МЕТА: ЗАКРІПИТИ УЯВЛЕННЯ ПРО ЗНАЧЕННЯ ПОВІТРЯ НА ЗЕМЛІ; ФОРМУВАТИ В УЧНІВ УЯВЛЕННЯ ПРО ВИКОРИСТОВУВАННЯ ЛЮДИНОЮ ВЛАСТИВОСТЕЙ ПОВІТРЯ, ДОМІШКИ В ПОВІТРІ, ДЖЕРЕЛА ЗАБРУДНЕННЯ ПОВІТРЯ ТА ШЛЯХИ ЗБЕРЕЖЕННЯ ЙОГО ЧИСТОТИ; ФОРМУВАТИ ДОСЛІДНИЦЬКИЙ ПІДХІД ДО ВИВЧЕННЯ ЯВИЩ ПРИРОДИ, РОЗВИВАТИ УВАГУ, ПАМ'ЯТЬ; ВИХОВУВАТИ ПРАГНЕННЯ ОХОРОНЯТИ ЧИСТОТУ ПОВІТРЯ І ЗБЕРІГАТИ ВЛАСНЕ ЗДОРОВ'Я ТА НАВКОЛИШНЮ ПРИРОДУ.
Тип уроку: комбінований.
Форма проведення: екологічна конференція «Чисте повітря-запорука життя на землі. Наше майбутнє - в наших руках!»
Оснащення уроку: навчальні відеофільми: «Нежива природа», «Охорона повітря», відеоруханка «Україно, ми – твоя надія!», дидактичний та роздавальний матеріал, підручник з природознавства під редакцією І.Грушинської, ст.38-41; зошит з природознавства, ватно-марлеві пов'язки, м'ячик, повітряні кульки, целофанові пакети.
Словничок: чисте повітря, атмосфера
Хід уроку:
1.Організація класу. Хвилинка очікування.
Здоров'я в порядку і є в нас знання
У нас попереду нові відкриття!
2.Створення емоційного фону:
Загадки
1.Куди ступиш-всюди маєш,
Хоч не бачиш, а вживаєш.
(Повітря)
2.Я із гуми, надувна,
Як повітря, я легка,
Міцно мотузок тримай
Та мене не відпускай!
(повітряна кулька)
3. Летить коник, балує,
Полем-долом пустує.
Ніхто його не спіймає,
І ніхто його не загнуздає.
(вітер)
3. Мотивація діяльності.
Сьогодні на нашій конференції ми повинні дослідити і пояснити
4. Перегляд відеофільму : «Нежива природа. Повітря» (початок).
Яке значення має повітря?
Як людина використовує повітря?
Доросла людина вдихає за добу 700-900л кисню.
Легковий автомобіль за 1000км автопробігу використовує стільки кисню, скільки вистачило б одній людині на цілий рік!
А сучасний реактивний літак при перельоті з Європи до Америки поглинає 35 000кг кисню.
Висновок -поетична хвилинка
Повітря нам потрібне всім:
І дорослим і малим.
Мені, тобі, звірятку, пташці.
Листочку, квіточці, комашці.
Коли під воду ми пірнаєм,
Ми все ж повітря споживаєм.
Повітря - цінність надзвичайна.
Для нас – це існування джерело.
У ньому вічна сила життєдайна,
Живих істот без нього просто б не було.
5. Робота з ілюстративним матеріалом (підр.ст.38).Чому забруднюється повітря?
6. Обговорення:
7.Обігрування ситуації « Що робити, якщо удома хтось захворів на грип?»
8.Відеоруханка «Україно, ми – твоя надія!»
9. О'бєднання в групи
Як ви з друзями можете допомогти в очищенні повітря?( зошит, ст. 14)
Знайти в інтернеті прогноз погоди на 21жовтня в м. Миколаєві.
Що сприяє збереженню чистоти повітря, а що шкодить ?( робота в зошиті, ст.14)
10. Звіти груп.
11.Підсумки роботи. (Хвилинка для життя.)
Що вас найбільше вразило або здивувало?
Яким видом транспорту треба користуватися частіше чому?
Як запобігти захворювання повітряно-крапельних інфекцій?
Які знання ви можете використати в щоденному житті?
Які з них, на вашу думку, будуть потрібні вам у майбутньому?
Гра «Я почну, а ти продовж»
Для дихання людям і тваринам потрібен…
Утворюють і виділяють кисень тільки…
Шкідливі речовини потрапляють у повітря від…
Чисте повітря-запорука… життя на землі. Наше майбутнє - в … руках!»
Конспект інтегрованого уроку з природознавства та основ здоров’я у 3 класі
Вчителя Коваль Надії Миколаївни
ТЕМА УРОКУ : «ЯК ЛЮДИНА ВИКОРИСТОВУЄ ВЛАСТИВОСТІ ПОВІТРЯ? ОХОРОНА ПОВІТРЯ ВІД ЗАБРУДНЕННЯ.»
МЕТА: ЗАКРІПИТИ УЯВЛЕННЯ ПРО ЗНАЧЕННЯ ПОВІТРЯ НА ЗЕМЛІ; ФОРМУВАТИ В УЧНІВ УЯВЛЕННЯ ПРО ВИКОРИСТОВУВАННЯ ЛЮДИНОЮ ВЛАСТИВОСТЕЙ ПОВІТРЯ, ДОМІШКИ В ПОВІТРІ, ДЖЕРЕЛА ЗАБРУДНЕННЯ ПОВІТРЯ ТА ШЛЯХИ ЗБЕРЕЖЕННЯ ЙОГО ЧИСТОТИ; ФОРМУВАТИ ДОСЛІДНИЦЬКИЙ ПІДХІД ДО ВИВЧЕННЯ ЯВИЩ ПРИРОДИ, РОЗВИВАТИ УВАГУ, ПАМ'ЯТЬ; ВИХОВУВАТИ ПРАГНЕННЯ ОХОРОНЯТИ ЧИСТОТУ ПОВІТРЯ І ЗБЕРІГАТИ ВЛАСНЕ ЗДОРОВ’Я ТА НАВКОЛИШНЮ ПРИРОДУ.
Тип уроку: комбінований.
Форма проведення: екологічна конференція «Чисте повітря-запорука життя на землі. Наше майбутнє - в наших руках!»
Оснащення уроку: навчальні відеофільми: «Нежива природа», «Охорона повітря», відеоруханка «Україно, ми – твоя надія!», дидактичний та роздавальний матеріал, підручник з природознавства під редакцією І.Грушинської, ст.38-41; зошит з природознавства, ватно-марлеві пов’язки, м’ячик, повітряні кульки, целофанові пакети.
Словничок: чисте повітря, атмосфера
Хід уроку:
Здоров’я в порядку і є в нас знання
У нас попереду нові відкриття!
2.Створення емоційного фону:
Загадки
1.Куди ступиш-всюди маєш,
Хоч не бачиш, а вживаєш.
(Повітря)
2.Я із гуми, надувна,
Як повітря, я легка,
Міцно мотузок тримай
Та мене не відпускай!
(повітряна кулька)
3. Летить коник, балує,
Полем-долом пустує.
Ніхто його не спіймає,
І ніхто його не загнуздає.
(вітер)
3. Мотивація діяльності.
Сьогодні на нашій конференції ми повинні дослідити і пояснити
4. Перегляд відеофільму : «Нежива природа. Повітря» (початок).
Яке значення має повітря?
Як людина використовує повітря?
Доросла людина вдихає за добу 700-900л кисню.
Легковий автомобіль за 1000км автопробігу використовує стільки кисню, скільки вистачило б одній людині на цілий рік!
А сучасний реактивний літак при перельоті з Європи до Америки поглинає 35 000кг кисню.
Висновок -поетична хвилинка
Повітря нам потрібне всім:
І дорослим і малим.
Мені, тобі, звірятку, пташці.
Листочку, квіточці, комашці.
Коли під воду ми пірнаєм,
Ми все ж повітря споживаєм.
Повітря - цінність надзвичайна.
Для нас – це існування джерело.
У ньому вічна сила життєдайна,
Живих істот без нього просто б не було.
5.Робота з ілюстративним матеріалом (підр.ст.38).Чому забруднюється повітря?
6. Обговорення:
7.Обігрування ситуації « Що робити, якщо удома хтось захворів на грип?»
8.Відеоруханка «Україно, ми – твоя надія!»
9. О’бєднання в групи
Як ви з друзями можете допомогти в очищенні повітря?( зошит, ст. 14)
Знайти в інтернеті прогноз погоди на 21жовтня в м. Миколаєві.
Що сприяє збереженню чистоти повітря, а що шкодить ?( робота в зошиті, ст.14)
10. Звіти груп.
11.Підсумки роботи.
Що вас найбільше вразило або здивувало?
Яким видом транспорту треба користуватися частіше чому?
Як запобігти захворювання повітряно-крапельних інфекцій?
Які знання ви можете використати в щоденному житті?
Які з них, на вашу думку, будуть потрібні вам у майбутньому?
Гра «Я почну, а ти продовж»
Для дихання людям і тваринам потрібен…
Утворюють і виділяють кисень тільки…
Шкідливі речовини потрапляють у повітря від…
Чисте повітря-запорука… життя на землі. Наше майбутнє - в … руках!»
Гаврилівська ЗОШ I-III ступенів Каланчацької селищної ради
Конспект уроку з математики, 3 клас. Додавання і віднімання трицифрових чисел, розв’язування задач
Вчитель початкових класів Коваль Надія Миколаївна.
Мета: закріпити вміння додавати і віднімати трицифрові числа, розв’язувати задачі за скороченим записом; розвивати пам’ять, увагу, мислення; виховувати цікавість до математики.
Обладнання: карта подорожі, паперова модель велосипеда, літака, автомобіля, завдання, музичний супровід.
Тип уроку: урок – подорож
Хід уроку
І. Організаційний момент
(налаштування на урок)
Вчитель. Привітаємось. Я – з вами,
Ви – зі мною
Всі до мене поверніться,
Один одному всміхніться,
Ми сідаємо за парти –
Урок уже почати варто
Рушаємо в подорож ми за знаннями,
Візьмемо кмітливість у дорогу із нами.
Фантазія, вигадки стануть у пригоді,
Отож, вирушаймо, лінитися годі!
ІІ. Повідомлення теми і мети уроку
Вчитель: – Сьогодні у нас незвичайний урок, а урок – подорож. Чи любите ви мандрувати? Помандруємо ми до країни Математики. Рухатись будемо різним транспортом. На нашому шляху зустрічатимуться перешкоди, які потрібно буде подолати, розв’язуючи математичні завдання.
ІІІ. Актуалізація опорних знань
Вчитель: – Тож приготуйтесь подорож починається. Для того щоб дізнатися яким буде наш перший транспорт нам потрібно розташувати, записані на дошці числа в порядку спадання. Та числа ці непрості під кожним із них є буква. Якщо ми вірно розташуємо числа – букви, то отримаємо чарівне слово.
1000, 250, 300, 910, 120, 400, 730, 800, 50.
В П И Е Е С О И Д (Велосипед)
Молодці! Отже їдемо на велосипеді. Наступна зупинка і тут на нас чекає що…? Вірно літак.
ІV. Розвиток математичних знань
1)Робота над задачею
– Вчитель: – Для того щоб рухатися цим транспортом нам потрібно скласти та розв’язати задачу за скороченим записом.
– Добре молодці! Та задача не одна. Ось квиток, а на ньому знову задача. Хто бажає її прочитати?
б)Сестра купила два десятки зошитів. П’яту частину вона віддала братові Скільки зошитів залишилося в сестри?
2) Робота над виразами
Вчитель: – Ось ми піднялися високо в небо до самих хмар. Та й вони сьогодні незвичайні, тому що на кожній з них завдання.
а)Обчислити приклади і перевірити додавання відніманням:
200+300= 160+20= 520+30= 640+100 = 500+500=
Фізкультхвилинка
Додавали, віднімали,
Множили, ділили,
А задачу розв’язати
Нам забракло сили.
Дружно ми усі встаємо,
Фізкультпаузу почнемо.
Пострибаємо тихенько,
Позгинаємось низенько.
Десять раз поприсідаєм –
І за парти знов сідаєм.
-Відпочили? Продовжуємо політ Залишилась у нас ще одна хмаринка. Що ж вона приготувала? Це завдання потрібно розв’язати за допомогою рівняння.
б)Задумане число збільшили у 8 разів і отримали 72.
Х·8=72
-Молодці! Добре ми політали , а приземлилися на галявину. Тут нас чекає автомобіль. Він не простий, тому що поїде лише тоді, коли ми складемо з геометричних фігур робо – водія. А робо – водій говорить, що не поїде поки ми не заповнимо чарівний квадрат.
Гра «Сусіди»
Молодці! І з цим завданням впоралися. От і доїхали до палацу королеви країни математики. Час повертатись додому.
V. Підсумок уроку – подорожі
– Що ми робили сьогодні на уроці?
– До якої країни мандрували?
– Що робили на шляху подорожі?
– Чи було вам цікаво?
– Які виникали труднощі?
– Всі сьогодні ви були молодці! Працювали дружньо, активно.
Хто щасливий, той сміється,
Все йому в житті вдається.
Він долає всі вершини –
Це ж чудово для людини!