Вправи на застосування таблиці множення та ділення на 3

Про матеріал
Тема: Вправи на застосування таблиці множення та ділення на 3 . Використання програми "Розумники"
Перегляд файлу

Тема: Вправи на застосування таблиці множення та ділення на 3.

Мета: формувати вміння застосовувати випадки табличного множення і ділення під час розв’язання прикладів і задач; розвивати розумові операції (аналіз, синтез, узагальнення), увагу, пам’ять, творчі здібності; прищеплювати інтерес до математики.

 

Хід уроку

 

  1. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

Математика – наука

Точна і серйозна.

І прожить без неї нам

Навіть дня не можна.

     Міркуємо – швидко!

     Відповідаємо – правильно!

     Лічимо – точно!

     Пишемо – гарно!

2. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

2.1. Перевірка домашнього завдання (с. 113, завдання 662; 663)

Завдання 662

— Прочитайте вирази та їх значення.

Завдання 663

— Скільки прикрас у кожній шкатулці?

2.2. Усна лічба. Робота з програмою «Розумники»

2.2.1.Частина 5. Тема7. № 10

Встанови послідовність та продовж ряд чисел. Добери відповідні числа.

2.2.2. Частина 5. Тема 7.№11

Наповни кошики яблуками. Вибери спочатку вираз, а потім – відповідний результат обчислення.

2.2.3. Частина 5. Тема 8.№ 6.

Добери відповідні числа. (2 сцени)

2.2.4.Усне розв’язування задач.

Частина 5. Тема 8. № 5

Склади короткий запис та розв’яжи задачу.

2.3. Хвилинка каліграфії

Установіть закономірність і запишіть числа, вставляючи пропущені.

27, 24, 21,…

2.4. Математичний диктант

3. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

— Сьогодні на уроці ми повторимо таблицю ділення на 3.

4. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

4.1. Робота за підручником (с. 113–114)

Завдання 664

Учні коментують, як виконали порівняння.

— Прочитайте рівності; нерівності, в яких поставили знак «більше»; знак «менше».

Завдання 665. Коментоване розв’язування прикладів

Один учень працює біля дошки.

Завдання 666

Учні «ланцюжком» складають вирази та обчислюють їх значення.

Завдання 667; 668

Під час повторення умови один учень записує коротку умову і пояснює розв’язання. Після цього учні самостійно записують розв’язання. Учитель перевіряє.

Завдання 669

Учні складають задачу за виразом.

Завдання 670

Під час повторення умови один учень записує коротку умову і пояснює розв’язання.

Завдання 671

Один учень біля дошки розв’язує і пояснює.

4.2. Фізкультхвилинка

Ось іде до нас весна.
Все навколо ожива: встати,                  ходьба на місці

Підсніжники прокидаються,                   потягнутися

Проліски посміхаються,                         посміхнутися

Пташки прилітають,                               махають руками, як крилами

Діти вибігають,                                       біг на місці

На луках стрибають.                              стрибки

5. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ

5.1. Розв’язування прикладів. Робота з програмою «Розумники».

Частина 5 . Тема 7.№ 14.

Обчисли. Добери відповідні числа.

5.2. Офтальмологічна пауза

Очі щоб відпочивали 
Дивимось ми вліво – вправо. 
Потім блимаєм очима. 
І знову ними вправо - вліво.

5.3. Розв’язування логічних задач

1) У Кості і Сергійка порівну марок. Скільки марок Костя віддав Сергійкові, якщо у нього стало на 6 марок менше, ніж у Сергія? (3)

2) У Люсі 3 цукерки, у Валі стільки ж. Люся віддала Валі 1 цукерку. На скільки цукерок стало більше у Валі? (На 2)

6. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ

7. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

С. 113, завдання 672; 673.

docx
Додано
11 березня 2019
Переглядів
1309
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку