Вправи «Булінг в освітньому закладі»

Про матеріал
До педагогічної ради «Булінг в освітньому закладі» Вправа «Казка про Скріпочку» Мета: формування почуття емпатії та співпереживання до дитини, яка зазнає насильства. Вправа «Чому так стається» Мета: зʼясувати причини поведінки учасників булінгу. Вправа «Правила безпеки» Мета: згадати основні правила відповідальної та безпечної поведінки здобувачів освіти, розглянути комплексний підхід до організації попередження та протидії булінгу (цькуванню) та будь-яким іншим проявам насильства в закладах освіти.
Перегляд файлу

До педагогічної ради «Булінг в освітньому закладі»

 

Вправа «Казка про Скріпочку»

 

Мета: формування почуття емпатії та співпереживання до дитини, яка зазнає насильства.

Учасникам пропонується виконати всі дії, які вони будуть чути зі скріпкою (згинати).

Інструкція:

  1.               Жила була дівчинка Скріпочка. Вона була дуже життєрадісна, весела, товариська дівчинка (просто скріпка).
  2.               Одного разу діти дали їй образливе прізвисько. І у неї виникло запитання «Чому?» (знак питання).
  3.               Іншого разу вона знайшла свої іграшки в туалеті і дуже засмутилась (нижня посмішка).
  4.               Під час прогулянки, інші дівчата почали чіплятися до неї, ображати та дали їй стусана (знак оклику).
  5.               І скріпочка подумала, що їй робити? Хто її захистить? (знак питання).
  6.               Але, все одно, вона часто згадує той момент, коли її ніхто не  ображав і хоче, щоб було все, як раніше (зробити смайлик).

Спробуйте зробити скріпочку такою як раніше (зігнути скріпку в скріпку).

Питання для обговорення:

1.Чи стала скріпочка точно такою як була раніше?

2. Що завадило вам повернути скріпочку в попередній стан?

 

Перегляд та обговорення відеоролика «Казка про скріпочку».

 

Вправа «Чому так стається»

 

Мета: зʼясувати причини поведінки учасників булінгу.

Інструкція. Кожен з Вас отримав картку з певним зображенням. Для виконання вправи Ви розділені на 3 групи. Як ви думаєте, що означає зображення на картці, яку кожен з Вас отримав? «Стріла» (агресор), «око» (спостерігач), «мішень» (жертва). Ви мимоволі отримали ролі. А зараз кожна група буде мати своє завдання.

Група «агресорів» складають портрет «агресора» та пишуть причини, які спонукають кривдника себе так поводити.

Група «жертв» складають портрет «жертв» та пишуть причини, чому діти стають легкими мішенями для кривдників.

Група «спостерігачів» складають портрет свідків та пишуть причини, чому вони часто не вмішуються у процес булінгу.

Обговорення.

- Легко чи важко було виконувати вправу?

- Які почуття, думки з’явилися у процесі виконання?

- Як ви почували себе в даній ролі?

 

Вправа «Правила безпеки»

 

Мета: згадати основні правила відповідальної та безпечної поведінки здобувачів освіти, розглянути комплексний підхід до організації попередження та протидії булінгу (цькуванню) та будь-яким іншим проявам насильства в закладах освіти.

Інструкція. Завдання вправи полягає у тому, що кожен з вас повинен подумати і відповісти на такі питання:

1. Як захистити дитину від булінгу в шкільному середовищі?

2. Що конкретно Ви впроваджуєте в своїй діяльності, щоб попередити ситуацію булінгу під час освітнього процесу.

 

Підсумок. Обговорення рекомендацій педагогів.

 

 

docx
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Додано
2 червня 2021
Переглядів
848
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку