Вправи та задачі на засвоєння таблиць додавання й віднімання числа 2.

Про матеріал
Мета уроку: – закріплювати знання натурального ряду чисел; – формувати навички правильного каліграфічного письма цифр та знаків; – навчати дітей складати і розв’язувати приклади на додавання і віднімання; – розвивати й удосконалювати обчислювальні навички; – продовжувати формувати у дітей уміння порівнювати числа в межах 10;
Перегляд файлу

Урок – подорож «Врятуємо Королеву Математики».

Тема уроку.  Вправи та задачі на засвоєння таблиць додавання  й віднімання числа 2.

Мета уроку:

– закріплювати знання натурального ряду чисел;

– формувати навички правильного каліграфічного письма цифр та знаків;

– навчати дітей складати і розв’язувати приклади на додавання і віднімання;

– розвивати й удосконалювати обчислювальні навички;

– продовжувати формувати у дітей уміння порівнювати числа в межах 10;

– формувати вміння складати і розв’язувати задачі за малюнком;

– закріплювати знання про геометричні фігури, аналізувати зображення, виділяти у них геометричні фігури;

– розвивати математичне мовлення, дрібну моторику, пізнавальний інтерес до навчання, увагу, логічне мислення;

– прищеплювати інтерес до вивчення математики;

– виховувати любов до природи, допитливість, спостережливість.

Обладнання: презентація до уроку, геометричної лисички, макет синички, горіхи  для пальчикової гімнастики, «чарівна скринька»,  предметні малюнки, індивідуальні картки, скорочений запис до задачі.

Інтерактивні технології: «Мікрофон», «Мозковий штурм», робота в парах.

Тип уроку: урок закріплення і застосування знань, умінь і навичок.

Форма проведення уроку: урок – подорож «Врятуємо Королеву Математики».

Перебіг уроку

  1. Організаційний момент.

Продзвенів дзвінок,

Починається урок.

Наші вушка на маківці.

Очі ширше відкриваємо,

Слухаємо і запам'ятовуємо.

Ні хвилини не втрачаємо.

  1. Створення емоційного настрою.

Станьте, діти, підтягніться ,

Одне одному всміхніться.

На урок старання не забудьте взяти.

Тож почнемо працювати.

  1. Мотивація навчальної діяльності.

Чути стукіт у двері.

Вч.: Хто це? Що це?  Це лист. Від кого? Від синички. Зараз я його вам прочитаю.

«Добрий день, діти!

Пишу вам із чарівної країни Математики. У нашому королівстві сталося нещастя: злий чаклун тут усе зачарував і зникла Королева Математики.. Усе стало в країні не так: числа місцями переплуталися, почали сваритися.  Розчаклувати математичну країну можуть лише учні, які виконають усі завдання чаклуна, знайдуть ключ і відімкнуть скриню і врятують Королеву.

Допоможіть нам, будь ласка!»

                  Жителі країни Математики.

Вч.: Діти, а ви б хотіли врятувати Королеву Математики?

Вч.: Тоді вирушаймо в дорогу. А дорога в нас буде важка й небезпечна.  Адже врятувати Королеву і повернути її в королівство можуть тільки уважні, старанні, кмітливі, сміливі діти. Подорожувати будемо під девізом «Математику ми любим, з математикою дружим».

4. Актуалізація опорних знань учнів.

а) Гра «Лічи вперед!», «Лічи назад!»

б) Назвіть сусідів чисел 3, 5, 9.

в) Назвіть наступне число до чисел 4, 6; попереднє число до чисел 8, 10.

г) Задачі – вірші.

  1. Горобець і три синиці

Швидко мчать до годівниці.

Скільки птахів, підкажіть,

Поспішають на обід ?.

  1. Дві синиці гарні птиці,

         На вербі сиділи,

         Три подружки-щебетушки

         До них прилетіли.

          Скільки на вербі синиць?

           Полічіть швиденько птиць.

 

  1. Гляньте, білочка одна

         Визирає із дупла.

Ще одна стрибнула з гілки,

А за нею ще три білки.

Я прошу вас, діти милі

Шоб ви білок полічили.

 

 –Я бачу, що ви вмієте рахувати, тому в дорогу вирушаємо всі!

 

  1. F:\урок\003.jpgРобота над закріпленням вивченого матеріалу.

– На узліссі нас зустрічає Лісовичок, який стежить за порядком у лісі. Він дає нам випробування на старанність. Напишемо каліграфічно цифру. Та перед цим розімнемо пальчики.

  1. Пальчикова гімнастика «Горішок»

C:\Documents and Settings\Пользователь\Рабочий стол\супкрвызыя\IMG_20211130_115449.jpgЦей горішок – фантазер.

Він  чудовий  масажер.

Візерунчасті бочки

Розвиває кулачки.

По долонці він  ковзає

Силою пальчики наділяє.

Покружляв і зупинився,

Бо дуже  добре потрудився.

Яка користь від горіхів?

Горіхи  – відмінний стимулятор роботи мозку. Вони покращують пам`ять і концентрацію уваги, знімають нервову напругу та стрес. Крім того, горіхи містять вітамін В, магній і незамінні амінокислоти.

  1. Каліграфічна хвилинка.

F:\урок\38055.007.jpg– Сьогодні каліграфічна хвилинка буде з цифрою …  А якою відгадайте!  (загадка).

Пливе лебідь у ставку,

Вигнув шию він тонку,

Хвостик вгору припідняв,

Цифру два вам показав.

Подивіться, як правильно пишеться цифра 2, і напишіть її так само. Давайте напишемо цифру у повітрі. Учні у зошитах каліграфічно прописують двійку.

– Усе чудово! Ми поспішаємо далі.

– Кого ви бачите на дошці? Це геометрична лисичка.

– З яких геометричних фігур складається лисичка?

– Скільки кутів має трикутник?

– Скільки сторін має п’ятикутник?

– Яка з фігур не належить до многокутників?

– Яка риса їй притаманна? Лисичка і нас хоче обдурити. Вона замітає хвостиком сліди, щоб ніхто не зумів її знайти. Замела вона і нашу стежку. Але ми справились із завданням, тому рушаємо далі.

Рушаймо! Дорога відкрита!

F:\урок\d-ru-upload-iblock-e67-3fe8733f-8f3f-11e8-95de-1cc1dee987cb_6f466292-8f4a-11e8-95de-1cc1dee987cb-resize1-800x800.jpeg–А щоб дізнатися кого ми наступного зустрінемо у лісі відгадайте загадку.

Є горішки і грибочки

У дуплі на мотузочку.

З гілки плигає на гілку

Це мала руденька…(білка).

Білочка все літо збирала грибочки на зиму і ховала у різні дупла. Але чаклун заховав частину припасів з її схованок. Допоможіть їх відшукати.

Screenshot_7

Подякувала спритна білочка дітям і побігла у своїх справах. А ми ідемо далі. Біля дороги росте дерево. А яке дерево, ми дізнаємось із умови задачі, яка є в підручнику на ст.. 55.

7.Робота з підручником (ст.. 55, №1), робота над задачею,

Творча робота (задача №2 (усно), №3 (усно)

 

8.Фізкультхвилинка

F:\урок\images.jpg

 Ми знайшли  ключ до нашого замка і замок відчинився. Але що це у замку? Скринька. І теж зачаклована. А щоб її розчаклувати, ми повинні виконати наступне завдання.

F:\урок\shkatulka-ruchnoy-raboty-roskosh-xfd_enl.jpg9.Самостійна робота учнів. Диференційовані завдання.  (зощити з друкованою основою, ст.. 39, №3)

–Щоб зникли чари і відчинилася скринька, ми повинні згадати девіз нашої подорожі. (Математику ми любим, з математикою дружим»). Чари зникли. Скринька відкрилася. Що там? Так корона Королеви Математики. Королеву Математики врятовано. Але вона поспішає у своє королівство, бо чула, яке лихо там коїться, тому написала листа і передала мені, щоб я вам його зачитала.

F:\урок\001.jpg«Я, Королева Математики, дуже вдячна вам – сміливим, добрим дітям. Ви пройшли складний і небезпечний шлях. Ви почесні жителі країни Математики. Усім бажаю успіхів у навчанні».

А хто покликав нас на допомогу? (синичка)

Яка вона? (чуйна, доброзичлива…)

А чим ми можемо допомогти їй?

На перерві ми підемо повісимо годівнички.

  1. Підсумок уроку. Рефлексія уроку.

 – Діти, добігає кінця наш урок і разом з тим – наша цікава подорож.

– Чи сподобалася вам подорож?

Гра «Мікрофон».

– Давайте з вами похвалимось своїми знаннями за допомогою гри «Вихвалялки». Починайте речення зі слів «Сьогодні на уроці я …».(Діти розповідають про те, що робили на уроці, що найбільше сподобалось.)

– Яке завдання сподобалося найбільше?

Ви чудово працювали. Всі були активні, сміливі, кмітливі. Покажіть свій смайлик із настроєм, який залишився після сьогоднішнього уроку математики.

C:\Documents and Settings\Пользователь\Рабочий стол\супкрвызыя\IMG_20211130_120015.jpgC:\Documents and Settings\Пользователь\Рабочий стол\супкрвызыя\IMG_20211130_120158.jpgC:\Documents and Settings\Пользователь\Рабочий стол\супкрвызыя\IMG_20211130_120010.jpg 

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
НУШ
Додано
12 жовтня
Переглядів
24
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку