Вступ до історії України та громадянської освіти

Про матеріал
Презентація допоможе ознайомити учнів та учениць із новим навчальним предметом «Вступ до історії України та громадянської освіти»та пояснити, для чого і як буде вивчатися новий предмет; ознайомити із загальними вимогами до процесу навчання.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

СьогодніУрок№1 Вступ. Вступ до історії України та громадянської освіти

Номер слайду 2

04.01.2023 СьогодніОрганізація класу Сьогодні у нас – незвичайний урок. Сьогодні ми зробимо ще один крок. В країну чудову, в країну пізнання,Що на нас чекає й приносить знання. Щоб урок пройшов не марно. Треба сісти рівно, гарно. Дарма часу не втрачати,Думати і працювати.

Номер слайду 3

04.01.2023 СьогодніАктуалізація опорних знань. Фронтальна бесіда1. Які предмети ви вивчали у попередніх класах?3. Як Ви думаєте, чи цікавим буде цей новий предмет?2. Чи була серед них історія?

Номер слайду 4

04.01.2023 СьогодніОзнайомлення з підручником. Бесіда. Підручник. Сторінка3-4 Прочитайте Пам’ятку для роботи з підручником на с.4. Перегляньте підручник. Назвіть які рубрики він містить. Як ви думаєте, чи сподобається вам новий предмет?

Номер слайду 5

04.01.2023 СьогодніРобота з підручником. Практичне завдання. Підручник. Сторінка71. Уважно розгляньте колаж на с. 7.2. Які події минулого він ілюструє?3. Які події вам невідомі?4. Які події хотіли б додати? Аргументуйте свій вибір.

Номер слайду 6

04.01.2023 СьогодніРобота з ілюстраціями. Підручник. Сторінка8 Розгляньте ілюстрації на с. 8.1. Яке зображення є міфічним?2. Яке зображення ілюструє найдавнішу історію людства?3. На якій ілюстрації зображено події ХХІ ст.? Усно обґрунтуйтесвою відповідь.

Номер слайду 7

04.01.2023 СьогодніРобота з підручником. Практичне завдання. Підручник. Сторінка8-9 Прочитайте текст «Дніпро і Десна» с. 8. Як ви вважаєте: цей текст є легендою, міфом чипереказом про дійсне історичне минуле? Аргументуйте свою думку.

Номер слайду 8

04.01.2023 СьогодніРобота з підручником. Підручник. Сторінка10-11 Прочитайте навчальний текст с.10-11, розгляньте ілюстрований колаж «Засоби пізнання історії» і заповніть у зошиті порівняльну схему.

Номер слайду 9

04.01.2023 СьогодніРобота зі схемою. Підручник. Сторінка10{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}ВІДМІННЕСПІЛЬНЕВІДМІННЕІсторія – наукаІсторія – навчальний предмет

Номер слайду 10

04.01.2023 СьогодніГімнастика для очей

Номер слайду 11

04.01.2023 СьогодніРобота з термінами і поняттями Історія — це наука про життя людей в минулому, про їхні заняття, думки та дії.

Номер слайду 12

04.01.2023 СьогодніРобота з термінами і поняттями Наука «історія» ретельно досліджує, установлює достовірність історичних фактів, описує історичний процес, намагається пояснити зв’язок між тими чи іншими подіями і явищами.

Номер слайду 13

04.01.2023 СьогодніРобота з ілюстраціями. Підручник. Сторінка11 Розгляньте коллаж на с. 11.1. Як ви думаєте, чи відрізняються засоби пізнання науки «Історія» і шкільного предмету «Історія»?

Номер слайду 14

04.01.2023 СьогодніРобота з підручником. Бесіда. Підручник. Сторінка12 Якби ви вчились так, як треба,То й мудрость би була своя. Т. Г. Шевченко1. Опрацюйте с. 12. Навіщо, на думку Тараса Шевченка, потрібно вивчати історію?2. Розтлумачте даний вислів. Чого,на вашу думку, навчав Т. Шевченко своїх читачів?

Номер слайду 15

04.01.2023 СьогодніПідручник. Сторінка13 Напишіть сенкан, який характеризуватиме термін «наука “Історія”». Сенкан — це неримований п’ятирядковий вірш, що складається з одинадцяти слів. Він пишеться за таким планом:1. Іменник (тема).2. Два прикметники (яке воно?).3. три дієслова (що воно робить?).4. Фраза-висновок із чотирьох слів.5. Іменник-синонім до теми, або ж слово-асоціація до теми.

Номер слайду 16

04.01.2023 СьогодніПояснення домашнього завдання. Прочитайте у підручнику с. 7-13. Дайте відповіді на запитання Самооцінювання с.13.

Номер слайду 17

04.01.2023 СьогодніРефлексія «Знаю – хочу знати – дізнаюся» Знаю. Хочу знати. Дізнаюся

pptx
Додано
4 січня 2023
Переглядів
332
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку