Вступ до теми. Дитячі роки великого Кобзаря. Д. Красицький «Тарас Шевченко»
Мета: розширити знання учнів про життя і творчість Т. Г. Шевченка; удосконалювати навички правильного, виразного, швидкого читання; збагачувати словниковий запас учнів; розвивати мовлення, критичне мислення, творчі здібності дітей; сприяти національному вихованню учнів.
Обладнання: портрет Т. Г. Шевченка, мультимедійна презентація, підручник ( Савченко О.Я. Читанка: Підруч. для 2 кл. – К.: Освіта, 2010. – Ч. ІІ ).
ХІД УРОКУ
І. Організація класу (слайд 1).
Продзвенів уже дзвінок,
Починається урок.
Він незвичний і цікавий.
Тож гостей зібрав чимало.
Повернімося обличчям до гостей
І лагідно промовим: «Добрий день!»
Тому я від вас очікую плідної праці сподіваюся на те що ви будете: розумні, кмітливі,організовані,уважні.
Тож будемо працювати під таким девізом:
Хто багато читає, той багато знає
Хто швидко читає, той багато зробити встигає.
2. Дихальна гімнастика.
Зробіть довгий глибокий вдих. На видиху вимовляйте звук: о-о-о-о...
- Зробіть довгий глибокий вдих. На видиху вимовляйте склади:
пім-пам-пом-пум-пем-пім
мам-мом-мум-мім-мем-мим
3.Вправа на формування навичок чіткої та виразної вимови.
Школярі повторюють склади і завершують речення, знаходячи останнє слово за змістом і римою.
Ві-ві-ві – всі ми стали ... (допитливі).
Ами-ами-ами – називають нас ... (чомусиками).
Ся-ся-ся – намагаємося про все ... (дізнатися).
4. Скоромовка
Ніс сміхунчик
Сміху міх
Міх розсипався
на сміх