ПЛАН-КОНСПЕКТ УРОКУ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ в 3-А, 3 –В кл.
Урок № _______
Дата проведення: ________________________________
Тема: Вправи для формування культури рухів з елементами гімнастики. Стрибкові вправи
Завдання уроку: 1) Повторний інструктаж з БЖД під час вивчення розділів: «Вправи для формування культури рухів з елементами гімнастики» та « Стрибкові вправи »
2)ознайомити з технікою виконання вправв на положення тіла у просторі: перехід із сіду на правому стегні у сід на лівому стегні.
3) повторити техніку стрибків зі скакалкою на одній, двох ногах, обертаючи скакалку вперед
4) закріпити перекид вперед.
5) розвивати фізичні якості учнів( швидкість, спритність ); кмітливість,
6) виховувати увагу, пам'ять , дисциплінованість, організованість, почуття колективізму;
7) прищеплювати любов до занять фізичною культурою та спортом.
Місце проведення: спортивна зала школи.
Обладнання, інвентар: скакалки, гімнастині мати, свисток.
Тривалість уроку: 40 хв Хід уроку
Части на уроку |
Зміст навчального матеріалу |
Дозування |
Організаційно-методичні рекомендації |
||
сп |
П |
ос |
|||
1.Організований перехід до місця заняття. 2. Шикування. Привітання. Розподіл у строю. 3. Первинний огляд самопочуття. 4. Повідомлення задач уроку. - повторити інструктаж з БЖД під час занять легкою атлетикою - правила поведінки в спортивному залі та на майданчику -На спортивний майданчик і у спортзал приходь лише у спортивній формі. -На початку занять обов'язково виконуй розминку. Це допоможе запобігти травмам та краще засвоїти вправи. -Біжи тільки по своїй дорожці. -На фініші не роби різких зупинок. - Після бігу перейди на швидку ходьбу, уповільни дихання і тільки потім зупиняйся! -Глузувати з товаришів, коли вони виконують вправи, не варто. 5. Стройові вправи. «Ліворуч!», «Праворуч!», «Кругом!». Стрибком «Ліворуч!» - 1, «Праворуч!» - 1, «Кругом!»- 1. «На місці, кроком - руш! , «Клас, стій!» Перешикування 6. Різновиди ходьби: на носочках, п'яточках, перекатом із п’ятки на носок, на внутр. ( зовн.) ст. стопи, із закиданням гомілки, з високим підніманням стегна, ширше крок, маленький крок, у напівприсіді, в повному присіді Ходьба по діагоналі із зміною частоти кроку. Пересування приставними кроками. Ходьба із прискоренням та уповільненням 7. Різновиди бігу: Біг з високим підніманням стегна. Переходимо на прискорену ходьбу. 8. Вправи на відновлення дихання. 9.Перешикування з колони по одному в колону по 2 10. Комплекс загальнорозвивальних вправ |
1 1 10 15 15 15
5
1
1
1 1 5 |
1 1 10 15 15 15
5
1
2
1 1 6 |
1 1 10 15 15 15
5
1
2
1 1 7 |
У колоні за вчителем. У шерензі за зростом. Зв. увагу на колір шкіри обличчя, дихання.
Мобілізувати увагу. Отримати зворотну інформацію.
Фронтальний метод. Слідкую за правильною поставою. Фронтально – потоковий метод
У колоні по одному. Дистанція 1-2 кроки. Не порушуємо стрій. Слідкую за правильним диханням. Фронтальний метод. |
|
1) Перекати в групуванні.
Послідовність навчання: 1.Із стійки руки вгору швидко присісти, згрупуватися. 2.Із положення сидячи швидко зігнути ноги і згрупуватися. 3.Лежачи на спині, швидко зігнути ноги і згрупуватися, продовжуючи лежати на спині. 4.Лежачи на спині, швидко згрупуватися вперед. 5.Лежачи на спині, швидко зігнути ноги і притиснути до грудей, одночасно перекатом назад зробити групування на лопатках. 3) . Вправи на положення тіла у просторі: перехід із сіду на правому стегні у сід на лівому стегні. - В.П. стійка на колінах, руки за головою 1 – сід на лівому стегні, зігнувши ноги, праву руку за голову, ліву - в сторону 2 – в.п. 3 – 4 – сід на правому стегні, зігнувши ноги, ліву руку за голову, праву - в сторону
4) Рухлива гра «Гречка» Учні стають у дві колони. Кожен згинає ліву ногу в коліні і тримає ії лівою рукою. Праву руку кладе на плече попередньому гравцеві. Зоставшись на одній нозі, починають одночасно стрибати у певному напрямку, приспівуючи: „Ой чук , гречки, Чорні овечки, А я гречки намелю, Гречаників напечу“. Виграє команда, яка довше стрибатиме на одній нозі і не роз’єднає рук.
|
|
|
|
Вправи виконують у шерензі по черзі.
Фронтальний метод. У колоні по одному з дотриманням дистанції.
Вдихати завжди треба через ніс, а видихати через ніс і напіввідкритий рот.
Змагальний метод. |
|
1. Ходьба по колу в колоні по одному . 2. Шикування в одну шеренгу. 3. Повторний огляд самопочуття.
4.Підведення підсумків уроків. 5. Організований перехід до класу |
50 1
10 10
50 1 |
50 1
10 10
50 1 |
50 1
10 10
50 1 |
Фронтально - потоковий метод Концентрація уваги В шеренгу, не заважаючи За зростом .
Зв. увагу на колір шкіри обличчя, дихання,міміку. Оцінювання. У колоні по 1 за вчит. |