Взаємозв’язок музики, живопису, слова у формуванні естетичних смаків учнів у процесі проведення уроків мистецтва

Про матеріал
У даній роботі актуалізується проблема формування естетичного розвитку особистості учнів засобами мистецтва. Акцент зроблено на процесі організації шляхів до покращення масового розвитку особистості засобами мистецтва, запропоновано етапи критеріїв розвитку творчого потенціалу та подано методичні рекомендації щодо формування художньо- естетичного досвіду спілкування з мистецтвом як духовною цінністю. Важливе значення має виховання у школярів естетики поведінки – акуратності в одязі, красивої постави і манер, уміння триматися невимушено, природно, культурно й естетично виявляти свої емоції. Ці якості тісно пов’язані з моральністю особистості учня.
rtf
До підручника
Мистецтво 9 клас (Масол Л.М.)
Додано
10 квітня 2019
Переглядів
741
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку