КТП з ЯДС 3 клас (автори Т. Гільберг, С. Тарнавська, Л. Грубіян, Н. Павич)

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з інтегрованого курсу «Я досліджую світ» для 3 класу, створене відповідно до типової освітньої програми, розробленої під керівництвом О. Я. Савченко (автори Т. Гільберг, С. Тарнавська, Л. Грубіян, Н. Павич)
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування

з інтегрованого курсу «Я досліджую світ» для 3 класу,

створене відповідно до типової освітньої програми,

розробленої під керівництвом О. Я. Савченко

(автори Т. Гільберг, С. Тарнавська, Л. Грубіян, Н. Павич)

3 години на тиждень

№ п/п

Факт.проведених

Тема уроку

Дата

Я і моя шкільна громада

  1.                

1.

Разом ми сильніші

02.09

  1.                

2.

Як люди взаємодіють у спільноті

03.09

  1.                

3.

Яка знайти друзів 

07.09

  1.                

4.

Які в дітей права та обов’язки 

09.09

  1.                

5.

Створення лепбука «Права та обов’язки дітей».

10.09

  1.                

6.

Чи всі люди рівні. Що таке справедливість

14.09

  1.                

7.

Чому людині потрібен особистий простір

16.09

Я і моя сім’я

  1.                

8.

Що об’єднує людей в спільні групи

17.09

  1.                

9.

Чи здатні люди змінювати суспільство

21.09

  1.           

10.

Чому сім’я – найголовніше в нашому житті

23.09

  1.           

11.

Що я знаю про історію свого роду

24.09

  1.           

12.

Традиції моєї сім’ї 

28.09

  1.           

13.

Що таке сімейний добробут

30.09

  1.           

14.

Як досягти  мети

01.10

  1.           

15.

Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностувальна робота з тем «Я і моя шкільна громада», «Я і моя сім’я»

05.10

Як людина досліджує природу

  1.           

16.

Як провести спостереження

07.10

  1.           

17.

Екскурсія. Проводимо спостереження «Як змінилась природа восени».

08.10

  1.           

18.

Як провести експеримент

12.10

  1.           

Як провести вимірювання

Явища природи.  Тіла і речовини

  1.           

19.

Які бувають явища природи

15.10

  1.           

20.

Які тіла нас оточують і з чого вони складаються

19.10

  1.           

21.

Де ховається вода

21.10

  1.           

22.

Які властивості має вода

22.10

  1.           

23.

Які речовини розчиняються у воді

02.11

  1.           

24.

Чому вода потребує охорони 

04.11

  1.           

25.

Створення лепбука «Кругообіг води в природі».

05.11

  1.           

26.

Яка роль повітря у природі

09.11

  1.           

27.

Які властивості має повітря

11.11

  1.           

28.

Чому повітря потребує охорони 

12.11

  1.           

29.

Що таке гірські породи

16.11

  1.           

30.

Як добувають корисні копалини

18.11

  1.           

31.

Яке значення корисних копалин для людини

19.11

  1.           

32.

Чому ґрунт – важливе тіло природи

23.11

  1.           

33.

Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностувальна робота з тем «Як людина досліджує природу», «Явища природи.  Тіла і речовини»

25.11

  1.           

34.

Чому ґрунти потребують охорони 

26.11

Різноманітність рослин і тварин

  1.           

35.

Які бувають рослини

30.11

  1.           

36.

Як розмножуються квіткові рослини

02.12

  1.           

37.

Які умови потрібні для розвитку рослин

03.12

  1.           

38.

Як виростити нову рослину без насіння

07.12

  1.           

39.

Пристосування квіткових рослин до різних умов життя

09.12

  1.           

40.

Різноманітність культурних рослин. Значення рослин

10.12

  1.           

41.

Яке значення грибів для природи. Які їстівні гриби, а яка – отруйні

14.12

  1.           

42.

Узагальнення і систематизація знань учнів.

Діагностувальна робота з тем «Різноманітність рослин і тварин».  Підсумок за семестр.

16.12

  1.           

43.

Різноманітний світ тварин

17.12

  1.           

44.

Хто чим живиться

21.12

  1.           

45.

Як з’явилися свійські тварини

23.12

  1.           

46.

Чому рослини і тварини потребують охорони

24.12

ІІ семестр

Організм людини

  1.           

47.

Яку будову має наше тіло

11.01

  1.           

48.

Яку будову має наше тіло

13.01

  1.           

49.

Яка роль шкіри в організмі людини

14.01

  1.           

50.

Надання першої домедичної допомоги собі та іншим при незначних ушкодженнях шкіри

18.01

  1.           

51.

Що утворює опорно-рухову систему

20.01

  1.           

52.

Як ми пересуваємося

21.01

  1.           

53.

Яке значення має кровоносна система. Вимірювання частоти свого пульсу. Практична робота

25.01

  1.           

54.

Як берегти і зміцнювати серце

27.01

  1.           

55.

Які органи утворюють дихальну систему

28.01

  1.           

56.

Як оберігати дихальну систему. Дослідження свого дихання

01.02

  1.           

57.

Як перетравлюється їжа

03.02

  1.           

58.

Збереження органів травлення. Правила споживання їжі

04.02

  1.           

59.

Що таке нервова система. Вправи на розвиток пам’яті

08.02

  1.           

60.

Яка роль органів чуття

10.02

  1.           

61.

Збереження органів чуття. Створення плакату на тему «Органи чуття – мої помічники»

11.02

  1.           

62.

Чому кожний з нас неповторний. Розвиток людини протягом життя: від малюка до дорослої людини.

15.02

  1.           

63.

Чому кожний з нас неповторний

17.02

  1.           

64.

Чому кожний з нас неповторний.

Міні-проєкт «Я – неповторний/неповторна»

18.02

  1.           

65.

Узагальнення і систематизація знань учнів.

Діагностувальна робота.

22.02

Здоровий спосіб життя

  1.           

66.

 

Яка ціна здоров’я. Здоровий спосіб життя

24.02

  1.           

67.

Яка ціна здоров’я. Корисні і шкідливі звички.

25.02

  1.           

68.

Як зміцнювати своє здоров’я.

Проєкт «Гордість України»

01.03

  1.           

69.

Як зміцнювати своє здоров’я. Загартовування.

03.03

  1.           

70.

Чому важливо поєднувати працю і відпочинок

04.03

  1.           

71.

Як дотримуватися правил безпеки в школі, в побуті, громадських місцях. Служби оперативного реагування

10.03

  1.           

Як дотримуватися правил безпеки в школі, в побуті, громадськіх місцях. Правила безпечної поведінки вдома. Як діяти, якщо відчули запах газу.

  1.           

72.

Як дотримуватися правил безпеки в школі, в побуті, громадськіх місцях. Правила пожежної безпеки

11.03

  1.           

73.

Як дотримуватися правил безпеки в школі, в побуті, громадськіх місцях. Як уникнути натовпу? Правила безпечної поведінки з тваринами

15.03

  1.           

74.

Узагальнення і систематизація знань учнів.

Діагностична робота. Тест

17.03

  1.           

75.

Як харчування впливає на здоров’я людини. Дослідження: «Послухаємо своє тіло»

18.03

  1.           

76.

Як харчування впливає на здоров’я людини. Страви української кухні. Міні-проєкт «Як з’явився перший вареник?»

29.03

  1.           

77.

Як харчування впливає на здоров’я людини. Міні-проєкт «Старовинні українські страви»

31.03

  1.           

78.

Чим корисна їжа

01.04

  1.           

79.

Чим корисна їжа. Створення меню на 1 день. Рекомендації для правильного харчування

05.04

  1.           

80.

Чи може їжа стати причиною інфекційних хвороб

07.04

  1.           

81.

Що впливає на ваш вибір. Необхідні і бажані витрати

08.04

  1.           

82.

Що впливає на ваш вибір. Реклама і анонс

12.04

  1.           

83.

Узагальнення, систематизація та повторення вивченого матеріалу. Практична робота

14.04

Земля – наш спільний дім. Україна – європейська держава

  1.           

84.

Хто такі земляни

15.04

  1.           

85.

Хто такі земляни. Співробітництво народів у світі. Дослідження: «Що у вашому домі вироблено в інших країнах»

19.04

  1.           

86.

Із чого все починалося

21.04

  1.           

87.

Хто вони – творці української держави

22.04

  1.           

88.

Як знайти Україну на карті світу

26.04

  1.           

89.

Як знайти Україну на карті світу. Практична робота. Робота с адміністративною картою та контурною картою України

28.04

  1.           

90.

Хто є громадянами України

29.04

  1.           

91.

Узагальнення, систематизація та повторення вивченого матеріалу. Діагностична робота.

03.05

  1.           

92.

Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностувальна робота.

05.05

  1.           

93.

Чому державні символи є важливим атрибутом держави. Створення символа/герба для свого класу.

06.05

 

Наш рідний край

  1.           

94.

За що ми любимо наш рідний край

10.05

  1.           

95.

За що ми любимо наш рідний край. Збереження чистоти свого населеного пункту. Створення постера про чистоту і порядок у нашому населеному пункті

12.05

  1.           

96.

Де працюють наші земляки. Дослідження

13.05

  1.           

97.

Чого нас навчають свята

17.05

  1.      

98.

Чим славиться наш рідний край

19.05

  1.      

99.

Чим славиться наш рідний край. Пам’ятки природи рідного краю. Підготовка презентації або повідомлення

20.05

  1.      

100.

Чим славетна Україна

24.05

  1.      

101.

Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностувальна робота.

26.05

  1.      

102.

Пізнаємо Україну. Груповий проєкт «Ми любимо нашу Україну!»

27.05

  1.      

103.

Підсумок урок за рік

31.05

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
5 вересня 2021
Переглядів
4995
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку