Вступ до теми. Дитячі роки великого Кобзаря. Д. Красицький «Тарас Шевченко»

Про матеріал
Розширити знання учнів про життя і творчість Т. Г. Шевченка; удосконалювати навички правильного, виразного, швидкого читання; збагачувати словниковий запас учнів; розвивати мовлення, критичне мислення, творчі здібності дітей; сприяти національному вихованню учнів.
Перегляд файлу

Вступ до теми. Дитячі роки великого Кобзаря.  Д. Красицький  «Тарас Шевченко»

 

 

      Мета: розширити  знання учнів про життя і творчість  Т. Г. Шевченка; удосконалювати навички правильного, виразного,  швидкого читання; збагачувати словниковий запас учнів; розвивати мовлення, критичне мислення, творчі здібності дітей; сприяти національному вихованню учнів.

     Обладнання: портрет Т. Г. Шевченка, мультимедійна презентація, підручник ( Савченко О.Я. Читанка: Підруч. для 2 кл. – К.: Освіта, 2010. – Ч. ІІ ).

 

     ХІД  УРОКУ

     І. Організація класу (слайд 1).

Продзвенів уже дзвінок,

Починається урок.

Він незвичний і цікавий.

Тож гостей зібрав чимало.

Повернімося обличчям до гостей

І лагідно промовим: «Добрий день!»

 

Тому я від вас очікую плідної праці сподіваюся на те що ви будете: розумні, кмітливі,організовані,уважні.

Тож будемо працювати під таким девізом:

Хто багато читає, той багато знає

Хто швидко читає, той багато зробити встигає.

 

 

  • Який висновок зробили прочитавши цей девіз?
  • Подивіться будь – ласка на дошку , з’явилися хмарки і закрили наше сонечко. В класі стало сумно, темно. І для того, щоб наше сонечко знову засяяло, то треба нам виконати завдання від цих хмаринок.
  • ЗАВДАННЯ ВІД ПЕРШОЇ ХМАРИНКИ.
  • Вона хоче почути як ви розчитуєтесь.
  1. Робота на картках
  • Прочитайте склади мовчки
  • Читаємо разом, повільно
  • По питальній інтонації, наказова інтонація.
  • Назвіть у першому рядку 3 склад з ліва
  • Назвіть у другому рядку 3 склад справа

2.     Дихальна гімнастика.

Зробіть довгий глибокий вдих. На видиху вимовляйте звук: о-о-о-о...

     -  Зробіть довгий глибокий вдих. На видиху вимовляйте склади:

     пім-пам-пом-пум-пем-пім

     мам-мом-мум-мім-мем-мим

3.Вправа на формування навичок чіткої та виразної вимови.

    Школярі повторюють склади і завершують речення, знаходячи останнє слово за змістом і римою.

     Ві-ві-ві – всі ми стали  ...   (допитливі).

     Ами-ами-ами – називають нас  ...   (чомусиками).

     Ся-ся-ся – намагаємося про все  ...   (дізнатися).

4. Скоромовка

Ніс сміхунчик

Сміху міх

Міх розсипався

на сміх

  • Про себе прочитайте.
  • Прочитайте по складах разом.
  • Встали, читаємо, як медведики, лисички, зайчики.
  • Перевірити кожен ряд окремо, разом, окремо по одному.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
26 лютого 2019
Переглядів
1069
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку