Вправи для формування культури рухів з елементами гімнастики. Стрибкові вправи

Про матеріал
Тема: Вправи для формування культури рухів з елементами гімнастики. Стрибкові вправи Завдання уроку: 1) Повторний інструктаж з БЖД під час вивчення розділів: «Вправи для формування культури рухів з елементами гімнастики» та « Стрибкові вправи » 2)ознайомити з технікою виконання вправв на положення тіла у просторі: перехід із сіду на правому стегні у сід на лівому стегні. 3) повторити техніку стрибків зі скакалкою на одній, двох ногах, обертаючи скакалку вперед 4) закріпити перекид вперед. 5) розвивати фізичні якості учнів( швидкість, спритність ); кмітливість, 6) виховувати увагу, пам'ять , дисциплінованість, організованість, почуття колективізму; 7) прищеплювати любов до занять фізичною культурою та спортом
Перегляд файлу

ПЛАН-КОНСПЕКТ УРОКУ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ   в  3-А, 3 –В кл.

Урок №    _______

Дата проведення: ________________________________

Тема: Вправи для формування культури рухів з елементами гімнастики. Стрибкові вправи 

Завдання уроку: 1) Повторний інструктаж з БЖД під час вивчення розділів: «Вправи для формування культури рухів з елементами гімнастики» та « Стрибкові вправи » 

2)ознайомити з технікою виконання вправв на положення тіла у просторі: перехід із сіду на правому стегні у сід на лівому стегні.

3) повторити техніку стрибків зі скакалкою на одній, двох ногах, обертаючи скакалку вперед

4) закріпити перекид вперед.

5) розвивати фізичні якості учнів( швидкість, спритність ); кмітливість,

6) виховувати увагу, пам'ять , дисциплінованість, організованість, почуття колективізму;

7) прищеплювати любов до занять фізичною культурою та спортом.

Місце проведення: спортивна зала школи.

Обладнання, інвентар:  скакалки, гімнастині мати, свисток.

Тривалість уроку: 40 хв                       Хід уроку

Части на уроку

Зміст навчального матеріалу

Дозування

Організаційно-методичні рекомендації

сп

П

ос

Підготовча частина  14

1.Організований перехід до місця заняття.

2. Шикування. Привітання. Розподіл у строю.

3. Первинний огляд самопочуття.

4.  Повідомлення задач уроку.

- повторити інструктаж з БЖД під час занять легкою атлетикою

- правила поведінки в спортивному залі та на майданчику

-На спортивний майданчик і у спортзал приходь лише у спортивній формі.

-На початку занять обов'язково виконуй розминку.

Це допоможе запобігти травмам та краще засвоїти вправи.

-Біжи тільки по своїй дорожці.

-На фініші не роби різких зупинок.

- Після бігу перейди на швидку ходьбу, уповільни дихання і тільки потім зупиняйся!

-Глузувати з товаришів, коли вони виконують вправи, не варто.

5. Стройові вправи. «Ліворуч!», «Праворуч!», «Кругом!». Стрибком «Ліворуч!» - 1, «Праворуч!» - 1, «Кругом!»- 1. «На місці, кроком -  руш! , «Клас, стій!»

Перешикування

6. Різновиди ходьби: на носочках, п'яточках, перекатом із п’ятки на носок, на внутр.

( зовн.) ст. стопи, із закиданням гомілки, з високим підніманням стегна,  ширше крок, маленький крок, у напівприсіді, в повному присіді Ходьба по діагоналі із зміною частоти кроку.

Пересування приставними кроками.

Ходьба із прискоренням та уповільненням

7. Різновиди бігу: Біг з високим підніманням стегна.

Переходимо на прискорену ходьбу.

8. Вправи на відновлення дихання.

9.Перешикування з колони по одному в колону  по 2

10. Комплекс загальнорозвивальних вправ   

1

1

10

15

15

15

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

1

 

 

 

 

1

 

1

1

5

1

1

10

15

15

15

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

1

 

 

 

 

2

 

1

1

6

1

1

10

15

15

15

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

1

 

 

 

 

2

 

1

1

7

У колоні за вчителем.

У шерензі за зростом.

Зв. увагу на колір шкіри обличчя, дихання.

 

Мобілізувати увагу.

Отримати зворотну інформацію.

 

 

 

 

Фронтальний метод.

Слідкую за правильною поставою.

Фронтально – потоковий метод

 

 

У колоні по одному.

Дистанція 1-2 кроки.

Не  порушуємо стрій.

Слідкую за правильним диханням.

Фронтальний метод.

Основна частина  2

1) Перекати  в групуванні.

images загружено

Послідовність навчання:

1.Із стійки руки вгору швидко присісти, згрупуватися.

2.Із положення сидячи швидко зігнути ноги і згрупуватися.

3.Лежачи на спині, швидко зігнути ноги і згрупуватися, продовжуючи лежати на спині.

4.Лежачи на спині, швидко згрупуватися вперед.

5.Лежачи на спині, швидко зігнути ноги і притиснути до грудей, одночасно перекатом назад зробити групування на лопатках.

3) . Вправи на положення тіла у просторі:

 перехід із сіду на правому стегні у сід на лівому стегні.

4.2.9- В.П. стійка на колінах, руки за головою

1 – сід на лівому стегні, зігнувши ноги, праву руку за голову, ліву  - в сторону

2 – в.п.

3 – 4 – сід на правому стегні,

зігнувши ноги, ліву руку за голову, праву  - в сторону

 

4) Рухлива гра «Гречка»

Учні стають у дві колони. Кожен згинає ліву ногу в коліні і тримає ії лівою рукою. Праву руку кладе на плече попередньому гравцеві. Зоставшись на одній нозі, починають одночасно стрибати у певному напрямку, приспівуючи:

„Ой чук , гречки,

Чорні овечки,

А я гречки намелю,

Гречаників напечу“. 

Виграє команда, яка довше стрибатиме на одній нозі і не роз’єднає рук.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вправи виконують у шерензі по черзі.

 

 

Фронтальний метод.

У колоні по одному з дотриманням дистанції.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вдихати завжди треба через ніс, а видихати через ніс і напіввідкритий рот.

 

 

 

 

 

 

 

Змагальний метод.

    Заключна  частина

1. Ходьба по колу в колоні по одному .

2. Шикування в одну шеренгу.

3. Повторний огляд самопочуття.

 

4.Підведення підсумків уроків.

5. Організований перехід до класу

50

1

 

 

 

10

10

 

50

1

50

1

 

 

 

10

10

 

50

1

50

1

 

 

 

10

10

 

50

1

Фронтально - потоковий метод

Концентрація уваги

В шеренгу, не заважаючи

За зростом .

 

Зв. увагу на колір шкіри обличчя, дихання,міміку.

Оцінювання.

У колоні по 1 за вчит.

 

docx
Додано
17 травня 2021
Переглядів
477
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку