Календарно-тематичне планування
з інтегрованого курсу «Я досліджую світ» для 3 класу,
створене відповідно до типової освітньої програми,
розробленої під керівництвом О. Я. Савченко
(автори Т. Гільберг, С. Тарнавська, Л. Грубіян, Н. Павич)
3 години на тиждень
№ п/п |
Факт.проведених |
Тема уроку |
Дата |
Я і моя шкільна громада |
|||
|
1. |
Разом ми сильніші |
02.09 |
|
2. |
Як люди взаємодіють у спільноті |
03.09 |
|
3. |
Яка знайти друзів |
07.09 |
|
4. |
Які в дітей права та обов’язки |
09.09 |
|
5. |
Створення лепбука «Права та обов’язки дітей». |
10.09 |
|
6. |
Чи всі люди рівні. Що таке справедливість |
14.09 |
|
7. |
Чому людині потрібен особистий простір |
16.09 |
Я і моя сім’я |
|||
|
8. |
Що об’єднує людей в спільні групи |
17.09 |
|
9. |
Чи здатні люди змінювати суспільство |
21.09 |
|
10. |
Чому сім’я – найголовніше в нашому житті |
23.09 |
|
11. |
Що я знаю про історію свого роду |
24.09 |
|
12. |
Традиції моєї сім’ї |
28.09 |
|
13. |
Що таке сімейний добробут |
30.09 |
|
14. |
Як досягти мети |
01.10 |
|
15. |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностувальна робота з тем «Я і моя шкільна громада», «Я і моя сім’я» |
05.10 |
Як людина досліджує природу |
|||
|
16. |
Як провести спостереження |
07.10 |
|
17. |
Екскурсія. Проводимо спостереження «Як змінилась природа восени». |
08.10 |
|
18. |
Як провести експеримент |
12.10 |
|
Як провести вимірювання |
||
Явища природи. Тіла і речовини |
|||
|
19. |
Які бувають явища природи |
15.10 |
|
20. |
Які тіла нас оточують і з чого вони складаються |
19.10 |
|
21. |
Де ховається вода |
21.10 |
|
22. |
Які властивості має вода |
22.10 |
|
23. |
Які речовини розчиняються у воді |
02.11 |
|
24. |
Чому вода потребує охорони |
04.11 |
|
25. |
Створення лепбука «Кругообіг води в природі». |
05.11 |
|
26. |
Яка роль повітря у природі |
09.11 |
|
27. |
Які властивості має повітря |
11.11 |
|
28. |
Чому повітря потребує охорони |
12.11 |
|
29. |
Що таке гірські породи |
16.11 |
|
30. |
Як добувають корисні копалини |
18.11 |
|
31. |
Яке значення корисних копалин для людини |
19.11 |
|
32. |
Чому ґрунт – важливе тіло природи |
23.11 |
|
33. |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностувальна робота з тем «Як людина досліджує природу», «Явища природи. Тіла і речовини» |
25.11 |
|
34. |
Чому ґрунти потребують охорони |
26.11 |
Різноманітність рослин і тварин |
|||
|
35. |
Які бувають рослини |
30.11 |
|
36. |
Як розмножуються квіткові рослини |
02.12 |
|
37. |
Які умови потрібні для розвитку рослин |
03.12 |
|
38. |
Як виростити нову рослину без насіння |
07.12 |
|
39. |
Пристосування квіткових рослин до різних умов життя |
09.12 |
|
40. |
Різноманітність культурних рослин. Значення рослин |
10.12 |
|
41. |
Яке значення грибів для природи. Які їстівні гриби, а яка – отруйні |
14.12 |
|
42. |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностувальна робота з тем «Різноманітність рослин і тварин». Підсумок за семестр. |
16.12 |
|
43. |
Різноманітний світ тварин |
17.12 |
|
44. |
Хто чим живиться |
21.12 |
|
45. |
Як з’явилися свійські тварини |
23.12 |
|
46. |
Чому рослини і тварини потребують охорони |
24.12 |
ІІ семестр |
|||
Організм людини |
|||
|
47. |
Яку будову має наше тіло |
11.01 |
|
48. |
Яку будову має наше тіло |
13.01 |
|
49. |
Яка роль шкіри в організмі людини |
14.01 |
|
50. |
Надання першої домедичної допомоги собі та іншим при незначних ушкодженнях шкіри |
18.01 |
|
51. |
Що утворює опорно-рухову систему |
20.01 |
|
52. |
Як ми пересуваємося |
21.01 |
|
53. |
Яке значення має кровоносна система. Вимірювання частоти свого пульсу. Практична робота |
25.01 |
|
54. |
Як берегти і зміцнювати серце |
27.01 |
|
55. |
Які органи утворюють дихальну систему |
28.01 |
|
56. |
Як оберігати дихальну систему. Дослідження свого дихання |
01.02 |
|
57. |
Як перетравлюється їжа |
03.02 |
|
58. |
Збереження органів травлення. Правила споживання їжі |
04.02 |
|
59. |
Що таке нервова система. Вправи на розвиток пам’яті |
08.02 |
|
60. |
Яка роль органів чуття |
10.02 |
|
61. |
Збереження органів чуття. Створення плакату на тему «Органи чуття – мої помічники» |
11.02 |
|
62. |
Чому кожний з нас неповторний. Розвиток людини протягом життя: від малюка до дорослої людини. |
15.02 |
|
63. |
Чому кожний з нас неповторний |
17.02 |
|
64. |
Чому кожний з нас неповторний. Міні-проєкт «Я – неповторний/неповторна» |
18.02 |
|
65. |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностувальна робота. |
22.02 |
Здоровий спосіб життя |
|||
|
66. |
Яка ціна здоров’я. Здоровий спосіб життя |
24.02 |
|
67. |
Яка ціна здоров’я. Корисні і шкідливі звички. |
25.02 |
|
68. |
Як зміцнювати своє здоров’я. Проєкт «Гордість України» |
01.03 |
|
69. |
Як зміцнювати своє здоров’я. Загартовування. |
03.03 |
|
70. |
Чому важливо поєднувати працю і відпочинок |
04.03 |
|
71. |
Як дотримуватися правил безпеки в школі, в побуті, громадських місцях. Служби оперативного реагування |
10.03 |
|
Як дотримуватися правил безпеки в школі, в побуті, громадськіх місцях. Правила безпечної поведінки вдома. Як діяти, якщо відчули запах газу. |
||
|
72. |
Як дотримуватися правил безпеки в школі, в побуті, громадськіх місцях. Правила пожежної безпеки |
11.03 |
|
73. |
Як дотримуватися правил безпеки в школі, в побуті, громадськіх місцях. Як уникнути натовпу? Правила безпечної поведінки з тваринами |
15.03 |
|
74. |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностична робота. Тест |
17.03 |
|
75. |
Як харчування впливає на здоров’я людини. Дослідження: «Послухаємо своє тіло» |
18.03 |
|
76. |
Як харчування впливає на здоров’я людини. Страви української кухні. Міні-проєкт «Як з’явився перший вареник?» |
29.03 |
|
77. |
Як харчування впливає на здоров’я людини. Міні-проєкт «Старовинні українські страви» |
31.03 |
|
78. |
Чим корисна їжа |
01.04 |
|
79. |
Чим корисна їжа. Створення меню на 1 день. Рекомендації для правильного харчування |
05.04 |
|
80. |
Чи може їжа стати причиною інфекційних хвороб |
07.04 |
|
81. |
Що впливає на ваш вибір. Необхідні і бажані витрати |
08.04 |
|
82. |
Що впливає на ваш вибір. Реклама і анонс |
12.04 |
|
83. |
Узагальнення, систематизація та повторення вивченого матеріалу. Практична робота |
14.04 |
Земля – наш спільний дім. Україна – європейська держава |
|||
|
84. |
Хто такі земляни |
15.04 |
|
85. |
Хто такі земляни. Співробітництво народів у світі. Дослідження: «Що у вашому домі вироблено в інших країнах» |
19.04 |
|
86. |
Із чого все починалося |
21.04 |
|
87. |
Хто вони – творці української держави |
22.04 |
|
88. |
Як знайти Україну на карті світу |
26.04 |
|
89. |
Як знайти Україну на карті світу. Практична робота. Робота с адміністративною картою та контурною картою України |
28.04 |
|
90. |
Хто є громадянами України |
29.04 |
|
91. |
Узагальнення, систематизація та повторення вивченого матеріалу. Діагностична робота. |
03.05 |
|
92. |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностувальна робота. |
05.05 |
|
93. |
Чому державні символи є важливим атрибутом держави. Створення символа/герба для свого класу. |
06.05 |
|
Наш рідний край |
||
|
94. |
За що ми любимо наш рідний край |
10.05 |
|
95. |
За що ми любимо наш рідний край. Збереження чистоти свого населеного пункту. Створення постера про чистоту і порядок у нашому населеному пункті |
12.05 |
|
96. |
Де працюють наші земляки. Дослідження |
13.05 |
|
97. |
Чого нас навчають свята |
17.05 |
|
98. |
Чим славиться наш рідний край |
19.05 |
|
99. |
Чим славиться наш рідний край. Пам’ятки природи рідного краю. Підготовка презентації або повідомлення |
20.05 |
|
100. |
Чим славетна Україна |
24.05 |
|
101. |
Узагальнення і систематизація знань учнів. Діагностувальна робота. |
26.05 |
|
102. |
Пізнаємо Україну. Груповий проєкт «Ми любимо нашу Україну!» |
27.05 |
|
103. |
Підсумок урок за рік |
31.05 |