Впровадження гейміфікації в освітній процес (англійська мова)

Про матеріал
Ця презентація містить цікаву інформацію про впровадження різноманітних ігор,онлайн ресурсів на уроках англійської мови.Підійде для проведення методоб'єднань,а також для вчителів які працюють онлайн і завжди в пошуку матеріалів.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Впровадження гейміфікації в освітній процес. Вчитель іноземної мови: Бушуєва Н. В. Лисичанський ліцей № 6.

Номер слайду 2

Що таке гейміфікація?Гейміфікація – це використання ігрових елементів, як системи мотивування учнів до освітнього процесу, в якій закладені певні мета, завдання та результати.

Номер слайду 3

Що дає впровадження гейміфікації-Сприяє мотивації школярів до освітнього процесу.- Розвиває розумові навички, просторову уяву.- Заохочує до роботи в інтерактивному середовищі.- Формує практичні вміння та навички роботи в групах із закріпленням навчального матеріалу.- Сприяє організації учня, самостійної роботиучня.

Номер слайду 4

Види гейміфікації Глибокийповне занурення в світ гри. Легкийвключені елементи гри. Проміжний. Спільні принципи двох попередніх підходів

Номер слайду 5

Мета: Залучення уваги учнів,підвищення їх зацікавленості у вирішенніосвітніх завдань і подальше застосуванняотриманих знань. Створити комфортні умови навчання за яких кожен учень відчує власний успіх. Основний принцип: постійнийзворотний зв'язок з учнями длякоригування процесу навчання через гру зпоетапним зануренням в тему без втратиуваги.

Номер слайду 6

Елементи ігрового процесу. Прогрес - наочне відображення поступового зростання;Рівні - розширення та відкриття доступу до контенту;Бали - цифрове позначення значимості вашої роботи.

Номер слайду 7

Д. Кларк досліджує вплив гейміфікації на питання мотивації студентів та зв'язок між цілями та їх успішним досягненням

Номер слайду 8

Чому важливо включити гейміфікацію в освітній процес

Номер слайду 9

Інтерактивна презентація Відеопрезентація Інфографіка Інтерактивний плакат Інтерактивні ігри та вікторини Пазли. Дидактична гра . Вікторина, флеш-картки . Кросворд

Номер слайду 10

Цифрові інструменти гейміфікації освітнього процесу

Номер слайду 11

Результат використання гейміфікації в освітньому процесіГейміфікація в освіті – це процес поширення грина різні сфери освіти, який дозволяє розглядати гру і якметод навчання і виховання, і як форму виховноїроботи, і як засіб організації цілісного освітньогопроцесу. Спектр застосування гейміфікації в освітідосить широкий, що дозволяє говорити про перспективицієї технології та її елементів. Отже, використання гейміфікації в світньомупроцесі підвищує зацікавленість учнів та їхмотивацію, сприяє емоційній залученостіта соціальній взаємодії між однолітками. Учні беруть активнуучасть в роботі, що активізує їхпізнавальну діяльність на відмінувід традиційних форм навчання

pptx
Додано
25 вересня
Переглядів
16
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку