ПЛАН-КОНСПЕКТ УРОКУ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ в 3-А,3 –В кл
Урок № _______
Дата проведення: ________________________________
Тема: Вправи для оволодіння навичками пересувань. (елементи легкої атлетики)
Завдання уроку: 1. Інструктаж з БЖД . Загальнорозвивальні вправи у русі.
2. Біг на швидкість до ЗО м. 3. Рівномірний біг до 500 м.
4. Лазіння по гімнастичній стінці однойменним способом
(вгору, вниз, по діагоналі, праворуч, ліворуч на різній висоті);
5. Лазіння по похилій лаві (кут 45°) в упорі присівши.
6. Підтягування на низькій перекладині
7. Рухлива гра « Повінь».
Місце проведення: спортивний майданчик школи.
Обладнання, інвентар: фішки, прапорці, свисток.
Тривалість уроку: 40 хв Хід уроку
Части на уроку |
Зміст навчального матеріалу |
Дозування |
Організаційно-методичні рекомендації |
||
сп |
п |
ос |
|||
1.Організований перехід до місця заняття. 2. Шикування. Привітання. Розподіл у строю. 3. Первинний огляд самопочуття. 4. Повідомлення задач уроку. - повторити інструктаж з БЖД під час занять легкою атлетикою - правила поведінки в спортивному залі та на майданчику -На спортивний майданчик і у спортзал приходь лише у спортивній формі. -На початку занять обов'язково виконуй розминку. Це допоможе запобігти травмам та краще засвоїти вправи. -Біжи тільки по своїй дорожці. -На фініші не роби різких зупинок. - Після бігу перейди на швидку ходьбу, уповільни дихання і тільки потім зупиняйся! -Глузувати з товаришів, коли вони виконують вправи, не варто. 5. Стройові вправи. «Ліворуч!», «Праворуч!», «Кругом!». Стрибком «Ліворуч!» - 1, «Праворуч!» - 1, «Кругом!»- 1. «На місці, кроком - руш! , «Клас, стій!» Перешикування 6. Різновиди ходьби: на носочках, п'яточках, перекатом із п’ятки на носок, на внутр. ( зовн.) ст. стопи, із закиданням гомілки, з високим підніманням стегна, ширше крок, маленький крок, у напівприсіді, в повному присіді Ходьба по діагоналі із зміною частоти кроку. Пересування приставними кроками. Ходьба із прискоренням та уповільненням 7. Різновиди бігу: Біг з високим підніманням стегна. Переходимо на прискорену ходьбу. 8. Вправи на відновлення дихання. 9.Перешикування з колони по одному в колону по 3 10. Комплекс загальнорозвивальних вправ |
1 1 10 15 15 15
5
1
1
1 1 5 |
1 1 10 15 15 15
5
1
2
1 1 6 |
1 1 10 15 15 15
5
1
2
1 1 7 |
У колоні за вчителем. У шерензі за зростом. Зв. увагу на колір шкіри обличчя, дихання.
Мобілізувати увагу. Отримати зворотну інформацію.
Фронтальний метод. Слідкую за правильною поставою. Фронтально – потоковий метод
У колоні по одному. Дистанція 1-2 кроки. Не порушуємо стрій. Слідкую за правильним диханням. Фронтальний метод. |
|
1.Спеціальні бігові вправи: - дріботливий біг; - біг з високим підніманням стегна; - біг стрибками 2) Біг почергово з ходьбою до 500 м у повільному темпі. Спортивний біг може бути «гладким» та зі штучними перешкодами (бар’єрний біг), з природними перешкодами (кросовий біг), а також – естафетним. 3) Біг по прямій лінії (до 30 м). Біг поділяють на частини: - старт; стартовий розбіг; біг по дистанції; фінішування 4)Лазіння по похилій лаві, встановленій під кутом 45, в упорі присівши.º
5) Рухлива гра «Повінь». Діти стають кружка, присідають і вдають, що сплять. Один з учасників — "вартовий" — ходить у середині кола, вигукує: "Повінь! Рятуйтесь!" Тоді усі розбігаються, шукаючи собі схованку: залазять на бум, драбину, стають або сідають на камінь тощо. Примостившись, перебігають з місця на місце, а вартовий намагається їх упіймати. Яку дитину спіймає — та стає вартовим. Примітка. Хто не знайшов придатного для себе місця, йде на допомогу вартовому — теж ловить дітей.
|
|
|
|
Вправи виконують у двох шеренгах по черзі. Фронтальний метод. У колоні по одному з дотриманням дистанції.
Фронтально- потоковий метод. Вдихати завжди треба через ніс, а видихати через ніс і напіввідкритий рот.
Змагальний метод. |
|
1. Ходьба по колу в колоні по одному . Гра «Заборонений рух» Ведучий придумує заборонений рух, називає і показує його гравцям. Наприклад: руки вгору: hands up. Потім він починає давати різні команди, супроводжуючи їх рухами. Усі гравці повторюють за ним, стежачи, щоб не виконати заборонений рух. Хто виконає – виходить з гри. 2. Шикування в одну шеренгу. 3. Повторний огляд самопочуття.
4.Підведення підсумків уроків. 5. Організований перехід до класу |
50 1
10 10
50 1 |
50 1
10 10
50 1 |
50 1
10 10
50 1 |
Фронтально - потоковий метод Концентрація уваги В шеренгу, не заважаючи За зростом .
Зв. увагу на колір шкіри обличчя, дихання,міміку. Оцінювання. У колоні по 1 за вчит. |