Взаємно обернені числа. Ділення дробів.Знаходження числа за заданим значенням його дробу

Про матеріал
Пропонуємо вашій увазі перевірочні роботи, які допоможуть вам здійснювати контроль якості засвоєння учнями навчального матеріалу курсу алгебри 7 класу. Кожну перевірочну роботу подано в чотирьох варіантах двох рівнів складності: перші два варіанти відповідають середньому та достатньому рівням навчальних досягнень учнів, а третій і четвертий варіанти містять задачі, що відповідають високому рівню навчальних досягнень. Два перших завдання перевірочної роботи — завдання із вибором однієї правильної відповіді із чотирьох запропонованих, серед яких тільки одна правильна. Учитель самостійно визначає час виконання перевірочної роботи залежно від її обсягу та від рівня підготовки класу. Перші перевірочні роботи стосуються тем, які вже пройдено в першій чверті. Їх можна використати, зокрема, для організації повторення навчального матеріалу. Поступово в певній послідовності буде викладено роботи, які відповідають усім темам курсу алгебри 7 класу. Усі роботи спеціально розміщені у форматі Word, що надає вчителям максимальну гнучкість під час роботи з матеріалами. Ви з легкістю зможете адаптувати завдання під свої потреби, додавати нові вправи, видаляти зайві чи змінювати порядок їх виконання, не вдаючись до складних технічних маніпуляцій. Сформовану роботу можна роздрукувати в необхідній кількості примірників і використовувати її як роздатковий матеріал. У разі виникнення труднощів із відображенням символів або форматування, рекомендуємо завантажити PDF-версію документа. Якщо у вас виникнуть якісь запитання або проблеми, будь ласка, звертайтеся до нас, бажано сюди: mikeyakir@gmail.com.
Перегляд файлу

Шановні колеги!

 

Пропонуємо вашій увазі перевірочні роботи, які допоможуть вам здійснювати контроль якості засвоєння учнями навчального матеріалу курсу алгебри 7 класу.

Кожну перевірочну роботу подано в чотирьох варіантах двох рівнів складності: перші два варіанти відповідають середньому та достатньому рівням навчальних досягнень учнів, а третій і четвертий варіанти містять задачі, що відповідають високому рівню навчальних досягнень.

Два перших завдання перевірочної роботи — завдання із вибором однієї правильної відповіді із чотирьох запропонованих, серед яких тільки одна правильна.

Учитель самостійно визначає час виконання перевірочної роботи залежно від її обсягу та від рівня підготовки класу.

Перші перевірочні роботи стосуються тем, які вже пройдено в першій чверті. Їх можна використати, зокрема, для організації повторення навчального матеріалу. Поступово в певній послідовності буде викладено роботи, які відповідають усім темам курсу алгебри 7 класу.

Усі роботи спеціально розміщені у форматі Word, що надає вчителям максимальну гнучкість під час роботи з матеріалами. Ви з легкістю зможете адаптувати завдання під свої потреби, додавати нові вправи, видаляти зайві чи змінювати порядок їх виконання, не вдаючись до складних технічних маніпуляцій. Сформовану роботу можна роздрукувати в необхідній кількості примірників і використовувати її як роздатковий матеріал. У разі виникнення труднощів із відображенням символів або форматування, рекомендуємо завантажити PDF-версію документа.

Якщо у вас виникнуть якісь запитання або проблеми, будь ласка, звертайтеся до нас, бажано сюди: mikeyakir@gmail.com.


Перевірочна робота № 1
Дільники і кратні. Ознаки подільності на 10, на 5 і на 2

Варіант 1

1. Яке з даних чисел є дільником числа 56?

 1) 6  2) 8  3) 9  4) 112

2. Яке з даних чисел не є кратним числа 16?

 1) 8  2) 32  3) 16  4) 320

3. Скільки дільників має число 26?

4. Із чисел 43, 365, 426, 510, 9105, 13 458, 65 430, 123 454 випишіть ті, які:

 1) діляться націло на 2;

 2) діляться націло на 5, але не діляться націло на 10.

5. Запишіть усі двоцифрові числа, кратні 28.

6. Знайдіть найбільше двоцифрове число x, при якому значення виразу x – 43 ділиться націло на число 5.

 

 

Перевірочна робота № 1
Дільники і кратні. Ознаки подільності на 10, на 5 і на 2

Варіант 2

1. Яке з даних чисел є дільником числа 42?

 1) 84  2) 8  3) 14  4) 12

2. Яке з даних чисел не є кратним числа 18?

 1) 9  2) 36  3) 360  4) 18

3. Скільки дільників має число 22?

4. Із чисел 38, 274, 345, 440, 8206, 12 585, 56 340, 210 328 випишіть ті, які:

 1) діляться націло на 2;

 2) діляться націло на 5, але не діляться націло на 10.

5. Запишіть усі двоцифрові числа, кратні 32.

6. Знайдіть найменше двоцифрове число x , при якому значення виразу 96 – x ділиться націло на число 5.


Перевірочна робота № 1
Дільники і кратні. Ознаки подільності на 10, на 5 і на 2

Варіант 3

1. Яке з даних чисел є дільником числа 72?

 1) 32  2) 12  3) 14  4) 16

2. Яке з даних чисел не є кратним числа 21?

 1) 63  2) 41  3) 105  4) 21

3. Скільки дільників має число 96?

4. Із чисел 222, 335, 556, 9109, 14 270, 26 840, 51 709, 234 567 випишіть ті, які:

 1) діляться націло на 2;

 2) діляться націло на 5, але не діляться націло на 10.

5. Запишіть усі трицифрові числа, кратні 140.

6. Знайдіть найменше трицифрове число x, при якому значення виразу 721 – x ділиться націло на число 5.

 

 

 

Перевірочна робота № 1
Дільники і кратні. Ознаки подільності на 10, на 5 і на 2

Варіант 4

1. Яке з даних чисел є дільником числа 84?

 1) 8  2) 14  3) 24  4) 36

2. Яке з даних чисел не є кратним числа 23?

 1) 23  2) 46  3) 76  4) 92

3. Скільки дільників має число 90?

4. Із чисел 192, 353, 565, 8207, 13 460, 25 730, 41 907, 324 576 випишіть ті, які:

 1) діляться націло на 2;

 2) діляться націло на 5, але не діляться націло на 10.

5. Запишіть усі трицифрові числа, кратні 160.

6. Знайдіть найменше трицифрове число x, при якому значення виразу 924 – x ділиться націло на число 5.


Перевірочна робота № 2
Ознаки подільності на 9 і на 3

Варіант 1

1. Яке з даних чисел кратне 3?

 1) 1496  2) 3257  3) 5571  4) 6523

2. Яке з даних чисел треба додати до числа 716, щоб отримана сума ділилася націло на 9?

 1) 18  2) 19  3) 21  4) 31

3. Знайдіть усі значення x, кратні числу 3, при яких є правильною нерівність 134 < x < 150.

4. Петро купив 6 однакових зошитів, кілька ручок ціною 36 грн кожна, альбом за 72 грн та 9 однакових листівок. Чи може вся покупка коштувати 340 грн? Відповідь обґрунтуйте.

5. Знайдіть найменше трицифрове число, яке ділиться націло на 6 і на 5.

6. Замість зірочок у записі 67** поставте такі цифри, щоб отримане число ділилося націло на 45 (розгляньте всі можливі випадки).

 

 

 

Перевірочна робота № 2
Ознаки подільності на 9 і на 3

Варіант 2

1. Яке з даних чисел кратне 9?

 1) 1385  2) 2817  3) 3674  4) 5629

2. Яке з даних чисел треба додати до числа 539, щоб отримана сума ділилася націло на 3?

 1) 23  2) 13  3) 20  4) 17

3. Знайдіть усі значення x, кратні числу 9, при яких є правильною нерівність 126 < x < 160.

4. Для кафе закупили 12 кілограмових пакетів цукру, упаковку ­борошна масою 15 кг, банку згущеного молока масою ­6 кг і кілька трикілограмових пакетів з родзинками. Чи може маса всієї покупки становити 56 кг? Відповідь обґрунтуйте.

5. Знайдіть найменше трицифрове число, яке ділиться націло на 2 і на 9.

6. Замість зірочок у записі 3*1* поставте такі цифри, щоб отримане число ділилося націло на 30 (розгляньте всі можливі випадки).


Перевірочна робота № 2
Ознаки подільності на 9 і на 3

Варіант 3

1. Яке з даних чисел не кратне 3?

 1) 2496  2) 4575  3) 6013  4) 3927

2. Яке з даних чисел треба відняти від числа 671, щоб отримана різниця ділилася націло на 9?

 1) 31  2) 15  3) 40  4) 14

3. Знайдіть усі значення x, кратні числам 2 і 3, при яких є правильною нерівність 145 < x < 162.

4. Олена купила кілька коробок цукерок, маса кожної з яких дорівнює 240 г, кілька пачок печива, маса кожної з яких дорівнює 150 г, кілька шоколадок масою 120 г. Чи може маса всієї покупки становити 3 кг 500 г? Відповідь обґрунтуйте.

5. Знайдіть найбільше чотирицифрове число, кратне 9, усі цифри якого різні.

6. Замість зірочок у записі 4*6* поставте такі цифри, щоб отримане число ділилося націло на 18 (розгляньте всі можливі випадки).

 

 

Перевірочна робота № 2
Ознаки подільності на 9 і на 3

Варіант 4

1. Яке з даних чисел не кратне 9?

 1) 3582  2) 5805  3) 2309  4) 4320

2. Яке з даних чисел треба відняти від числа 563, щоб отримана різниця ділилася націло на 3?

 1) 30  2) 42  3) 41 4) 33

3. Знайдіть усі значення x, кратні числам 3 і 5, при яких є правильною нерівність 135 < x < 190.

4. Купили 6 однакових пачок солі, 18 однакових упаковок сірників, кілька коробок цукерок ціною 420 грн кожна, торт за 513 грн. Чи може вся покупка коштувати 2200 грн? Відповідь обґрунтуйте.

5. Знайдіть найменше чотирицифрове число, кратне 9, усі цифри якого різні.

6. Замість зірочок у записі 37** поставте такі цифри, щоб отримане число ділилося націло на 15 (розгляньте всі можливі випадки).


Перевірочна робота № 3
Прості та складені числа. Найбільший спільний дільник

Варіант 1

1. Яке з даних чисел є простим?

 1) 33  2) 42  3) 29  4) 87

2. Серед наведених пар чисел укажіть пару взаємно простих чисел.

 1) 204 і 303  2) 51 і 17  3) 25 і 32  4) 66 і 77

3. Розкладіть на прості множники число 420.

4. Знайдіть найбільший спільний дільник чисел:

 1) 18 і 24;  2) 13 і 18; 3) 7 і 21;  4) 495 і 525.

5. Яку найбільшу кількість однакових наборів можна скласти з 21 ручки, 35 олівців і 14 гумок, використавши ­всі предмети?

 

 

 

Перевірочна робота № 3
Прості та складені числа. Найбільший спільний дільник

Варіант 2

1. Яке з даних чисел є складеним?

 1) 37  2) 39  3) 43  4) 47

2. Серед наведених пар чисел укажіть пару взаємно простих чисел.

 1) 39 і 26  2) 111 і 402  3) 36 і 63  4) 21 і 40

3. Розкладіть на прості множники число 320.

4. Знайдіть найбільший спільний дільник чисел:

 1) 35 і 42;  2) 15 і 16;  3) 8 і 40;  4) 220 і 350.

5. Яку найбільшу кількість однакових наборів можна скласти з 12 апельсинів, 24 яблук і 18 мандаринів, ­використавши всі фрукти?


Перевірочна робота № 3
Прості та складені числа. Найбільший спільний дільник

Варіант 3

1. Яке з даних чисел є простим?

 1) 58  2) 81  3) 53  4) 87

2. Серед наведених пар чисел укажіть пару взаємно простих чисел.

 1) 68 і 34  2) 402 і 603  3) 54 і 65  4) 138 і 207

3. Розкладіть на прості множники число 560.

4. Знайдіть найбільший спільний дільник чисел:

 1) 18 і 30;  2) 48 і 16;  3) 21 і 40; 4) 264 та 252.

5. У записах *1* і 4** замініть зірочки чотирма однаковими цифрами так, щоб отримані числа були взаємно простими (розгляньте всі можливі випадки).

 

 

Перевірочна робота № 3
Прості та складені числа. Найбільший спільний дільник

Варіант 4

1. Яке з даних чисел є складеним?

 1) 43  2) 37  3) 61  4) 51

2. Серед наведених пар чисел укажіть пару взаємно простих чисел.

 1) 315 і 820  2) 207 і 441  3) 117 і 165  4) 64 і 81

3. Розкладіть на прості множники число 448.

4. Знайдіть найбільший спільний дільник чисел:

 1) 16 і 36;  2) 20 і 27;  3) 18 і 72;  4) 504 і 540.

5. У записах *3* і 6** замініть зірочки чотирма однаковими цифрами так, щоб отримані числа були взаємно простими (розгляньте всі можливі випадки).


Перевірочна робота № 4
Найменше спільне кратне

Варіант 1

1. У якої з наведених пар чисел найменше спільне кратне дорівнює 42?

 1) 6 і 8  2) 6 і 14  3) 7 і 8  4) 21 і 28

2. Укажіть добуток, який дорівнює найменшому спільному кратному ­чисел a і b , якщо a = 32  53  11 19, b = 32  54  13 19.

 1) 32  53  11 13  3) 32  53  11 13 19

 2) 32  54  11 13 19  4 ) 3 5 11 13 19

3. Знайдіть найменше спільне кратне чисел:

 1) 8 і 12; 2) 42 і 54;  3) 16 і 48;  4) 10 і 21.

4. Знайдіть найменше спільне кратне трьох найменших двоцифрових чисел, кратних 3.

5. Якої найменшої довжини треба взяти дошку, щоб її можна було розрізати впоперек на бруски по 40 см або по 15 см, не отримавши обрізків?

 

 

 

Перевірочна робота № 4
Найменше спільне кратне

Варіант 2

1. У якої з наведених пар чисел найменше спільне кратне дорівнює 54?

 1) 7 і 8  2) 16 і 18  3) 18 і 27  4) 6 і 9

2. Укажіть добуток, який дорівнює найменшому спільному кратному ­чисел a і b , якщо a = 24  33  72  11, b = 23  35  7 13.

 1) 2 3 7 11 13  3) 24  35  72  11 13

 2) 23  32  7 11 13  4) 24  35  72

3. Знайдіть найменше спільне кратне чисел:

 1) 4 і 14;  2) 35 і 40;  3) 6 і 35;  4) 8 і 24.

4. Знайдіть найменше спільне кратне трьох найменших двоцифрових чисел, кратних 5.

5. Якої найменшої довжини треба взяти мотузку, щоб її можна було розрізати на частини по 25 см або по 30 см, не отримавши обрізків?


Перевірочна робота № 4
Найменше спільне кратне

Варіант 3

1. У якої з наведених пар чисел найменше спільне кратне дорівнює 72?

 1) 6 і 12  2) 8 і 36  3) 7 і 8  4) 8 і 27

2. Укажіть добуток, який дорівнює найменшому спільному кратному ­чисел a і b , якщо a = 22  34  57  113 , b = 23  33  76  112.

 1) 2 3 5 7 11  3) 23  34  57  76  113

 2) 22  33  112  4) 23  34  113

3. Знайдіть найменше спільне кратне чисел:

 1) 6 і 8; 2) 9 і 25;  3) 34 і 17;  4) 75 і 80.

4. Найменше спільне кратне чисел a і b дорівнює a. Знайдіть найбільший спільний дільник чисел a і b .

5. Якої найменшої довжини треба взяти дріт, щоб його можна було розрізати на частини по 40 см, або по 60 см, або по 70 см, не отримавши обрізків?

 

 

Перевірочна робота № 4
Найменше спільне кратне

Варіант 4

1. У якої з наведених пар чисел найменше спільне кратне дорівнює 48?

 1) 6 і 8  2) 8 і 12  3) 6 і 16  4) 9 і 16

2. Укажіть добуток, який дорівнює найменшому спільному кратному ­чисел a і b, якщо a = 25  32  133  19, b = 24  34  13 233.

 1) 2 3 13 19 23  3) 24  32  13

 2) 25  34  133  19 233  4 ) 25  34  133

3. Знайдіть найменше спільне кратне чисел:

 1) 12 і 18;  2) 8 і 15;  3) 39 і 78;  4) 36 і 54.

4. Найбільший спільний дільник чисел a і b дорівнює a. Знайдіть найменше спільне кратне чисел a і b.

5. Якої найменшої довжини треба взяти мотузку, щоб її можна було розрізати на частини по 50 см, або по 60 см, або по 90 см, не отримавши обрізків?


Перевірочна робота № 5
Основна властивість дробу. Скорочення дробів

Варіант 1

1. Укажіть правильну рівність.

 1)  2)  3)  4)

2. Укажіть число, яке потрібно підставити замість зірочки, щоб рівність стала правильною.

 1) 6  2) 18  3) 24  4) 8

3. У шаховому турнірі беруть участь 48 дітей, серед них 18 дівчаток. Яку частину учасників турніру становлять хлопчики?

4. Яку частину години становлять 32 хв?

5. Скоротіть:

 1) ;  2) ; 3) .

 

 

Перевірочна робота № 5
Основна властивість дробу. Скорочення дробів

Варіант 2

1. Укажіть неправильну рівність.

 1)  2)  3)  4)

2. Укажіть число, яке потрібно підставити замість зірочки, щоб рівність стала правильною.

 1) 6  2) 4  3) 8  4) 3

3. У саду ростуть 63 дерева, з них 49 дерев — яблуні, а ­решта — груші. Яку частину дерев саду становлять груші?

4. Яку частину хвилини становлять 36 с?

5. Скоротіть:

 1) ; 2) ; 3) .


Перевірочна робота № 5
Основна властивість дробу. Скорочення дробів

Варіант 3

1. Укажіть правильну рівність.

 1)  2)  3)  4)

2. Укажіть число, яке потрібно підставити замість зірочки, щоб рівність стала правильною.

 1) 15  2) 12  3) 20  4) 9

3. У конкурсі читців беруть участь 40 дітей, серед них 24 хлопчики. Яку частину учасників конкурсу становлять дівчатка?

4. Яка частина години пройшла з 11 год 45 хв до 12 год 10 хв?

5. Скоротіть:

 1) ;  2) ;  3) .

 

 

Перевірочна робота № 5
Основна властивість дробу. Скорочення дробів

Варіант 4

1. Укажіть неправильну рівність.

 1)  2)  3)  4)

2. Укажіть число, яке потрібно підставити замість зірочки, щоб рівність стала правильною.

 1) 16  2) 32  3) 24  4) 18

3. У кросі беруть участь 84 дитини, з них 35 — п’ятикласники, а решта — шестикласники. Яку частину тих, хто біжить крос, становлять шестикласники?

4. Яка частина години пройшла з 13 год 36 хв до 14 год 18 хв?

5. Скоротіть:

 1) ; 2) ; 3) .


Перевірочна робота № 6
Зведення дробів до спільного знаменника.
Порівняння дробів

Варіант 1

1. Укажіть найменший спільний знаменник дробів і .

 1) 24  2) 48  3) 14  4) 32

2. Укажіть неправильну нерівність.

 1)  2)  3)  4)

3. Порівняйте дроби:

 1) і ;  2) і ;  3) і .

4. Укажіть яке-небудь число, розташоване на координатному промені між числами і .

5. Розташуйте у порядку зростання числа , , .

 

 

Перевірочна робота № 6
Зведення дробів до спільного знаменника.
Порівняння дробів

Варіант 2

1. Укажіть найменший спільний знаменник дробів і .

 1) 48  2) 54  3) 36  4) 18

2. Укажіть неправильну нерівність.

 1)  2)  3)  4)

3. Порівняйте дроби:

 1) і ;  2) і ;  3) і .

4. Укажіть яке-небудь число, розташоване на координатному промені між числами і .

5. Розташуйте у порядку зростання числа , , .


Перевірочна робота № 6
Зведення дробів до спільного знаменника.
Порівняння дробів

Варіант 3

1. Укажіть найменший спільний знаменник дробів і .

 1) 108  2) 72  3) 36  4) 18

2. Укажіть неправильну нерівність.

 1)  2)  3)  4)

3. Порівняйте дроби:

 1) і ; 2) і ;  3) і .

4. Укажіть яке-небудь число, розташоване на координатному промені між числами і .

5. Розташуйте в порядку зростання числа ; 0,8; .

 

 

 

Перевірочна робота № 6
Зведення дробів до спільного знаменника.
Порівняння дробів

Варіант 4

1. Укажіть найменший спільний знаменник дробів і .

 1) 36  2) 48  3) 96  4) 192

2. Укажіть неправильну нерівність.

 1)  2)  3)  4)

3. Порівняйте дроби:

 1) і ; 2) і ;  3) і .

4. Укажіть яке-небудь число, розташоване на координатному промені між числами і .

5. Розташуйте в порядку зростання числа ; 0,6; .


Перевірочна робота № 7
Додавання і віднімання дробів

Варіант 1

1. Яке з даних чисел дорівнює сумі ?

 1)  2)  3)  4)

2. Яке з даних чисел дорівнює різниці ?

 1)  2)  3)  4)

3. Обчисліть:

 1) ; 2) ; 3) .

4. Розв’яжіть рівняння:

 1) ; 2) .

5. Перший робітник може виконати виробниче завдання за 6 год, а другий — за 8 год. Яку частину завдання вони виконають за 1 год, працюючи разом?

 

 

Перевірочна робота № 7
Додавання і віднімання дробів

Варіант 2

1. Яке з даних чисел дорівнює сумі ?

 1)  2)  3)  4)

2. Яке з даних чисел дорівнює різниці ?

 1)  2)  3)  4)

3. Обчисліть:

 1) ; 2) ;  3) .

4. Розв’яжіть рівняння:

 1) ;  2) .

5. Майстер може виконати замовлення за 4 год, а його учень — за 12 год. Яку частину замовлення вони виконають за 1 год, працюючи разом?


Перевірочна робота № 7
Додавання і віднімання дробів

Варіант 3

1. Яке з даних чисел дорівнює сумі ?

 1)  2)  3)  4)

2. Яке з даних чисел дорівнює різниці ?

 1)  2)  3)  4)

3. Обчисліть:

 1) ;  2) ; 3) .

4. Розв’яжіть рівняння:

 1) ;  2) .

5. Перший маляр може пофарбувати паркан за 20 хв, а другий — за 30 хв. Яка частина паркану залишиться незафарбованою через 3 хв їхньої спільної роботи?

Перевірочна робота № 7
Додавання і віднімання дробів

Варіант 4

1. Яке з даних чисел дорівнює сумі ?

 1)  2)  3)  4)

2. Яке з даних чисел дорівнює різниці ?

 1)  2)  3)  4)

3. Обчисліть:

 1) ;  2) ;  3) .

4. Розв’яжіть рівняння:

 1) ;  2) .

5. Через першу трубу басейн можна заповнити водою за 30 хв, а через другу — за 45 хв. Яка частина басейну залишиться не наповненою водою, якщо при порожньому басейні відкрити одночасно обидві труби на 2 хв?


Перевірочна робота № 8
Множення дробів

Варіант 1

1. Яке з даних чисел дорівнює добутку ?

 1)  2)  3)  4)

2. Яке з даних чисел дорівнює добутку ?

 1)  2)  3)  4)

3. Виконайте множення:

 1) ; 2) .

4. Знайдіть значення виразу .

5. Спростіть вираз:

 1) ;  2) .

6. З одного міста в одному напрямку одночасно виї­хали легковий і вантажний автомобілі. Швидкість легкового автомобіля дорівнює км/год, а швидкість вантажного —  км/год. Яка ­відстань буде між ними через год після початку руху­?


Перевірочна робота № 8
Множення дробів

Варіант 2

1. Яке з даних чисел дорівнює добутку ?

 1)  2)  3)  4)

2. Яке з даних чисел дорівнює добутку ?

 1)  2)  3)  4)

3. Виконайте множення:

 1) ; 2) .

4. Знайдіть значення виразу .

5. Спростіть вираз:

 1) ; 2) .

6. Від однієї станції в одному напрямку ­одночасно вирушили два поїзди. Один з них ішов зі швидкістю  км/год, а другий — км/год. Яка відстань ­буде ­між ними через год після початку руху?


Перевірочна робота № 8
Множення дробів

Варіант 3

1. Яке з даних чисел дорівнює добутку ?

 1)  2)  3)  4)

2. Яке з даних чисел дорівнює добутку ?

 1)  2)  3)  4)

3. Виконайте множення:

 1) ; 2) .

4. Знайдіть значення виразу .

5. Спростіть вираз:

 1) ;  2) .

6. З двох міст, відстань між якими дорівнює 24 км, виїхали одночасно назустріч один одному два автомобілі. Один із них їхав зі швидкістю км/год, а інший — км/год. Яка відстань буде між ними через 0,2 год після початку руху?


Перевірочна робота № 8
Множення дробів

Варіант 4

1. Яке з даних чисел дорівнює добутку ?

 1)  2)  3)  4)

2. Яке з даних чисел дорівнює добутку ?

 1)  2)  3)  4)

3. Виконайте множення:

 1) ; 2) .

4. Знайдіть значення виразу .

5. Спростіть вираз:

 1) ; 2) .

6. З двох міст, відстань між якими дорівнює 15 км, виїхали одночасно назустріч один одному два велосипедисти. Один із них їхав зі швидкістю км/год, а інший — км/год. Яка відстань буде між ними через 0,4 год після початку руху?


Перевірочна робота № 9
Знаходження дробу від числа

Варіант 1

1. Укажіть число, яке становить від числа 21.

 1) 49  2) 9  3) 12  4) 14

2. Укажіть число, яке становить 12 % від числа 90.

 1) 0,108  2) 1,08  3) 10,8  4) 108

3. У червні за послуги мобільного зв’язку заплатили 300 грн, а у липні — на 20 % менше. Скільки гривень заплатили за послуги мобільного зв’язку у липні?

4. Із 640 учнів школи брали участь у різних предметних олімпіадах. Призерами олімпіад із них стали 56 %. Скільки школярів стали призерами олімпіад?

5. Пальто коштувало 6000 грн. Спочатку його ціну підвищили на 20 %, а потім знизили на 10 %. Скільки гривень після цього стало коштувати пальто?

 

 

Перевірочна робота № 9
Знаходження дробу від числа

Варіант 2

1. Укажіть число, яке становить від числа 36.

 1) 54  2) 12  3) 8  4) 162

2. Укажіть число, яке становить 16 % від числа 70.

 1) 1,12  2) 11,2  3) 0,112  4) 112

3. У квітні за електроенергію заплатили 900 грн, а у травні — на 30 % менше. Скільки гривень заплатили за електроенергію у травні?

4. Зі 720 учнів школи відвідують різні спортивні секції, із них 24 % займаються баскетболом. Скільки учнів ­займаються баскетболом?

5. Костюм коштував 4000 грн. Спочатку його ціну знизили на 20 %, а потім підвищили на 10 %. Скільки гривень після цього став коштувати костюм?


Перевірочна робота № 9
Знаходження дробу від числа

Варіант 3

1. Укажіть число, яке становить від числа 64.

 1) 48 2) 32 3) 24 4) 18

2. Укажіть число, яке становить 24 % від числа 65.

 1) 156  2) 15,6  3) 1,56  4) 0,156

3. Пакет молока у магазині «Апетит» коштує 40 грн. Для пенсіонерів ­у цьому магазині діє знижка на всі товари у розмірі 5 %. Яку найбільшу кількість пакетів молока може купити пенсіонер, маючи 150 грн?

4. Ремонтуючи дорогу завдовжки 42 км, за перший тиждень відремонтували дороги, а за другий — 32 % частини, що залишилася. Скільки кілометрів дороги залишилося відремонтувати після цього?

5. Як змінилася ціна товару — збільшилася чи зменшилася ­— і на скільки відсотків, якщо спочатку її знизили на 40 %, а потім підвищили на 40 %?

 

 

Перевірочна робота № 9
Знаходження дробу від числа

Варіант 4

1. Укажіть число, яке становить від числа 72.

 1) 18 2) 24 3) 48 4) 32

2. Укажіть число, що становить 26 % від числа 75.

 1) 0,195  2) 1,95  3) 19,5  4) 195

3. Футболка коштувала 350 грн. Під час розпродажу її ціну зменшили на 20 %. Яку найбільшу кількість таких футболок можна купити, маючи 900 грн?

4. На базу завезли 75 ц цукру. За перший тиждень з бази вивезли завезеного цукру, а за другий — 40 % ­цукру, що залишився. Скільки центнерів цукру залишилося на базі?

5. Як змінилася ціна товару — збільшилася чи зменшилася ­— і на скільки відсотків, якщо спочатку її підвищили на 60 %, а потім знизили на 60 %?


Перевірочна робота № 10
Взаємно обернені числа. Ділення дробів

Варіант 1

1. Укажіть число, обернене до числа .

 1)  2)  3)  4) 0,2

2. Яке з даних чисел дорівнює частці ?

 1)  2)  3)  4)

3. Виконайте ділення:

 1) ;  2) ;  3) .

4. Знайдіть значення виразу .

5. Розв’яжіть рівняння .

 

 

 

Перевірочна робота № 10
Взаємно обернені числа. Ділення дробів

Варіант 2

1. Укажіть число, обернене до числа .

 1)  2)  3)  4)

2. Яке з даних чисел дорівнює частці ?

 1)  2)  3)  4)

3. Виконайте ділення:

 1) ;  2) ;  3) .

4. Знайдіть значення виразу .

5. Розв’яжіть рівняння .


Перевірочна робота № 10
Взаємно обернені числа. Ділення дробів

Варіант 3

1. Укажіть число, обернене до числа .

 1) 2,2  2)  3)  4) 2,5

2. Яке з даних чисел дорівнює частці ?

 1)  2)  3)  4)

3. Виконайте ділення:

 1) ;  2) ;  3) .

4. Знайдіть значення виразу .

5. Знайдіть найменше натуральне число, при діленні якого ­на на і на в результаті отримаємо натуральні числа.

 

 

Перевірочна робота № 10
Взаємно обернені числа. Ділення дробів

Варіант 4

1. Укажіть число, обернене до числа .

 1)  2)  3)  4)

2. Яке з даних чисел дорівнює частці ?

 1)  2)  3)  4)

3. Виконайте ділення:

 1) ;  2) ;  3) .

4. Знайдіть значення виразу .

5. Знайдіть найменше натуральне число, при діленні якого ­на на і на в результаті отримаємо натуральні числа.


 

Перевірочна робота № 11
Знаходження числа за заданим значенням його дробу

Варіант 1

1. Укажіть число, якого дорівнюють 12.

 1) 8  2) 16  3) 18  4) 24

2. Укажіть число, 40 % якого дорівнюють 80.

 1) 2000  2) 200  3) 3200  4) 320

3. Маса трьох чвертей шоколадки дорівнює 90 г. Яка маса шоколадки?

4. Вартість покупки з урахуванням шестивідсоткової знижки за дисконтною карткою становила 1504 грн. Скільки гривень довелося б заплатити за покупку за відсутності дисконтної картки?

5. В одній книзі надрукували 3 оповідання. Перше оповідання займає 30 % сторінок книги, друге оповідання — сторінок книги, а третє — решту 13 сторінок. Скільки сторінок у книзі?

 

 

 

Перевірочна робота № 11
Знаходження числа за заданим значенням його дробу

Варіант 2

1. Укажіть число, якого дорівнюють 21.

 1) 49  2) 42  3) 27  4) 9

2. Укажіть число, 30 % якого дорівнюють 90.

 1) 270  2) 2700  3) 300  4) 3000

3. Маса двох третин упаковки ковбаси дорівнює 300 г. Яка маса упаковки ковбаси?

4. У період дії в магазині знижок у розмірі 12 % на всі товари вартість покупки становила 1232 грн. Скільки гривень довелося б заплатити за покупку за відсутності знижок?

5. Першого дня магазин продав 36 % завезених яблук, другого дня — завезених яблук, а в третій — решту 72 кг яблук. Скільки кілограмів яблук завезли до магазину?


Перевірочна робота № 11
Знаходження числа за заданим значенням його дробу

Варіант 3

1. Укажіть число, якого дорівнюють 36.

 1) 12  2) 16  3) 72  4) 81

2. Укажіть число, 6 % якого дорівнюють 12.

 1) 72  2) 720  3) 20  4) 200

3. Число збільшили на чверть і одержали 800. Знайдіть ­це число.

4. Шафа подорожчала на 15 % і стала коштувати 13 800 грн. Потім вона подешевшала на 16 %. Коли ціна шафи була вищою — до або після цих двох переоцінок — і на скільки гривень?

5. Відстань між двома містами автомобіль подолав за 3 год. За першу годину він проїхав 35 % усього шляху, за другу — шляху, пройденого за першу годину, а за третю годину — решту 64 км. Знайдіть відстань між містами.

 

 

 

Перевірочна робота № 11
Знаходження числа за заданим значенням його дробу

Варіант 4

1. Укажіть число, якого дорівнюють 40.

 1) 20  2) 25  3) 64  4) 72

2. Укажіть число, 8 % якого дорівнюють 32.

 1) 40  2) 400  3) 256  4) 2560

3. Число збільшили на третину і одержали 720. Знайдіть це число.

4. Костюм подорожчав на 14 % і став коштувати 9120 грн. Потім він подешевшав на 15 %. Коли ціна костюма була вищою — до або після цих двох переоцінок — і на скільки гривень?

5. Токар виточив за 3 год певну кількість деталей. За першу годину він виточив 38 % деталей, за другу годину — кількості деталей, виточених за першу годину, а за третю — решту 56 деталей. Скільки всього деталей виточив токар?


Перевірочна робота № 12
Перетворення звичайних дробів у десяткові.
Нескінченні періодичні десяткові дроби.
Десяткове наближення звичайного дробу

Варіант 1

1. Укажіть, який із даних звичайних дробів можна подати у вигляді скінченного десяткового дробу.

 1)  2)  3)  4)

2. Укажіть, у якому випадку округлення до тисячних виконано правильно.

 1) 1,5444... 1,545  3) 1,5444... 1,544

 2) 1,5444... 1,55  4) 1,5444... 1,54

3. Запишіть у вигляді скінченного десяткового дробу або нескінченного ­періодичного десяткового дробу число:

 1) ;  2) .

4. Порівняйте числа, записавши попередньо звичайний дріб у вигляді нескінченного періодичного десяткового дробу:

 1) і 0,7; 2) і 2,7.

5. Знайдіть десяткове наближення до сотих кореня рівняння 6x = 17.


Перевірочна робота № 12
Перетворення звичайних дробів у десяткові.
Нескінченні періодичні десяткові дроби.
Десяткове наближення звичайного дробу

Варіант 2

1. Укажіть, який із даних звичайних дробів можна подати у вигляді скінченного десяткового дробу.

 1)  2)  3)  4)

2. Укажіть, у якому випадку округлення до тисячних виконано правильно.

 1) 2,3777... 2,377  3) 2,3777... 2,37

 2) 2,3777... 2,378  4) 2,3777... 2,38

3. Запишіть у вигляді скінченного десяткового дробу або нескінченного ­періодичного десяткового дробу число:

 1) ;  2) .

4. Порівняйте числа, записавши попередньо звичайний дріб у вигляді нескінченного періодичного десяткового дробу:

 1) 0,9 і ;  2) і 2,3.

5. Знайдіть десяткове наближення до сотих кореня рівняння 19 : x = 9.


Перевірочна робота № 12
Перетворення звичайних дробів у десяткові.
Нескінченні періодичні десяткові дроби.
Десяткове наближення звичайного дробу

Варіант 3

1. Укажіть, який із даних звичайних дробів не можна подати у вигляді скінченного десяткового дробу.

 1)  2)  3)  4)

2. Укажіть, у якому випадку округлення до тисячних виконано правильно.

 1) 3,6633... 3,66  3) 3,6633... 3,663

 2) 3,6633... 3,67  4) 3,6633... 3,664

3. Запишіть у вигляді скінченного десяткового дробу або нескінченного ­періодичного десяткового дробу число:

 1) ;  2) .

4. Порівняйте числа, записавши попередньо звичайний дріб у вигляді нескінченного періодичного десяткового дробу:

 1) і 0,4;  2) і 3,6.

5. Знайдіть десяткове наближення до сотих кореня рівняння .


Перевірочна робота № 12
Перетворення звичайних дробів у десяткові.
Нескінченні періодичні десяткові дроби.
Десяткове наближення звичайного дробу

Варіант 4

1. Укажіть, який із даних звичайних дробів не можна подати у вигляді скінченного десяткового дробу.

 1)  2)  3)  4)

2. Укажіть, у якому випадку округлення до тисячних виконано правильно.

 1) 4,5566... 4,56  3) 4,5566... 4,55

 2) 4,5566... 4,557  4) 4,5566... 4,556

3. Запишіть у вигляді скінченного десяткового дробу або нескінченного ­періодичного десяткового дробу число:

 1) ; 2) .

4. Порівняйте числа, записавши попередньо звичайний дріб у вигляді нескінченного періодичного десяткового дробу:

 1) і 0,9;  2) і 5,3.

5. Знайдіть десяткове наближення до сотих кореня рівняння .

 

docx
Додано
27 листопада
Переглядів
331
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку