Зберігаємо спокій. Віримо в ЗСУ. Разом до перемоги! 🇺🇦

Вправи на розвиток орієнтації у просторі.

Про матеріал

Самостійне орієнтування в просторі дітей-інвалідів за зором розглядається тифлопедагогікою як важлива умова формування повноцінної особистості, як подолання незрячою людиною своєї ізоляції середовищі людей з нормальним зором.

Перегляд файлу

 

Завдання:

Порахуй і запиши у лівий квадратик, скільки на малюнку курчат.

Порахуй, скільки каченят, запиши у правий квадратик.

Кого більше? Постав у кружечок знак > або <.


Порівняйте за величиною

Завдання:

  • Роздивись, хто великий, а хто маленький.
  • Пригадай, як зветься дитинча кожної тваринки.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання:

Ти вже добре знаєшся на свійських птахах?

Обведи їх червоним кружечком, а лісових птахів — синім.


Маскарад на подвір'ї

 

 

Завдання:

Веселі пустуни помінялися хвостами.

Домалюй тваринам їхні власні хвости.


Цікаві вітражі

 

Завдання:

Подивись уважно на малюнок і квадратики під ним. У кожному квадрати­ку — збільшений клаптик малюнка. Визнач, до якого місця на малюнку відноситься кожний клаптик. Розфарбуй малюнок.


Допоможемо Даринці господарювати

Завдання:

Що переплутала мала хазяєчка?


БУДЬМО   ЗНАЙОМІ

Завдання:

На подвір'ї багато тварин. Розкажи, хто дбає про них та про їхню оселю. Запам'ятай! Тварини, за якими доглядають люди, називаються свійськими.



Про яких свійських тварин ти можеш розповісти?


 

Чого не вистачає на малюнках?

 

Знайди зайвий малюнок. Поясни, чому він зайвий. Скільки варіантів відповідей ти знайшов?


Знайомимось з  свійськими птахами

 

Завдання: Відгадай загадки, знайди малюнки-відгадки

 


Жовтенькі клубочки

Ходять біля мами-квочки.

* * *

Хто співає на паркані

У червоному жупані

й  чобітку:

«Кукуріку!»

* * *

Сіренька пташка

У воді купалася

Й сухою зосталася.


Великий, а не чоловік,

Він кропиву їсти звик,

Ця трава дуже печеться.

Хай нею(індик) пасеться!

* * *

Летів птах, у воду — бах!

Води не помутив, себе не замочив.


 

 

Це свійські птахи.

  1. Чому їх так називають?
  2. Яку користь вони дають людям?
  3. Яких ще свійських птахів ти можеш назвати?
  4. Що ти знаєш про них?

docx
Пов’язані теми
Логопедія, Методичні рекомендації
Інкл
Додано
2 липня 2018
Переглядів
4478
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку