Вступ до теми. Дитячі роки великого Кобзаря. Д. Красицький «Тарас Шевченко»

Про матеріал
Розширити знання учнів про життя і творчість Т. Г. Шевченка; удосконалювати навички правильного, виразного, швидкого читання; збагачувати словниковий запас учнів; розвивати мовлення, критичне мислення, творчі здібності дітей; сприяти національному вихованню учнів.
Перегляд файлу

Вступ до теми. Дитячі роки великого Кобзаря.  Д. Красицький  «Тарас Шевченко»

 

 

      Мета: розширити  знання учнів про життя і творчість  Т. Г. Шевченка; удосконалювати навички правильного, виразного,  швидкого читання; збагачувати словниковий запас учнів; розвивати мовлення, критичне мислення, творчі здібності дітей; сприяти національному вихованню учнів.

     Обладнання: портрет Т. Г. Шевченка, мультимедійна презентація, підручник ( Савченко О.Я. Читанка: Підруч. для 2 кл. – К.: Освіта, 2010. – Ч. ІІ ).

 

     ХІД  УРОКУ

     І. Організація класу (слайд 1).

Продзвенів уже дзвінок,

Починається урок.

Він незвичний і цікавий.

Тож гостей зібрав чимало.

Повернімося обличчям до гостей

І лагідно промовим: «Добрий день!»

 

Тому я від вас очікую плідної праці сподіваюся на те що ви будете: розумні, кмітливі,організовані,уважні.

Тож будемо працювати під таким девізом:

Хто багато читає, той багато знає

Хто швидко читає, той багато зробити встигає.

 

 

  • Який висновок зробили прочитавши цей девіз?
  • Подивіться будь – ласка на дошку , з’явилися хмарки і закрили наше сонечко. В класі стало сумно, темно. І для того, щоб наше сонечко знову засяяло, то треба нам виконати завдання від цих хмаринок.
  • ЗАВДАННЯ ВІД ПЕРШОЇ ХМАРИНКИ.
  • Вона хоче почути як ви розчитуєтесь.
  1. Робота на картках
  • Прочитайте склади мовчки
  • Читаємо разом, повільно
  • По питальній інтонації, наказова інтонація.
  • Назвіть у першому рядку 3 склад з ліва
  • Назвіть у другому рядку 3 склад справа

2.     Дихальна гімнастика.

Зробіть довгий глибокий вдих. На видиху вимовляйте звук: о-о-о-о...

     -  Зробіть довгий глибокий вдих. На видиху вимовляйте склади:

     пім-пам-пом-пум-пем-пім

     мам-мом-мум-мім-мем-мим

3.Вправа на формування навичок чіткої та виразної вимови.

    Школярі повторюють склади і завершують речення, знаходячи останнє слово за змістом і римою.

     Ві-ві-ві – всі ми стали  ...   (допитливі).

     Ами-ами-ами – називають нас  ...   (чомусиками).

     Ся-ся-ся – намагаємося про все  ...   (дізнатися).

4. Скоромовка

Ніс сміхунчик

Сміху міх

Міх розсипався

на сміх

  • Про себе прочитайте.
  • Прочитайте по складах разом.
  • Встали, читаємо, як медведики, лисички, зайчики.
  • Перевірити кожен ряд окремо, разом, окремо по одному.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
26 лютого
Переглядів
104
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку