«Яблуко на карті світу»

Про матеріал
STEM- урок з «Природознавства» та «Я у світі» 4 - В клас Смаглюк Наталія Василівна КЗОССЗШ № 142 ДМР 4 - В кл. Тема уроку: «Яблуко на карті світу» Очікувані результати: - вивчити географічні назви, пов’язані з яблуком, (природознавство); створити карту «Яблуко на карті світу» (природознавство), самостійно здобувати знання і презентувати результати роботи ( наука ), повторити назви країн ( я у світі ), дізнатися назви сортів яблук, що вирощують в Україні, повторити одиниці вимірювання часу ( століття, роки ) (математика ), дізнатися назви творів мистецтва, пов’язаних з яблуком ( картини, пам’ятники ) ( образотворче мистецтво ). Форми роботи: робота в парах, колективна робота Інновації: STEM- технологія. Обладнання: карта світу, картки, науковий матеріал, презентація, фольга, фломастери, стовбур дерева, кольорові стрічки. Регламент уроку: 1. Вступна частина ( до 4 хв ) 2. Основна частина ( до 30 хв ) 3. Заключна частина ( до 6 хв )
Перегляд файлу

STEM- урок з «Природознавства» та «Я у світі» 4 - В клас

Смаглюк Наталія Василівна

КЗОССЗШ № 142 ДМР

4 - В кл.

Тема уроку: «Яблуко на карті світу»

Очікувані результати: - вивчити географічні назви, пов’язані з яблуком, (природознавство); створити карту «Яблуко на карті світу» (природознавство), самостійно здобувати знання і презентувати результати роботи ( наука ), повторити назви країн ( я у світі ), дізнатися назви сортів яблук, що вирощують в Україні, повторити одиниці вимірювання часу ( століття, роки ) (математика ), дізнатися назви творів мистецтва, пов’язаних з яблуком ( картини, пам’ятники ) ( образотворче мистецтво ).

Форми роботи: робота в парах, колективна робота

Інновації: STEM- технологія.

Обладнання: карта світу, картки, науковий матеріал, презентація, фольга, фломастери, стовбур дерева, кольорові стрічки.

Регламент  уроку: 1. Вступна частина ( до 4 хв )

                                  2. Основна частина ( до 30 хв )

                                  3. Заключна частина ( до 6 хв )

Хід уроку

 

І. Організація пізнавальної діяльності учнів

Вступна частина.

1. Прийом «Обговорення у загальному колі».

- Діти, перед вами карта півкуль, з яким фруктом нашої місцевості  по формі  вона схожа?

- А якщо його розрізати навпіл? …. На що схоже ( на карту півкуль )

- Чи є такі об’єкти, які заслуговують на те, щоб,  їх нанести на карту світу?

2. Повідомлення теми уроку.

Отже, тема уроку « Яблуко на карті світу». Слайд 1.

-         Давайте зараз проведемо дослідження і доведемо, що дійсно є такі місця, які варто позначити на карті світу.

3. « Об’єднання в пари» . Слайд 2.

Інструкція

1. Знайти і прочитати необхідний науковий текст

2. Знайти інформацію, що розкриває проблемне питання

3. Вибрати опорні ( головні ) слова

4. Записати на  «яблучку» коротке повідомлення   ( 1 – 2 речення )

5. Нанести на карту номер проблемного питання    ( наприклад № 1, № 5…. )

6. Внизу карти позначити умовною позначкою, тобто  «яблучком».

ІІ. Основна частина. ( до 30 хв )

1. Вибір  спікером проблемного питання.  ( Учні підходять до вчителя і самостійно із кошика обирають собі проблемне питання від 1 до 8)

Перелік запитань:

1. Де батьківщина яблука ?

2.У якій країні найбільше вирощують яблук?

3. Яблуко в географічних назвах.

4. Яка корпорація має символ «яблуко»?

5. Поширення у світі.

6. В яких країнах є пам’ятники яблуку?

7. Свято яблука в Україні.

8. Українське яблуко Симиренка.

2. Фізкультхвилинка.

3.Робота з джерелом  інформації (текст )

(Учні читають текст, знаходять потрібну інформацію за опорними словами, складають декілька речень і заносять їх  на «яблучко». Після цього наносять відповідний №  на карту світу, а внизу карти залишають умовні позначення.  Вчитель слідкує за роботою дітей, допомагаючи тим, хто потребує допомоги ).

4.Презентація учнями відповідей на проблемні питання.

( Діти по черзі презентують свою  роботу, а всі слухають і запам’ятовують нову для себе  інформацію. Один із пари читає запитання, а другий відповідає ).

5. Візуалізація знань.

Презентація « Фотомандрівка»  по позначених місцях на карті світу. Слайд 3.

Закріплення. Гра «Яблучко на згадку »

( Вчитель пропонує учням витягти із кошика яблучко  і за її номером  пригадати інформацію, засвоєну ними на уроці,  користуючись  картою світу і умовними позначками ).

ІІІ. Рефлексія. Самоперевірка.

1.Вправа «Незакінчене речення».  Слайд 4.

1. Батьківщиною яблука є ………………..

2. Найбільше яблук вирощують у ……………….

3. Найбільше  розповсюдження сортів яблук  у ……………..

4. Символ яблука має корпорація   …………………

5. Картина Катерини Білокур називається  …………………….

6. Пам’ятники яблуку  встановлено  ....................................

7. Свято яблука в Україні називається ……………………..

8. Яблуко Антонівку завезли в Українну із…………  в ……..столітті.

( Після самоперевірки вчитель запитує: «Хто правильно дав відповідь на 2/3 з 8 запитань?»)

- Діти, а чи, дійсно, заслуговує яблуко на пам’ятник? ( Відповіді учнів )

2. Конструювання моделей із фольги  пам’ятника яблуку за особистим дизайном. ( учні виготовляють із фольги  яблучко і вішають на «стовбурове дерево»)

 3. Обговорення в колі досягнення очікуваних результатів.

(Діти стають в коло , у одного в руках яблуко, він передає наступному і всі промовляють, передаючи один одному,

Покотилось яблучко,

Та й по колу пішло.

І для  себе  відповідь

У дітей знайшло.

Вийшло  яблуко гулять,

Щоб дітей всіх привітать,

І  Оленку і Степанка,

Маргариту і  Іванка

І  Матвія і  Орисю

Стоп, кругленьке, зупинися!

docx
Додано
28 жовтня 2023
Переглядів
104
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку