Вправи для подолання регресій потрібні для того. щоб відпрацьовувати навички правильного та швидкого вимовляння найуживаніших слів.
Можна застосовувати у 1 та 2 класах.
Мета: відпрацьовувати навички правильного та швидкого вимовляння найуживаніших слів.
Номер слайду 3
В. Сухомлинський писав, що «... читання - це віконце, через яке діти бачать і пізнають світ і самих себе» . Читання - це психофізіологічний процес, що полягає у складній аналітико- синтетичній діяльності. Формування життєвої компетенції неможливе без уміння читати, оскільки без цієї чудової навички не може бути ні успішного навчання дитини в школі, ні самостійного пізнання нею світу, ні самовдосконалення.“
Номер слайду 4
Однією із причини низької швидкості читання є регресія ( постійно повертаються очима до вже прочитаного).
Номер слайду 5
Вправи на подолання регресій• Прочитаний текст закривати лінійкою чи аркушем паперу. Пересуваючи його донизу, прочитуючи кожен рядок.• Читати 1-2 сторінки тексту вголос щодня.
Номер слайду 6
"Скільки речень?"Учитель читає текст. Учні на пальцях показують, скільки речень у цьому тексті. Виграє той, хто менше припуститься помилок."Скільки слів у реченні?"Учитель читає речення. Учасники гри на пальцях або картками з цифрами показують, скільки в ньому слів. Виграє той, хто менше припуститься помилок.
Номер слайду 7
Гра "Мозаїка"У цій грі пропоную учням картки із складами. Пояснюю, що перший склад кожного слова написаний червоним кольором, другий склад - синім, а третій - зеленим. Склади перемішані. З них треба скласти слова (скажімо, руч, ка; О, ля; ма, ши, на; бі, лоч, ка; пар, та; квіт, ка тощо).
Номер слайду 8
Номер слайду 9
Гра "Впізнай букву наосліп"На столі вирізані з цупкого картону вивчені букви. Одному учневі зав'язують очі і пропонують помацати букви і назвати їх.