Вправи на розвиток уваги для дітей з проявами гіперактивності

Про матеріал
Розробка буде корисна для роботи з дітьми, які мають труднощі з концентрацією уваги.
Перегляд файлу

Вправи на розвиток уваги в роботі з дітьми з проявами гіперактивності

 

“Несправний робот”

Дуже часто діти з проявами гіперактивності проявляють непослух в роботі, люблять робити все навпаки. В таких випадках, ця вправа буде дуже влучною.

Інструкція до дитини: я зараз буду давати тобі завдання, що ти повинен зробити. А твоя задача, зробити все навпаки.

  1. Підняти праву руку вгору
  2. Зробити 2 кроки вперед
  3. Присісти
  4. Підстрибнути 3 рази
  5. Покрутитися навколо себе
  6. Дотягнуся пальцями рук до носка
  7. Обхватити себе за коліна
  8. Зробити 3 маленькі кроки вправо.

 

Вправа “Можна шуміти, але в обмежений час”.

 

Дуже часто дітки з проявами гіперактивності дуже шумні, галасливі, люблять покричати, привернути до себе увагу. Ця вправа для таких випадків. Проводити її необхідно один на один з дитиною в кабінеті.

Інструкція для дитини: Зараз я вмикаю таймер на одну хвилину (або дві, не більше). І в цей період, поки не продзвенить таймер, ти можеш голосно кричати, співати, бігати в цьому кабінеті, стрибати. До моменту гудка.

Зазвичай діти дуже охоче сприймають такий дозвіл, що можна вести себе як хочеш. А потім, скинувши накопичену енергію, сідають і працюють.

 

Вправа “Різнокольорові слова”

 

Вправа призначена для дітей, які вже вміють читати. Цю вправу краще роздрукувати, заламінувати та розрізати на картки. По черзі викладаємо перед дитиною. Дитині необхідно назвати колір, яким написано слово, а не саме слово. Якщо потрапляє слово “хлопок”, дитина не повинна нічого говорити (ні слово, ні колір), а просто плеснути в долоні.

 

жовтий

жовтий

жовтий

жовтий

зелений

зелений

зелений

зелений

червоний

червоний

червоний

червоний

синій

синій

синій

синій

чорний

чорний

чорний

чорний

рожевий

рожевий

рожевий

рожевий

фіолетовий

фіолетовий

фіолетовий

фіолетовий

хлопок

хлопок

хлопок

хлопок

 

Вправа “Здогадайся, що у мішечку”

 

Завдання полягає в тому, щоб скласти у невеличкий мішечок до 10 різних маленьких предметів. Наприклад: ковпачок від ручки, ластік, ключ, цукерку. І попросити дитину на дотик дізнатися, що саме лежить в мішечок. Така вправа є досить цікавою для дитини своєю загадковістю і допоможе сконцентрувати увагу.

docx
Пов’язані теми
Психологія, Виховна робота
Додано
11 березня
Переглядів
58
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку