WHAT WEATHER DO YOU LIKE?

Про матеріал

Розробка уроку на тему: Яка погода тобі подобається? за підручником Світлана Губарєва, Оксана Павліченко "Start up" 3 клас

Перегляд файлу

 

 

 

 

Конспект уроку

до підручника “Start Up”

Світлана Губарєва,

Оксана Павліченко

“WHAT WEATHER DO YOU LIKE?”

Unit 6, Lesson 8

 

C:\Users\Admin\Pictures\unnamed.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Unit 6

Lesson 8. What weather do you like?

Яку ти любиш погоду? Розвиток навичок зорового сприймання. Робота з лексикою.

Мета:

  •                   Практикувати вживання речень, які описують погоду англійською мовою;
  •                   повторити й закріпити вживання вивчених слів по даній темі в усному мовленні;
  •                   формувати уявлення про мову як засіб спілкування між людьми;
  •                   розвивати навички зорового сприймання, писемного продукування та усної взаємодії; вміння сприйняття тексту на слух;
  •                   формувати навички правильної вимови звуків англійської мови;
  • тренувати пам’ять та увагу;
  •                   виховувати спостережливість та бережливе ставлення до природи.

Обладнання:

підручник, робочий зошит, аудіо додаток, відео додатки, ноутбук, картки для гри

Лексичний матеріал:

weather - погода

It is warm. - Тепло.

It is sunny. - Сонячно.

It is hot. - Спекотно.

It is cloudy. - Хмарно.

It is rainy. - Дощливо.

It is windy. - Вітряно.

It is foggy. - Туманно.

It is stormy. - Шторм.

It is cold. - Холодно.

It is snowy. - Сніжно.

It is frosty. - Морозно.

What is the weather like today? - Яка сьогодні погода?

 

Вирази: 

Listen and read.

Read and choose.

Listen and point.

Physical Activity.

Write answers.

Let’s play.

Sing a song.

 

 

 

 

Хід уроку

І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення.

  • Greeting. / Привітання.

Пісня  Hello 

 

https://www.youtube.com/watch?v=fN1Cyr0ZK9M

 

-Good morning children?

-How are you?

  •                  A talk about the weather

-What day is it today?

-What season is it now?

-What date is it today?

 - What month is it now?

 

  • 2. Aim. / Повідомлення теми та мети уроку.

 

T: At this lesson we’ll speak about weather. You’ll practice discussing what weather do you like. Besides, you’ll read and write some sentences and practice them in interactive games. Let’s start our lesson!

 

  • 3. Warming up. / Уведення в іншомовну атмосферу.

 

Rhyme:

Every day, every day

Happy children like to play

Sunday, Monday, Tuesday

Wednesday, Thursday, Friday, Saturday.

 

  • Check homework. / Перевірка домашнього завдання

 

ІІ. Основна частина уроку

 

  •             Listening. / Розвиток навичок сприймання на слух.
  • Listen and read. Впр.1 с.101

Look at the picture. Exercise 1, page 101.

Whom can we see? What are they doing?

  •                   Let’s listen what are they talking about?

Діти спочатку слухають, потім читають. Вчитель допомагає зрозуміти прочитане.

So, let’s make this dialog.

  • Read and choose. Впр.2 с.101

Діти закінчують речення обираючи правильне слово.

  • Listen and match. Впр.3 с.101

Look at the pictures. You can see some weather. Read this sentences, please. And now listen and match.

Olenka: Hi, Marry. What is the weather like today?

Marry: It’s warm and sunny. I like this weather.

Olenka: Why do you like warm and sunny weather?

Marry: Because I can go for a walk to the park with my friends.

Olenka: Does Bill like sunny weather?

Marry: No, he doesn’t. He likes snowy weather. He can throw snowballs.

Діти слухають та вказують на відповідний малюнок. Учитель перевіряє правильність виконання.

 

 

  •             Speaking. / Розвиток навичок зорового сприймання та усної взаємодії

Look, ask and answer. Впр.4 с.102

Учні за зразком ставлять запитання та дають відповіді.

Number 2.

-What is the weather like today?

-It’s hot and sunny.

-Do you like this weather?

-Yes, I do.

-What can you do?

-I can swim.

 

Number 3.

-What is the weather like today?

-It’s warm and windy.

-Do you like this weather?

-Yes, I do.

-What can you do?

-I can fly a kite.

 

Number 4.

-What is the weather like today?

-It’s cold and snowy.

-Do you like this weather?

-Yes, I do.

-What can you do?

-I can sledge.

 

  •             Розвиток навичок писемного продукування.
  •             Write answers to the questions in your exercise book. Впр.5 с.102

Учні дають відповідь на запитання і записують її у зошит.

 

 

  • Гра «Яка літера відсутня»

Учитель показує слово з відсутньою літерою, учні називають літеру, яка відсутня. Той учень, який правильно назве літеру отримує фішку/бал. Виграє той, хто найбільше зібрав фішок/балів.

 

  • Гра «Увага!».

Учитель пропонує учням заплющити очі й знімає одну з карток погоди з дошки.

Діти розплющують очі, дивляться на дошку й визначають, якої картки не вистачає. Той, хто першим назвав слово, якого бракує, підходить до дошки і в той час,як інші учні заплющать очі, знімає іншу картку.

 

  • Let’s sing.

Впр.6 с. 102

 

ІІІ. Заключна частина уроку

 

  • Homework. / Домашнє завдання.

Впр. 6, с. 102 (повторити пісню, усно)

 

  • Summarizing. / Підведення підсумків уроку.

 

Бесіда в режиміTP1→P2→P3.

 

Т: What did you practice to describe at this lesson?

     What task did you like most?

 

Прощання

Sing a song

https://www.youtube.com/watch?v=gVIFEVLzP4o

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, Розробки уроків
НУШ
Додано
5 березня 2021
Переглядів
1304
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку