ЯДС.ДОГЛЯД ЗА СВІЙСЬКИМИ ТВАРИНАМИ.

Про матеріал
Розробка презентації до уроку з ЯДС 1 клас за підручником Т.Гільберг. Догляд за свійськими тваринами. Формувати екологічний світогляд, елементарні навички догляду за тваринами; учити визначати, яку користь приносять свійські тварини людині; ознайомити учнів з професіями, пов’язаними з доглядом за тваринами; розвивати пізнавальну активність і загальну ерудицію; виховувати любов до тварин;
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ДОГЛЯД ЗА СВІЙСЬКИМИ ТВАРИНАМИ Презентацію підготувала вчитель початкових класів. Зюзіна О. В.

Номер слайду 2

Холодно зараз в лісах і на луках. Холодно зайчикам, лискам, птахам. Затишно, тепло в класі у нас. Доброго дня вам, вітаю я вас.

Номер слайду 3

Про яких тварин я щойно згадувала у вірші? До якої групи тварин вони належать? Дикі тварини.

Номер слайду 4

Прийшли до нас звірятка: Котик, песик, козенятко, Півник з куркою, корова — В нас сімейка пречудова. Живуть ці звірі біля людини, Їх називають... Відгадайте загадку, щоб дізнатися, яка група тварин ще є. свійські тварини

Номер слайду 5

Гра «Упізнай за описом» — Ваше завдання: упізнати тварину за описом. Має гострі роги, тулуб покритий вовною, голова невелика, на підборідді біленька борідка. Хто це?

Номер слайду 6

Тулуб вкритий короткою шерстю, голова довгаста, на довгій шиї — грива. Хто це?

Номер слайду 7

Має пухнасте хутро, довгі вуха, маленький хвостик, задні ноги довші за передні. Хто це?

Номер слайду 8

Велика тварина, гострі роги, копита на ногах, довгий хвіст, дає дуже смачне молоко. Висновок. Описані тварини належать до свійських тварин.

Номер слайду 9

Номер слайду 10

— Про яких тварин ми дізналися із відео?— Яку користь вони приносять людям?— Як ви зрозуміли зміст прислів’їв?— Де утримують свійських тварин?— Люди яких професій розводять тварин?

Номер слайду 11

Щоб гарно запам’ятати, яка користь від свійських тварин, перегляньмо відео «Навіщо потрібні свійські тварини?»

Номер слайду 12

Фізкультхвилинка

Номер слайду 13

Вправа «Інтерв’ю»«Репортери» ставлять запитання з теми «Тварини, потрібні людині». Обладнання: іграшкові домашні тварини.«Репортер» просить учасників відповісти на запитання і розповісти про роль певної тварини в господарстві. Запитання для гри:— Що дає людям корова? (М’ясо і молоко, з якого виготовляють різні молочні продукти — сметану, сир, кефір.)— Навіщо розводять кіз? (Кози також дають молоко; кіз стрижуть і виготовляють з їхньої вовни пряжу; м’ясо кіз теж споживають у їжу.)— Навіщо людям кінь? (Коня використовують як транспорт: щоб їздити верхи, перевозити вантажі, іноді кіньми обробляють землю — орють чи боронують городи.)— Навіщо вирощують овець? (З овечої вовни виготовляють пряжу для теплого одягу; м’ясо овець — баранину — можна вживати у їжу.)— Навіщо вирощують свиней? (Свиней вирощують заради м’яса та сала. Зі свинини виготовляють різні м’ясні продукти — ковбасу, сосиски тощо.) — Навіщо в господарстві собака? (Собаки різних порід мають різне призначення. Наприклад, з мисливськими собаками ходять на полювання. Сторожові собаки охороняють дім. Собаки-пастухи допомагають чабанам. А ще будь-який собака — вірний друг людини.) — Навіщо в господарстві кіт? (Коти ловлять мишей та інших шкідливих гризунів. Кіт — хатній улюбленець.) Диким звірям турбота людини не потрібна, а свійські тварини без дбайливого ставлення й піклування людей обійтися не можуть

Номер слайду 14

Щоб переконатися, чи правильно ви годуєте тварин, перегляньмо відео «Свійські тварини / Хто що їсть»

Номер слайду 15

Фізкультхвилинка

Номер слайду 16

Вивчення віршика— Що любить киця?— Чого не можна робити з котиком? Чому?Висновок. Не тільки котика не можна ображати, але й інших тварин. Киця любить, як по спинці Гладжу киценьку свою, Як дарую їй гостинці, Кашу, молоко даю. Киця сердиться на мене, Як смикну її за хвіст; Очі зробляться зелені, І не п'є тоді й не їсть.../Марія Познанська/

Номер слайду 17

Технологія «Я — автор»— Складіть розповідь про те, як люди доглядають за свійськими тваринами

Номер слайду 18

Вправа «Резюме»Підбитя підсумків своєї діяльності на уроці, створивши резюме з використанням ключових фраз.- Під час уроку мені вдалося...- Найважливішим завданням для мене стало...- У ході роботи в мене виникли почуття...- Мене зацікавили питання...- Мені забракло наступних знань та вмінь...- У цих питаннях я б хотів (хотіла) розібратися докладніше...

pptx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 1 клас, Презентації
НУШ
Додано
12 лютого 2023
Переглядів
638
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку