Я досліджую світ. НУШ. Тема дня. Наша Батьківщина — Україна

Про матеріал
Тема дня. Наша Батьківщина — Україна Мета: поглибити знання дітей про Україну, вчити правильно висловлюватись, аналізувати, узагальнювати, робити висновки; розвивати творчі задатки школярів, мовлення, мислення, увагу, спостережливість, бажання стати гордістю своєї Батьківщини; виховувати патріотичні почуття, любов до рідного краю.
Перегляд файлу

Дата __________      Номер  уроку ___________               Я досліджую світ 3  клас

 

Тема місяця.

Тема дня. Наша Батьківщина — Україна

Мета: поглибити знання дітей про Україну, вчити правильно висловлюватись,

аналізувати, узагальнювати, робити висновки; розвивати творчі задатки школярів, мовлення, мислення, увагу, спостережливість, бажання стати гордістю своєї Батьківщини; виховувати патріотичні почуття, любов до рідного краю.

Формувати  ключові компетентності:

  •    ціннісно-смислові: уміння визначати життєві цінності і мету, ухвалювати правильні рішення;
  •    загальнокультурні: уміння вирізняти особливості національної й загальнолюдської культури; застосовувати методи самовиховання, орієнтовані на загальнолюдські цінності;
  •    уміння вчитися: уміння ухвалювати правильні рішення;
  •    інформаційні: уміння самостійно шукати, добирати, аналізувати й відтворювати інформацію;
  •    комунікативні: уміння спілкуватися у команді, групі.
  •    формувати предметні компетентності:

Очікувані результати:

Співвідносить зображення / описи об’єктів та явищ живої і неживої природи з відомими йому / їй із довкілля або інших джерел об’єктами та явищами

Проводить (самостійно або в групі) прості спостереження / досліди

Фіксує здобуту інформацію (зображеннями, символами, за допомогою фотопристроїв)

Добирає конструкційні матеріали за їх властивостями для виконання практичної роботи (використання паперу, пластмаси, деревини, металу, пінопласту та інших матеріалів для макетування)

Організовує безпечне робоче місце з допомогою дорослих (використання клею, інструментів та пристосувань із гострими частинами)

Демонструє іншим результати власної діяльності

Дотримується безпечних прийомів праці під час використання інструментів та пристосувань

Задумує конструкцію виробу та конструює його з готових елементів (розмічання розгорток; виготовлення, оздоблення пласких та об’ємних виробів

Визначає, що дає природа людині восени

Сприймає твори різних видів мистецтва про осінь, висловлює свої враження, вподобання

Пояснює, що подобається, а що не подобається у творі мистецтва

Малює графічними матеріалами (олівцями, фломастерами, крейдою, фарбами тощо)

Придумує образи і створює їх різними знайомими засобами художньої виразності

Працює з природними матеріалами

Вправляється над інтонацією мовлення, чіткістю дикції, виразністю міміки і жесту, перевтілюючись у різних персонажів

Презентує результати власної творчості перед однолітками

Бере участь у мистецьких заходах

Обладнання: дитячі малюнки, вишитий рушник, гілочка калини, колоски, віночок,

пазли, карта України, ілюстрації про Україну відеоматеріали, мультимедійна презентація, сонечка.

Тип уроку: урок формування компетентностей.

 

Зміст заняття:

І. Етап орієнтації. Мотивації діяльності

- Дітки підійдіть до мене та сядьте на килим у коло.

Вчитель разом з учнями сідають на килим  до кола. Вчитель роздає учням набори з зображеннями мультиплікаційних героїв та пропонує привітатися з-за допомогою цих зображень.

  •    Чи любите ви мультиплікаційних героїв? Яких саме? У кожного з вас є набір мультиплікаційних героїв. Оберіть той, що відповідає вашому настрою. І з-за його допомогою привітайтесь.

Похожее изображениеПохожее изображениеПохожее изображение

 

ІІ. Етап цілепокладання

Слайд 2 Наша Батьківщина – Україна, наша багата й щедра українська земля, стала здавна місцем проживання для представників більше 130 національностей; крім самих українців.

Слайд 3 де плюси переключення наступного фото

Це і росіяни, + німці, + кримські татари, + естонці, + болгари, + греки, + молдавани, + румуни, + угорці, + албанці, + гагаузи, + євреї. Усі вони представники нашого українського народу, вони друзі, українці, патріоти.

Чи можуть дружити різні люди між собою? Пропоную вам переглянути дуже гарний мультфільм про дружбу.

Слайд 4 Перегляд відео №1

  • Чи сподобався вам мультфільм?
  • Хоча він на англійській мові, чи зрозуміли ви про що він?
  • Хто у мультфільмів подружився?

Всі народи, які проживають в Україні хочуть жити дружно, мирно та щасливо, а особливо цього хочуть діти.

-  Сьогодні ми з вами поведемо мову про нашу Україну, про наш народ, про вас, про дітей України.

Слайд 5 Оголошення теми уроку.

 

ІІІ. Етап цілереалізації

Слайд 6 - Як ще можна назвати свою Батьківщину (Вітчизна, рідна земля, рідний край)?

- Чому саме так називається країна, де народився кожен з вас? (Країна батьків.)

- Як називають нашу Батьківщину?

- Так, рідну країну називають з повагою Батьківщиною. Навіть, пишуть цю назву  з великої літери, бо вона дійсно одна в кожної людини.

- Але є ще в кожної з вас і своя маленька “батьківщина”, місце, де ви народились. (Діти називають свої малі “батьківщини”.)

Слайд 7-8 краєвиди рідного села чи міста

Слайд 9 - Як називають людину, яка любить свій народ, свою Батьківщину? (Патріот.)

Гра-змагання «Що ми знаємо про Україну?»

Слайд 10-18

- Який прапор України?

- Як називається основний закон України?

- Як називається герб України?

- Як називається гімн України?

- Продовжіть прислів’я « Без …. – нема України»

- Якою є державна мова в Україні?

- Як називається столиця України?

- Які гори є в Україні?

- Назвіть головну річку України.

Слайд 19 Послухайте правила, які повинен знати і завжди виконувати кожен із нас.

Звучить Гімн – потрібно встати, гордо й голосно співати.

Біля Прапора зупинись, честь віддати не лінись.

Конституцію потрібно вчити, за її законами жити.

- Підводячи підсумки нашої гри-змагання, ми з вами зрозуміли, що багато знаємо про нашу державу.

Робота з кросвордом

Які риси повинен мати справжній патріот?

Похожее изображение

Творче завдання «Ментальна карта»

Давайте створимо образ патріота України, і я сподіваюсь, що це творче завдання буде у майбутньому спонукати кожного з Вас ставати кращим, плекати в собі найкращі риси патріота в ім’я майбутнього нашої Батьківщини, у єдиній країні.

Виростайте і живіть

Для добра і слави,

Як святиню бережіть

Символи держави.

Заповнення ментальної карти

Мозковий штурм. Бесіда з дітьми

  •       Чому людину завжди приваблює рідна земля, її Батьківщина?
  •       Поміркуйте, чи легко жити на чужині? Чому?
  •       Так де ж все ж таки краще і чому?
  •       Кого можна назвати справжнім патріотом?
  •       Чи завжди патріоти ходять у вишиванках та з національною символікою?

Робота з прислів’ями. Віднови прислів’я, сполучаючи колонки.

Кожному мила                                        то будеш від неї сили набиратися.

Людина без рідної землі,                       там і під ялиною рай.

Де рідний край,                                      як соловей без гнізда.

Як будеш рідної землі триматися,        своя сторона.

Завдання та ігри

Слайд 20 Гра «Подоляночка»

Ніщо так не об’єднує як весела гра або танець. А якщо це народна гра-танець, то така забава об’єднує ще більше.

Гра «Квіти-діти»

З паперу склеєні великі квіти. Серединка це обличчя хлопчика чи дівчинки, а пелюстки виконані з жовтого або з блакитного кольорового паперу.

Завдання. Діти діляться на групи. В залежності, яка квітка дісталася групі діти пишуть на пелюстках риси українця чи українки. Наприклад, українець – мужній, вірний, чемний … Українка – чемна, привітна, гостинна…

Робота з кросвордом.

Похожее изображение

Слайд 21-29 Перегляд мультимедійної презентації

Цікавинки про Україну.

Перегляд відеоматеріалів «Найкрасивіші міста України»

 

ІV. Етап рефлексійно-оцінюючий

  •    Пам’ятайте, діти, ви – майбутнє України. Україна – це ви!!!То ж своїми знаннями, працею, здобутками примножуйте її культуру, своїми досягненнями славте її. Будьте гідними своїх предків, любіть рідну землю, бережіть волю і незалежність України, пишайтеся і поважайте свій народ і його мелодійну мову. Шануйте себе і свою гідність, і шановані будете іншими.

Ми є діти українські, хлопці та дівчата,
Рідний Край наш - Україна, красна та багата. 
Рідне небо, ясне сонце, місяць, зорі срібні, 
Рідний нарід – українці всі до нас подібні. 

Рідна віра: Свята Трійця І Пречиста Мати. 
Рідна мова: нею вчились Бога прославляти!
Присягаєм наш Край Рідний Над усе любити, 
Рідний народ шанувати І для нього жити. 

ЛЮБОВ ДО БАТЬКІВЩИНИ

Любов у нас до Батьківщини Іде із серця глибини. 
Ми — патріоти України, Її ми дочки і сини.
Хоч за походженням людини й тече у жилах інша кров, 
Ми — громадяни України, до неї вірна в нас любов! 

Тут народились ми й живемо, Тут щастя випало рости. 
Палку любов в серцях несемо Ми — українці, я і ти! 
І сила, й мудрість до людини Від Матері-Вітчизни йде
Ми — патріоти України І кращої нема ніде! 
Нам наймиліша і єдина Вітчизна за усі світи! 
Чарівна, рідна Україна, Ми — українці, я і ти!

Отримання сертифікатів «Патріот України».

  •    На останок давайте всі разом вишиємо рушник на щасливу та гарну дорогу у навчанні

На дошці макет рушника на який всі по черзі прикріплюють квітку і діти, і вчителька останньою.

Виконання пісні

  •    Сподіваюсь, що після цього уроку ви будете намагатись більше дізнатися про нашу рідну Україну, пишатись тим, що ви – українці, любити свою країну, розмовляти та оберігати свою мову.

 

Випереджальне завдання.

Зібрати інформацію про свою вулицю. Діти, які живуть на одній вулиці можуть працювати у групі.

Матеріали:

Фото своєї вулиці, або виконати власний малюнок.

Знайти чому вулиця має таку назву

Цікаві факти про вулицю: кількість мешканців, будинків, які важливі установи на ній знаходяться, яка протяжність вулиці, які інші назви мала.

 

1

 

doc
Додано
5 вересня 2021
Переглядів
2207
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку