Взаємодія з батьками з сенсорного виховання дітей раннього віку у педагогічній спадщині Марії Монтессорі
Мета: підвищити педагогічну та психологічну грамотність батьків через роз-ширення їхнього світогляду та усвідомлення власних виховних позицій.
Завдання:
Для кожної родини своя дитина найкраща, найрозумніша, найталановитіша. Тому немає сенсу оголошувати батькам результати обстеження нервово-психічного розвитку (як це було раніше), але залучати батьків до розвитку своїх дітей варто. Тому у вигляді індивідуальних рекомендацій працюю з кожною конкретною родиною і скеровую їх на розвиток саме їхньої дитини, з огляду на результати обстеження дітей. За окремими напрямами розвитку готую інформацію (у друкованому вигляді), яку можна запропонувати всім батькам, а також конкретній родині, якщо в цьому є потреба. Роль батьків полягає в першу чергу в тому, щоб підтримувати, спостерігати, направляти та тактовно переконувати, ніж втручатися, давати вказівки та ставити обмеження. Таким чино ми розуміємо, що практична реалізація даного принципу вказує на суттєві відмінності школи Монтессорі від звичайного дитячого садка. «Прямота» системи Монтессорі направлена не на навчання в групах, а є участю кожної дитини в якомусь певному груповому занятті. Дитина може займатися чим завгодно за умови, що вона не завдає шкоди собі та іншим.