Я досліджую світ. Правила особистої гігієни.

Про матеріал
Урок Я досліджую світ для учнів 1 класу за темою "Правила особистої гігієни"
Перегляд файлу

Я досліджую світ

Тема. Правила особистої гігієни

Мета: розповісти учням про призначення предметів особистої гігієни; вчити розпізнавати предмети загальної та особистої гігієни, використовувати їх у повсякденному житті; прищеплювати учням елементарні санітарно-гігієнічні навички (щодня мити обличчя, руки, вуха, шию, чистити зуби вранці та ввечері); вчити школярів правильно вмиватися, купатися, доглядати за зубами, вухами, носом та очима, стежити за своїм зовнішнім виглядом (чистота одягу, тіла, охайність зачіски); виховувати охайність,акуратність.

Обладнання:підручник з основ здоров’я,друкований зошит,сюжетні малюнки,таблиця «Правила особистої гігієни»,ТЗН.

Тип уроку:комбінований

Форма проведення:урок-КВК

Клас:1

 

Хід уроку

1.Організація класу до уроку

1.1.Перевірка готовності учнів до уроку

- Наш урок розпочався і я вас прошу перевірити чи все необхідне до уроку основ здоров’я у вас готове.

1.2.Створення сприятливого психологічного комфорту

- А тепер давайте з вами трішки помріємо.Заплющіть оченята і уявіть собі весняну,яскраву галявину. Сяє променисте сонечко і ви стрибаєте по ніжній росяній травичці.Ви відпочиваєте.Уявили?А тепер повертаємося до класу.

 

2.Повторення раніше вивченого матеріалу

2.1.Фронтальне опитування

- На яку тему ми з вами говорили минулого уроку?

- Що нам потрібно пам’ятати про нашу поставу?

- Як не потрібно сидіти під час письма?

 

2.2.Гра «Покажи як правильно»

- А зараз пограємо у справжніх тренерів.Хтось вийде і покаже нам вправи,які ми з вами вивчили для стрункої постави на минулому уроці.А може хтось і ще якісь вправи самостійно вивчив і хоче навчити нас.

 

3.Вивчення нового матеріалу

3.1.Оголошення теми і мотивація навчальної діяльності

- Погляньте на малюночок.І скажіть,що тут неправильно?(-Тут брудна дівчинка грається з іграшками)

- Як ви гадаєте чому дівчинка має такий вигляд?(- Бо вона неохайна і не дотримується правил особистої гігієни)

-Отож,дітки,як ви вже здогадалися,сьогодні на уроці ми з вами поговоримо про правила особистої гігієни,дізнаємось як правильно вмиватися,купатися,доглядати за зубами,вушками,носом та очима.

3.2.Бесіда з учнями по темі уроку (Лист Королеви Чистоти)

— Діти! До нас надійшов лист від Королеви чистоти. Прочитаймо його!

Учитель читає учням листа.

«Любі хлопчики та дівчатка! я дізналася, що ви вже стали

справжніми школярами, і дуже зраділа, бо ви можете стати моїми

вірними помічниками.

але таємниці свого Королівства я відкрию лише тим, хто виконає всі мої завдання. Отже, перше завдання…»

3.3 Гра «Скажи навпаки»

- Ось наше перше завдання.Я вам читаю твердження,а ви уважно послухайте і скажіть навпаки.

Брудна тарілка — чиста тарілка.

Охайна дівчинка — ...

Засмічене подвір’я — ...

неохайний хлопчик — ...

чиста кімната — ...

3.4 Гра «Закінчи речення»

- Ось ще одне завдання ві нашої Королеви Чистоти.Я вам зачитую речення,а ви його повинні закінчити

• Фантик від цукерки можна кидати тільки...

• Щоб у хаті було чисто, потрібно...

• Щоб повітря у класі було свіжим, необхідно...

• Щоб подвір’я було чистим, потрібно...

— Отже, ви добре впоралися із завданням Королеви чистоти,

і я сподіваюся, зрозуміли її закони.

3.5.Робота над загадками

- Спробуйте виконати ще одне завдання від Королеви Чистоти,відгадайте загадки

• Мию, мию без жалю,

Мию там, де брудно.

а купатись не люблю,

Бо від того худну. (Мило)

— Для чого потрібне мило?

• Кістяна спинка,

на черевці щетинка,

По брамі стрибала,

Крихти виганяла. (Зубна щітка)

— Для чого потрібна зубна щітка?

— Для чого потрібна зубна паста?

— Для чого потрібна склянка?

• Поки вона гуляла,

Спинка рожевою стала. (Губка)

— Для чого потрібна губка?

• Який є, таким покаже

і без слів про все розкаже. (Дзеркало)

— Для чого потрібне дзеркало?

• Зуби є, а рота нема. (Гребінець)

— Для чого потрібний гребінець?

— Для чого потрібний шампунь?

• Два кінця, два кільця, а посередині — цвяшок.

(Ножиці)

— Для чого потрібні ножиці?

• Колюча, наче їжачок,

Штанці почистить, піджачок. (Щітка)

— Для чого потрібна щітка?

Фізкультхвилинка

 

4.Закріплення нового матеріалу,вироблення практичних умінь і навичок

4.1.Робота з підручником

- Відкрийте ваші підручники.Погляньте на завдання 1.Тут є малюночок,нам потрібно визначити і сказати хто з діток чинить правильно,а хто-ні.

- Погляньте на наступну сторіночку.Тут нам визначають правила особистої гігієни.Давайте прочитаємо та запам’ятаємо їх.

- Гляньте на наступну сторінку підручника.Тут на потрібно визначити предмети для дотримання гігієни і сказати для чого вони

4.2.Практична робота «Як правильно мити руки»

- Погляньте на наступні й сторінці у нас є правила миття рук.Давайте спробуємо за даним алгоритмом помити рученята.

4.3.Робота в друкованому зошиті.

- Відкрийте ваші зошити.Знайдіть завданнячко 1.Поставте на нього пальчик.Тут зображені предмети,що допомагають нам дотримуватися правил особистої гігієни,а тепер візьміть зелений олівець і обведіть ті предмети,які нам для цього необхідні.

-Погляньте на завдання 2.Тут є твердження,а біля них віконечка.Давайте прочитаємо їх ,і якщо ви дотримуєтесь цього правила,то ставите у віконечку біля нього плюсик,а якщо ні,то залишаєте порожнім.

4.4.Гра «Знайди вірне»

- Погляньте на екран тут вам запропоновані предмети.Знайдіть серед них ті,які допомагають нам підтримувати чистоту наших рук і тіла.

- А тепер знайдіть те,що доглядає за нашим волоссям.

- А без чого не можуть обійтися наші зубки?

 

5.Підсумок уроку

5.1.Підсумкова бесіда

- Яку проблему ми сьогодні обговорювали?

- Що нам необхідно для дотримання власної чистоти?

- Що ще ми повинні пам’ятати про гігієну?Чи тільки власної чистоти ми повинні дотримуватися?

- Як правильно вимити ручки?

5.2.Визначення активних учнів на уроці

- Сьогодні на уроці були активними та гарно відповідали…

-Наш урок добіг кінця.Ви можете йти на перерву.

docx
Додано
26 березня 2020
Переглядів
5087
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку