Питання розвитку критичного мислення, креативності молодших школярів є надзвичайно актуальним у наш час.адже саме зараз наша країна потребує людей, які можуть приймати сміливі і нешаблонні рішення, які вміють мислититворчо. Навчити дітей мислити критично – означає правильно поставити запитання, направити увагу в правильне русло, вчити робити висновки та знаходити рішення. Для цього необхіднерозумне керівництво з боку вчителя.
Послухай загадки і виправ помилки. Під землею в нього хата, Він сідає на квітки,Риє сам ходів багато. Крильця, наче пелюстки. Лиш не любить світла вдень, кольорові, оксамитні,Хто він , діти? Звісно, це “ дракончик” спритний. Це “ олень”Боязлива ця тварина: Хто лікує у садку,Заховалась в кущ малини. вишню, яблуньку струнку?І тремтить, мов кущ осінній Хто це дзьобом стук і стук?Це “ кабанчик” в лісі дикий. Ну, звичайно, це – “ павук”
Дітям пропонується певна ситуація. Вони повинні назвати якомога більше причин її винекнення. Ви прийшли додому, а двері у квартиру відчинені. Чому так трапилось?Тато забув ключі і зламав замок. Бабуся забула їх зачинити. Навідувалися крадії. Вибігла кішка. Вправа “ Чому так трапилось?”