Вправи для оволодіння навичками пересувань. (елементи легкої атлетики)

Про матеріал
Завдання уроку: 1. Інструктаж з БЖД . Загальнорозвивальні вправи у русі. 2. Біг на швидкість до ЗО м. 3. Рівномірний біг до 500 м. 4. Лазіння по гімнастичній стінці однойменним способом (вгору, вниз, по діагоналі, праворуч, ліворуч на різній висоті); 5. Лазіння по похилій лаві (кут 45°) в упорі присівши. 6. Підтягування на низькій перекладині 7. Рухлива гра « Повінь».
Перегляд файлу

ПЛАН-КОНСПЕКТ УРОКУ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ   в  3-А,3 –В кл

Урок №    _______

Дата проведення: ________________________________

Тема: Вправи для оволодіння навичками пересувань. (елементи легкої атлетики)

Завдання уроку: 1. Інструктаж з БЖД .  Загальнорозвивальні вправи у русі.

2. Біг на швидкість до ЗО м.     3. Рівномірний біг до 500 м.

4. Лазіння по гімнастичній стінці однойменним способом

(вгору,  вниз, по діагоналі, праворуч, ліворуч на різній висоті);

5. Лазіння по похилій лаві (кут 45°) в упорі присівши.

6. Підтягування на низькій перекладині

7. Рухлива гра « Повінь».

Місце проведення: спортивний майданчик школи.

Обладнання, інвентар:  фішки, прапорці, свисток.

Тривалість уроку: 40 хв                       Хід уроку

Части на уроку

Зміст навчального матеріалу

Дозування

Організаційно-методичні рекомендації

сп

п

ос

Підготовча частина  14

1.Організований перехід до місця заняття.

2. Шикування. Привітання. Розподіл у строю.

3. Первинний огляд самопочуття.

4.  Повідомлення задач уроку.

- повторити інструктаж з БЖД під час занять легкою атлетикою

- правила поведінки в спортивному залі та на майданчику

-На спортивний майданчик і у спортзал приходь лише у спортивній формі.

-На початку занять обов'язково виконуй розминку.

Це допоможе запобігти травмам та краще засвоїти вправи.

-Біжи тільки по своїй дорожці.

-На фініші не роби різких зупинок.

- Після бігу перейди на швидку ходьбу, уповільни дихання і тільки потім зупиняйся!

-Глузувати з товаришів, коли вони виконують вправи, не варто.

5. Стройові вправи. «Ліворуч!», «Праворуч!», «Кругом!». Стрибком «Ліворуч!» - 1, «Праворуч!» - 1, «Кругом!»- 1. «На місці, кроком -  руш! , «Клас, стій!»

Перешикування

6. Різновиди ходьби: на носочках, п'яточках, перекатом із п’ятки на носок, на внутр.

( зовн.) ст. стопи, із закиданням гомілки, з високим підніманням стегна,  ширше крок, маленький крок, у напівприсіді, в повному присіді Ходьба по діагоналі із зміною частоти кроку.

Пересування приставними кроками.

Ходьба із прискоренням та уповільненням

7. Різновиди бігу: Біг з високим підніманням стегна.

Переходимо на прискорену ходьбу.

8. Вправи на відновлення дихання.

9.Перешикування з колони по одному в колону  по 3

10. Комплекс загальнорозвивальних вправ   

1

1

10

15

15

15

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

1

 

 

 

 

1

 

1

1

5

1

1

10

15

15

15

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

1

 

 

 

 

2

 

1

1

6

1

1

10

15

15

15

 

 

 

 

 

 

 

5

 

 

1

 

 

 

 

2

 

1

1

7

У колоні за вчителем.

У шерензі за зростом.

Зв. увагу на колір шкіри обличчя, дихання.

 

Мобілізувати увагу.

Отримати зворотну інформацію.

 

 

 

 

Фронтальний метод.

Слідкую за правильною поставою.

Фронтально – потоковий метод

 

 

У колоні по одному.

Дистанція 1-2 кроки.

Не  порушуємо стрій.

Слідкую за правильним диханням.

Фронтальний метод.

Основна частина  2

1.Спеціальні бігові вправи:

- дріботливий біг;  - біг з високим підніманням стегна; - біг стрибками

2) Біг почергово з ходьбою  до 500 м у повільному темпі.

Спортивний біг може бути «гладким» та зі штучними перешкодами (бар’єрний біг),

з природними перешкодами (кросовий біг),  а також – естафетним.

3) Біг по прямій лінії (до 30 м).

Біг поділяють на частини:  

 - старт;     стартовий розбіг;   біг по дистанції;      фінішування

4)Лазіння по похилій лаві, встановленій під кутом 45, в упорі присівши.º

Gm27401

5) Рухлива гра «Повінь».

Діти стають кружка, присідають і вдають, що сплять. Один з учасників — "вартовий" — ходить у середині кола, вигукує: "Повінь! Рятуйтесь!" Тоді усі розбігаються, шукаючи собі схованку: залазять на бум, драбину, стають або сідають на камінь тощо. Примостившись, перебігають з місця на місце, а вартовий намагається їх упіймати. Яку дитину спіймає — та стає вартовим.

Примітка. Хто не знайшов придатного для себе місця, йде на допомогу вартовому — теж ловить дітей.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вправи виконують у двох шеренгах по черзі.

Фронтальний метод.

У колоні по одному з дотриманням дистанції.

 

Фронтально- потоковий метод.

Вдихати завжди треба через ніс, а видихати через ніс і напіввідкритий рот.

 

Змагальний метод.

    Заключна  частина

1. Ходьба по колу в колоні по одному .

Гра «Заборонений рух»

  Ведучий придумує заборонений рух, називає і показує його гравцям. Наприклад: руки вгору: hands up. Потім він починає давати різні команди, супроводжуючи їх рухами. Усі гравці повторюють за ним, стежачи, щоб не виконати заборонений рух. Хто виконає – виходить з гри.

2. Шикування в одну шеренгу.

3. Повторний огляд самопочуття.

 

4.Підведення підсумків уроків.

5. Організований перехід до класу

50

1

 

 

 

10

10

 

50

1

50

1

 

 

 

10

10

 

50

1

50

1

 

 

 

10

10

 

50

1

Фронтально - потоковий метод

Концентрація уваги

В шеренгу, не заважаючи

За зростом .

 

Зв. увагу на колір шкіри обличчя, дихання,міміку.

Оцінювання.

У колоні по 1 за вчит.

 

docx
Додано
17 травня 2021
Переглядів
2190
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку