Даний матеріал спрямований на розвиток навичок письма молодших школярів. Вправи розробленні в ігровій та цікавій формі, що допоможе школярам швидше вивчити англійський алфавіт, ознайомитися з правилами словотвору в англійській мові та засвоювати лексичні одиниці до будь-якої теми весело та цікаво.
Назва гри складена з початкових літер колонок, які треба заповнити.
С - City
А - Animal
Р - Plant
М - Movie
А - Article of closing
N - Names (boys and girls)
Один учень розказує (подумки) алфавіт, інший каже «stop» де забажає. Перший учень називає літеру, на якій зупинився, і вдвох заповняють колонки словами, які починаються із названої літери. Той учень, котрий першим заповнить колонки, каже «stop», після чого учні кладуть ручки і зачитують свої слова. Якщо слова співпадають, учні одержують по 5 балів. Якщо слова не співпадають - по 10 балів. Перемагає той, що набере найбільшу кількість балів.
Учні відшукують в словах-загадках літери, потім із них складають нове слово
e.g.: 1 am in box, not in fox - В
I am in nice, not in nose - I
I am in car, not in cat - R
I an in dark, not in park - D
What am I?-A BIRD
(тема «Тварини»)
I am in mat, not in cat – M
I am in robot, not in rabbit - О
I am in cup, not in cap - U
I am in case, not in cake - S
I am in leg, not in log - E
What am I? - A MOUSE (тема «Тварини»)
I am in sea, not in tea – S
I am in kite, not in bite - К
I am in big, not in bag -1
I am in rose, not in nose - R
I am in toy, not in boy – T
What am I? - A SKIRT (тема «Одяг»)
I am in boat, not in goat. – В
I am in look, not in hook. - L
I am in post, not in pdlst. - О
I am in nut, not in net. – U
I am in stop, not in top. - S
I am in bed, not in bad. - E
What am I? - a blouse, (тема "Одяг")
Із даного слова утворити нові слова. E.g.: already - read; red; lady; dry; day; yard...
chocolate - cola; late; tale; chat; ate; locate...
Із даного слова утворити нове, змінюючи порядок літер у слові.
E.g.: was - saw; stop - post; act - cat; team - meat; shout - south; now - own. * .
Учні вписують літери у пусті клітинки так, щоб утворити нове слово, яке читалося б однаково по вертикалі і по горизонталі.
а |
і |
г |
і |
с |
е |
г |
е |
d |
t |
0 |
У |
0 |
п |
е |
У |
е |
t |
g |
а |
S |
а |
g |
е |
s |
е |
а |
а |
с |
t |
с |
0 |
W |
t |
W |
0 |
6. Гра "Change it"
п |
0 |
t |
Перетворити |
t |
0 |
e |
п |
u |
t |
not у bus |
t |
0 |
У |
b |
u |
t |
|
b |
0 |
У |
b |
u |
s |
|
b |
u |
У |
Перетворити
toe у buy
Змінюючи в кожному слові по одній букві, перетворити перше слово (дано) в інше (дано).
Перетворити cat у pen
с |
а |
t |
|
|
|
|
|
|
р |
е |
п |
Перетворити fox у toy
f |
0 |
х |
|
|
|
|
|
|
t |
0 |
У |
7. Гра "A hidden word".
Називаючи цифри, із перших або останніх літер скласти слова:
7 1 2 1 9 8 7 2 8
stone not
5 1 6 6 10 4 3 9 8
fox street
8. Ребуси.
Розгадавши ребуси, утворити нові слова:
.
9. Вправи на закріплення JIO до будь-якої теми.
а) ЛО подано в зашифрованому вигляді за допомогою цифр. Кожна цифра відповідає № літери в алфавіті.
в) J10 до теми записано на дошці, але порядок літер у словах змінено. Завдання для учнів: переставити літери так, щоб утворилися слова до теми уроку.
E.g.: 7кл., тема "Зимові свята", shitcasrm —> Christmas sestenpr —» presents renyawe —> new year
10к л., тема "Магазин. Покупки." buselo —> blouse; wateres —> sweater; restruos —> trousers; debra —> bread; kemtar —> market.
10. Гра "Gigsaw words"
(можна використати до будь-якої теми; для об'єднання учнів в пари чи групи (якщо J10 до двох чи трьох вивчених тем)). Слова розрізано на склади. Учні шукають свою пару. Пара учнів, яка склала слово, записує його на класній дошці. Клас записує в зошити. Учні читають слова, які записано на дошці, перекладають їх, складають із ними речення.
Використана лiтература:
Шкiльнийсвiт. 2006