Тести від «На Урок»: Організація дистанційної роботи під час карантину

Я досліджую світ. Правила особистої гігієни.

Про матеріал
Урок Я досліджую світ для учнів 1 класу за темою "Правила особистої гігієни"
Перегляд файлу

Я досліджую світ

Тема. Правила особистої гігієни

Мета: розповісти учням про призначення предметів особистої гігієни; вчити розпізнавати предмети загальної та особистої гігієни, використовувати їх у повсякденному житті; прищеплювати учням елементарні санітарно-гігієнічні навички (щодня мити обличчя, руки, вуха, шию, чистити зуби вранці та ввечері); вчити школярів правильно вмиватися, купатися, доглядати за зубами, вухами, носом та очима, стежити за своїм зовнішнім виглядом (чистота одягу, тіла, охайність зачіски); виховувати охайність,акуратність.

Обладнання:підручник з основ здоров’я,друкований зошит,сюжетні малюнки,таблиця «Правила особистої гігієни»,ТЗН.

Тип уроку:комбінований

Форма проведення:урок-КВК

Клас:1

 

Хід уроку

1.Організація класу до уроку

1.1.Перевірка готовності учнів до уроку

- Наш урок розпочався і я вас прошу перевірити чи все необхідне до уроку основ здоров’я у вас готове.

1.2.Створення сприятливого психологічного комфорту

- А тепер давайте з вами трішки помріємо.Заплющіть оченята і уявіть собі весняну,яскраву галявину. Сяє променисте сонечко і ви стрибаєте по ніжній росяній травичці.Ви відпочиваєте.Уявили?А тепер повертаємося до класу.

 

2.Повторення раніше вивченого матеріалу

2.1.Фронтальне опитування

- На яку тему ми з вами говорили минулого уроку?

- Що нам потрібно пам’ятати про нашу поставу?

- Як не потрібно сидіти під час письма?

 

2.2.Гра «Покажи як правильно»

- А зараз пограємо у справжніх тренерів.Хтось вийде і покаже нам вправи,які ми з вами вивчили для стрункої постави на минулому уроці.А може хтось і ще якісь вправи самостійно вивчив і хоче навчити нас.

 

3.Вивчення нового матеріалу

3.1.Оголошення теми і мотивація навчальної діяльності

- Погляньте на малюночок.І скажіть,що тут неправильно?(-Тут брудна дівчинка грається з іграшками)

- Як ви гадаєте чому дівчинка має такий вигляд?(- Бо вона неохайна і не дотримується правил особистої гігієни)

-Отож,дітки,як ви вже здогадалися,сьогодні на уроці ми з вами поговоримо про правила особистої гігієни,дізнаємось як правильно вмиватися,купатися,доглядати за зубами,вушками,носом та очима.

3.2.Бесіда з учнями по темі уроку (Лист Королеви Чистоти)

— Діти! До нас надійшов лист від Королеви чистоти. Прочитаймо його!

Учитель читає учням листа.

«Любі хлопчики та дівчатка! я дізналася, що ви вже стали

справжніми школярами, і дуже зраділа, бо ви можете стати моїми

вірними помічниками.

але таємниці свого Королівства я відкрию лише тим, хто виконає всі мої завдання. Отже, перше завдання…»

3.3 Гра «Скажи навпаки»

- Ось наше перше завдання.Я вам читаю твердження,а ви уважно послухайте і скажіть навпаки.

Брудна тарілка — чиста тарілка.

Охайна дівчинка — ...

Засмічене подвір’я — ...

неохайний хлопчик — ...

чиста кімната — ...

3.4 Гра «Закінчи речення»

- Ось ще одне завдання ві нашої Королеви Чистоти.Я вам зачитую речення,а ви його повинні закінчити

• Фантик від цукерки можна кидати тільки...

• Щоб у хаті було чисто, потрібно...

• Щоб повітря у класі було свіжим, необхідно...

• Щоб подвір’я було чистим, потрібно...

— Отже, ви добре впоралися із завданням Королеви чистоти,

і я сподіваюся, зрозуміли її закони.

3.5.Робота над загадками

- Спробуйте виконати ще одне завдання від Королеви Чистоти,відгадайте загадки

• Мию, мию без жалю,

Мию там, де брудно.

а купатись не люблю,

Бо від того худну. (Мило)

— Для чого потрібне мило?

• Кістяна спинка,

на черевці щетинка,

По брамі стрибала,

Крихти виганяла. (Зубна щітка)

— Для чого потрібна зубна щітка?

— Для чого потрібна зубна паста?

— Для чого потрібна склянка?

• Поки вона гуляла,

Спинка рожевою стала. (Губка)

— Для чого потрібна губка?

• Який є, таким покаже

і без слів про все розкаже. (Дзеркало)

— Для чого потрібне дзеркало?

• Зуби є, а рота нема. (Гребінець)

— Для чого потрібний гребінець?

— Для чого потрібний шампунь?

• Два кінця, два кільця, а посередині — цвяшок.

(Ножиці)

— Для чого потрібні ножиці?

• Колюча, наче їжачок,

Штанці почистить, піджачок. (Щітка)

— Для чого потрібна щітка?

Фізкультхвилинка

 

4.Закріплення нового матеріалу,вироблення практичних умінь і навичок

4.1.Робота з підручником

- Відкрийте ваші підручники.Погляньте на завдання 1.Тут є малюночок,нам потрібно визначити і сказати хто з діток чинить правильно,а хто-ні.

- Погляньте на наступну сторіночку.Тут нам визначають правила особистої гігієни.Давайте прочитаємо та запам’ятаємо їх.

- Гляньте на наступну сторінку підручника.Тут на потрібно визначити предмети для дотримання гігієни і сказати для чого вони

4.2.Практична робота «Як правильно мити руки»

- Погляньте на наступні й сторінці у нас є правила миття рук.Давайте спробуємо за даним алгоритмом помити рученята.

4.3.Робота в друкованому зошиті.

- Відкрийте ваші зошити.Знайдіть завданнячко 1.Поставте на нього пальчик.Тут зображені предмети,що допомагають нам дотримуватися правил особистої гігієни,а тепер візьміть зелений олівець і обведіть ті предмети,які нам для цього необхідні.

-Погляньте на завдання 2.Тут є твердження,а біля них віконечка.Давайте прочитаємо їх ,і якщо ви дотримуєтесь цього правила,то ставите у віконечку біля нього плюсик,а якщо ні,то залишаєте порожнім.

4.4.Гра «Знайди вірне»

- Погляньте на екран тут вам запропоновані предмети.Знайдіть серед них ті,які допомагають нам підтримувати чистоту наших рук і тіла.

- А тепер знайдіть те,що доглядає за нашим волоссям.

- А без чого не можуть обійтися наші зубки?

 

5.Підсумок уроку

5.1.Підсумкова бесіда

- Яку проблему ми сьогодні обговорювали?

- Що нам необхідно для дотримання власної чистоти?

- Що ще ми повинні пам’ятати про гігієну?Чи тільки власної чистоти ми повинні дотримуватися?

- Як правильно вимити ручки?

5.2.Визначення активних учнів на уроці

- Сьогодні на уроці були активними та гарно відповідали…

-Наш урок добіг кінця.Ви можете йти на перерву.

docx
Додано
26 березня
Переглядів
46
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку