»У лісі ростуть ліщина, ялина, конвалія тощо.»)

     Які рослини ростуть у саду?

      (Наприклад: яблуня, груша, вишня)

     Які рослини ростуть на грядці?

(Наприклад: огірки, морква, буряк)

Після висловлювання дітей, вчитель зазначає, що сьогодні ми познайомимося з різноманітним світом рослин та дізнаємося про їх будову.

 

docx
Додано
26 лютого
Переглядів
163
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку