Контрольна робота (ГР4 НУШ 7 клас)
Вступ. Роль художнього перекладу в сучасну добу»,
«Герої та героїні балад», «Лицарство у літературі»
І варіант
І–ІІ рівні (6 балів)
1. В. Скот вважається засновником:
А) історичного роману;
Б) пригодницького роману;
В) соціально-побутового роману.
2. Переспів - це
А) віршований твір за мотивами твору іншого автора;
Б) первісний текст;
В) відтворення тексту іншою мовою.
3. Як звали даму, перед котрою схилявся навіть сам благородний Седрік?
А) Ребекка;
Б) Джулія;
В) Ровена.
4. Яка дочка Короля Ліра відмовилася виражати любов до батька улесливими словами?
А) Регана;
Б) Гонорелія;
В) Корделія;
Г) Жодна з дочок.
5. Що зробив Делордж у баладі Фрідріха Шиллера «Рукавичка»?
А) Він віддав свій плащ дамі;
Б) Він підняв рукавичку з лев’ячої клітки;
В) Він кину рукавичку в обличчя королю;
Г) Він боровся з левом.
6. Ребекка подарувала Ровені:
А) перстень з діамантом;
Б) діамантову діадему;
В) скриньку з коштовностями.
ІІІ рівень (3 бали)
7. Які проблеми порушено в баладі «Рукавичка»?
8. Схарактеризуйте образ головного героя роману – Айвенго.
IV рівень (3 бали)
Напишіть невелике есе на одну з тем:
► «Мужній і шляхетний лицар Айвенго»;
► Чим, на вашу думку, приваблює роман «Айвенго» сучасного читача?
► «Що таке справжня гідність?» (використовуючи приклади з прочитаних творів)
► «Що є підтвердженням справжньої любові – слова чи вчинки людини?» (за баладою «Король і його дочки»)
Контрольна робота (ГР4 НУШ 7 клас)
Вступ. Роль художнього перекладу в сучасну добу»,
«Герої та героїні балад», «Лицарство у літературі»
ІІ варіант
І–ІІ рівні (6 балів)
1. Лицар, який приховував своє обличчя на турнірі:
А) Ательстан;
Б) Айвенго;
В) Річард Левове Серце.
2. Королевою кохання і краси на лицарському турнірі обрали:
А) Ребекку;
Б) Джулію;
В) Ровену.
3. На лицарському турнірі Айвенго виступав під ім'ям:
А) Чорний Нероба;
Б) Позбавлений Спадщини;
В) Стережися Крука
4. Яке велике горе спіткало короля Ліра
А) смерть молодшої доньки;
Б) смерть дружини;
В) втрата корони;
5. Оригінал - це
А) відтворення тексту іншою мовою
Б) авторський твір
В) фольклорний твір
6. Який моральний урок можна винести з балади «Рукавичка»:
А) Про важливість сміливості;
Б) Про силу кохання;
В) Про цінність гідності;
Г) Про значення влади.
ІІІ рівень (3 бали)
7. Визначте коло проблем, які порушує В. Скотт у своєму романі.
8. Схарактеризуйте образ Делоржа з балади «Рукавичка».
IV рівень (3 бали)
Напишіть невелике есе на одну з тем:
► «Мужній і шляхетний лицар Айвенго»;
► Чим, на вашу думку, приваблює роман «Айвенго» сучасного читача?
► «Що таке справжня гідність?» (використовуючи приклади з прочитаних творів)
► «Що є підтвердженням справжньої любові – слова чи вчинки людини?» (за баладою «Король і його дочки»)