Вступ. Ознайомлення з підручником, зошитом і приладдям для уроків математики. Актуалізація знань учнів, сформованих у переддошкільний період.

Про матеріал
Мета: ознайомити учнів з предметом математика, підручником, зошитом; уточнити знання про числа від 1 до 10 та вміння називати їх; виховувати інтерес до вивчення математики.
Перегляд файлу

Тема: Вступ. Ознайомлення з підручником, зошитом і приладдям для уроків математики. Актуалізація знань учнів, сформованих у переддошкільний період.

Мета: ознайомити учнів з предметом математика, підручником, зошитом; уточнити знання про числа від 1 до 10 та вміння називати їх; виховувати інтерес до вивчення математики.

Обладнання: картки від 1 до 10, малюнки овочів та фруктів.

Тип уроку: комбінований

Тривалість уроку: 35 хвилин

Хід уроку

  1. Стимулювання та мотивація навчально-пізнавальної діяльності учнів

1.1. Організаційний момент

Ось дзвінок нам дав сигнал,

Працювати час настав, 

Тож і ми часу не гаймо,

Урок швидко починаймо

1.2. Встуна бесіда про предмет математика

— Діти, сьогодні ви вперше прийшли на урок математики.

— Вам цікаво дізнатися, що ми будемо робити на цьому уроці?

— А можливо, хтось із вас знає відповідь на моє запитання?

— На уроках математики ми будемо вчитися рахувати, розв’язувати задачі

і приклади.

— Перед вами лежить підручник. Це підручник з математики.

— Розгляньте уважно обкладинку підручника.

— Хто на ній намальований?

— Що написано на обкладинці підручника?

— Хто зможе прочитати?

— Погортайте сторінки підручника.

— Що ви на них бачите? (Малюнки, цифри)

— Математика — дуже важлива, цікава і потрібна всім наука.

  1. Актуалізація опорних знань

Діти, сьогодні на уроці ми будемо лічити предмети. Хто знає назви чисел, за допомогою яких ми будемо лічити предмети?

(Лічба від 1 до 10.)

2.1. Гра «День — ніч»

Учитель виставляє на дошці 6 предметів: груша, яблуко,

банан, морква, огірок, помідор.

— Назвіть, які предмети ви бачите на дошці.

— Скільки їх? Запам’ятайте ці предмети.

«Ніч» — діти заплющують очі, а вчитель прибирає один предмет. «День» —

діти розплющують очі.

— Який предмет зник?

2.2. Об’єднання предметів у групу за спільною ознакою

— Як можна назвати одним словом предмети: яблуко, груша, банан?

(Фрукти)

— Як можна назвати одним словом предмети: морква, огірок, помідор?

(Овочі)

  1. Вивчення нового матеріалу.

3.1. Робота з підручником (с. 3)

 Завдання 1. Об’єднайте об’єкти у групу за спільною ознакою

— Назвіть кожну іграшку.

— Скільки всього іграшок?

— Як можна назвати ці предмети одним словом? (Транспорт)

Фізкультхвилинка

Завдання 2. Розподіліть об’єкти на групи за спільною ознакою

— З кого складається рій; отара? А з чого — букет?

Завдання 3. Порівняйте кількості предметів на малюнках

— Скільки кленових листочків? (4)

— Скільки жоржин? (5)

— З’єднайте їх парами.

— Скільки пар утворилося? (4)

— Якому предмету не вистачило пари? (Жоржині)

— Отже, яких предметів більше? А яких менше?

 Завдання 4. Практична робота

— Кого в нашому класі більше — хлопчиків чи дівчат?

— А тепер станьте парами: хлопчик бере за руку дівчинку.

— Кому не вистачило пари?

— Отже, кого в класі більше, а кого — менше?

  1. Формування вмінь, навичок та способів дій

4.1. Робота в зошиті

— На уроках математики ми будемо вчитися писати в зошитах у клітинку. (Розповідь про користування зошитом.)

— Обведіть у зошиті 1 рядок квадратиків.

Пальчикова гімнастика

Це — дідусь,

А це — бабуся,

Це — татусь,

А це — матуся.

А малюк, звичайно, я —

От і вся моя сім’я.

2.2. Графічний диктант «Візерунок»

  1. Підсумок уроку. Рефлексія.
docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
19 квітня 2020
Переглядів
2092
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку