«Як людина використовує властивості повітря? Охорона повітря від забруднення.»

Про матеріал

МЕТА: ЗАКРІПИТИ УЯВЛЕННЯ ПРО ЗНАЧЕННЯ ПОВІТРЯ НА ЗЕМЛІ; ФОРМУВАТИ В УЧНІВ УЯВЛЕННЯ ПРО ВИКОРИСТОВУВАННЯ ЛЮДИНОЮ ВЛАСТИВОСТЕЙ ПОВІТРЯ, ДОМІШКИ В ПОВІТРІ, ДЖЕРЕЛА ЗАБРУДНЕННЯ ПОВІТРЯ ТА ШЛЯХИ ЗБЕРЕЖЕННЯ ЙОГО ЧИСТОТИ; ФОРМУВАТИ ДОСЛІДНИЦЬКИЙ ПІДХІД ДО ВИВЧЕННЯ ЯВИЩ ПРИРОДИ, РОЗВИВАТИ УВАГУ, ПАМ'ЯТЬ; ВИХОВУВАТИ ПРАГНЕННЯ ОХОРОНЯТИ ЧИСТОТУ ПОВІТРЯ І ЗБЕРІГАТИ ВЛАСНЕ ЗДОРОВ'Я ТА НАВКОЛИШНЮ ПРИРОДУ.

Тип уроку: комбінований.

Форма проведення: екологічна конференція «Чисте повітря-запорука життя на землі. Наше майбутнє - в наших руках!»

Оснащення уроку: навчальні відеофільми: «Нежива природа», «Охорона повітря», відеоруханка «Україно, ми – твоя надія!», дидактичний та роздавальний матеріал, підручник з природознавства під редакцією І.Грушинської, ст.38-41; зошит з природознавства, ватно-марлеві пов'язки, м'ячик, повітряні кульки, целофанові пакети.

Словничок: чисте повітря, атмосфера

Хід уроку:

1.Організація класу. Хвилинка очікування.

Здоров'я в порядку і є в нас знання

У нас попереду нові відкриття!

2.Створення емоційного фону:

Загадки

1.Куди ступиш-всюди маєш,

Хоч не бачиш, а вживаєш.

(Повітря)

2.Я із гуми, надувна,

Як повітря, я легка,

Міцно мотузок тримай

Та мене не відпускай!

(повітряна кулька)

3. Летить коник, балує,

Полем-долом пустує.

Ніхто його не спіймає,

І ніхто його не загнуздає.

(вітер)

3. Мотивація діяльності.

Сьогодні на нашій конференції ми повинні дослідити і пояснити

  • Яке значення має повітря для Землі?. Як людина використовує повітря?
  • Чому забруднюється повітря?
  • Які наслідки для оточуючого довкілля й для нашого здоров'я має забруднена атмосфера?
  • Як слід дбати про чистоту повітря?
  • Як ми можемо допомогти у цій справі?

4. Перегляд відеофільму : «Нежива природа. Повітря» (початок).

  • Обговорення . Хвилинка ерудитів.

Яке значення має повітря?

Як людина використовує повітря?

  • Гра « Хвилинка- цікавинка».

Доросла людина вдихає за добу 700-900л кисню.

Легковий автомобіль за 1000км автопробігу використовує стільки кисню, скільки вистачило б одній людині на цілий рік!

А сучасний реактивний літак при перельоті з Європи до Америки поглинає 35 000кг кисню.

  • Перевірка домашнього завдання. Діти діляться цікавою інформацією про повітря, добутою з додаткових джерел.

Висновок -поетична хвилинка

Повітря нам потрібне всім:

І дорослим і малим.

Мені, тобі, звірятку, пташці.

Листочку, квіточці, комашці.

Коли під воду ми пірнаєм,

Ми все ж повітря споживаєм.

Повітря - цінність надзвичайна.

Для нас – це існування джерело.

У ньому вічна сила життєдайна,

Живих істот без нього просто б не було.

  • Ігри « Збери повітря», «Випусти повітря».
  • Продовження перегляду фільму.

5. Робота з ілюстративним матеріалом (підр.ст.38).Чому забруднюється повітря?

  • Перегляд відеофільму «Охорона повітря».
  • Доповіді-презентації членів групи природолюбів Усольцевої А. «Вплив забрудненої атмосфери на здоров'я людей» та Боровинського К. і Ковальської Т. « Забруднення повітря в середині приміщень. Їх джерела. Наслідки для здоров'я ».

6. Обговорення:

  • Чому без чистого повітря неможливе життя на Землі?
  • Як може змінитися життя нашого оточення, якщо люди будуть продовжувати забруднювати повітря?
  • Які речовини забруднюють повітря?
  • Чому треба висаджувати і берегти рослини?
  • Як і для чого треба піклуватись про чистоту повітря вдома, в класі? Як запобігти захворювань, повітряно-крапельних інфекцій?

7.Обігрування ситуації « Що робити, якщо удома хтось захворів на грип?»

8.Відеоруханка «Україно, ми – твоя надія!»

9. О'бєднання в групи

  • «Природолюби»

Як ви з друзями можете допомогти в очищенні повітря?( зошит, ст. 14)

  • «Синоптики»

Знайти в інтернеті прогноз погоди на 21жовтня в м. Миколаєві.

  • «Спостерігачі»

Що сприяє збереженню чистоти повітря, а що шкодить ?( робота в зошиті, ст.14)

10. Звіти груп.

11.Підсумки роботи. (Хвилинка для життя.)

Що вас найбільше вразило або здивувало?

Яким видом транспорту треба користуватися частіше чому?

Як запобігти захворювання повітряно-крапельних інфекцій?

Які знання ви можете використати в щоденному житті?

Які з них, на вашу думку, будуть потрібні вам у майбутньому?

Гра «Я почну, а ти продовж»

Для дихання людям і тваринам потрібен…

Утворюють і виділяють кисень тільки…

Шкідливі речовини потрапляють у повітря від…

Чисте повітря-запорука… життя на землі. Наше майбутнє - в … руках!»

Перегляд файлу

 

Конспект інтегрованого уроку з природознавства та основ здоровя у 3 класі

Вчителя Коваль Надії Миколаївни

 

ТЕМА УРОКУ :  «ЯК ЛЮДИНА ВИКОРИСТОВУЄ  ВЛАСТИВОСТІ ПОВІТРЯ?     ОХОРОНА ПОВІТРЯ ВІД  ЗАБРУДНЕННЯ.»

МЕТА: ЗАКРІПИТИ УЯВЛЕННЯ ПРО ЗНАЧЕННЯ ПОВІТРЯ НА ЗЕМЛІ; ФОРМУВАТИ В УЧНІВ УЯВЛЕННЯ ПРО ВИКОРИСТОВУВАННЯ ЛЮДИНОЮ  ВЛАСТИВОСТЕЙ ПОВІТРЯ, ДОМІШКИ В ПОВІТРІ, ДЖЕРЕЛА ЗАБРУДНЕННЯ ПОВІТРЯ ТА ШЛЯХИ ЗБЕРЕЖЕННЯ ЙОГО ЧИСТОТИ; ФОРМУВАТИ ДОСЛІДНИЦЬКИЙ ПІДХІД ДО ВИВЧЕННЯ ЯВИЩ ПРИРОДИ,  РОЗВИВАТИ УВАГУ, ПАМ'ЯТЬ; ВИХОВУВАТИ ПРАГНЕННЯ ОХОРОНЯТИ ЧИСТОТУ ПОВІТРЯ І ЗБЕРІГАТИ ВЛАСНЕ ЗДОРОВ’Я ТА НАВКОЛИШНЮ ПРИРОДУ.

Тип уроку: комбінований.

Форма проведення: екологічна конференція «Чисте повітря-запорука життя на землі. Наше майбутнє  - в наших руках!»

Оснащення уроку: навчальні відеофільми:  «Нежива природа», «Охорона повітря», відеоруханка «Україно, ми – твоя надія!», дидактичний та роздавальний матеріал, підручник  з природознавства під редакцією І.Грушинської, ст.38-41; зошит з природознавства, ватно-марлеві пов’язки, м’ячик, повітряні кульки, целофанові пакети.

Словничок: чисте повітря, атмосфера

 

Хід уроку:

  1. Організація класу.

  Здоровя в порядку і є в нас знання

  У нас попереду нові відкриття!

2.Створення емоційного фону:

 Загадки

1.Куди ступиш-всюди маєш,

Хоч не бачиш, а вживаєш.

(Повітря)

2.Я із гуми, надувна,

Як повітря, я легка,

Міцно мотузок тримай

Та  мене не відпускай!

(повітряна кулька)

      3.  Летить коник, балує,

       Полем-долом пустує.

       Ніхто його не спіймає,

       І   ніхто його не загнуздає.

            (вітер)

3.  Мотивація діяльності.

 Сьогодні на нашій конференції ми повинні дослідити і пояснити

  • Яке значення має повітря для Землі?. Як людина використовує повітря?
  • Чому забруднюється повітря?
  • Які наслідки для оточуючого довкілля й для нашого здоровя має забруднена атмосфера?
  • Як слід дбати про чистоту повітря?
  • Як ми можемо допомогти у цій справі?

4. Перегляд відеофільму : «Нежива природа. Повітря» (початок).

  • Обговорення .

 Яке значення має повітря?

 Як  людина використовує повітря?

  • Гра  « Хвилинка- цікавинка».

Доросла  людина вдихає за добу 700-900л кисню.

Легковий автомобіль за 1000км автопробігу використовує стільки кисню, скільки вистачило б одній людині на цілий рік!

А сучасний реактивний літак при перельоті з Європи до Америки поглинає 35 000кг кисню.

  • Перевірка домашнього завдання. Діти діляться цікавою інформацією про повітря, добутою  з додаткових джерел.

Висновок -поетична хвилинка

        Повітря нам потрібне всім:

         І дорослим і малим.

         Мені, тобі, звірятку, пташці.

         Листочку, квіточці, комашці.

         Коли під воду ми пірнаєм,

          Ми все ж повітря споживаєм.

 

           Повітря - цінність надзвичайна.

         Для нас – це існування джерело.

         У ньому вічна сила життєдайна,

         Живих істот без нього просто б  не було.

 

  • Ігри « Збери повітря», «Випусти повітря».
  • Продовження перегляду фільму.

5.Робота з ілюстративним матеріалом (підр.ст.38).Чому забруднюється повітря?

  •  Перегляд відеофільму «Охорона повітря». 
  • Доповіді членів групи природолюбів  Усольцевої А. «Вплив забрудненої атмосфери на здоров’я людей» та  Боровинського К. і Ковальської Т. « Забруднення повітря в середині приміщень. Їх  джерела. Наслідки для здоровя ».

6. Обговорення:

  • Чому  без чистого повітря неможливе життя на Землі?
  • Як може змінитися життя нашого оточення, якщо люди будуть продовжувати забруднювати повітря?
  • Які речовини забруднюють повітря?
  • Чому треба висаджувати і берегти рослини?
  • Як і для чого треба піклуватись про чистоту повітря вдома, в класі? Як запобігти захворювань, повітряно-крапельних інфекцій?

7.Обігрування ситуації « Що робити, якщо удома хтось захворів на грип?»

8.Відеоруханка «Україно, ми – твоя надія!»

9. Обєднання в групи 

  • «Природолюби»

Як ви з друзями можете допомогти в очищенні повітря?( зошит, ст. 14)

  • «Синоптики»

   Знайти в інтернеті прогноз погоди на 21жовтня в м. Миколаєві.

  • «Спостерігачі»

 Що  сприяє збереженню чистоти повітря, а що шкодить ?( робота в зошиті, ст.14)

10. Звіти груп.

11.Підсумки роботи.

Що вас найбільше вразило або здивувало?

 Яким видом транспорту треба користуватися частіше  чому?

Як запобігти захворювання повітряно-крапельних інфекцій?

Які знання ви можете використати в щоденному житті?

Які з них, на вашу думку, будуть потрібні вам у майбутньому?

Гра «Я почну, а ти продовж»

Для дихання людям і тваринам потрібен…

Утворюють і виділяють кисень тільки…

Шкідливі речовини потрапляють у повітря від…

Чисте повітря-запорука… життя на землі. Наше майбутнє  - в … руках!»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Гаврилівська ЗОШ  I-III ступенів Каланчацької селищної ради

 

 

Конспект уроку з математики, 3 клас. Додавання і віднімання трицифрових чисел, розв’язування задач

 

 

Вчитель  початкових класів Коваль Надія Миколаївна.

 

 

Мета: закріпити вміння додавати і віднімати трицифрові числа, розв’язувати задачі за скороченим записом; розвивати пам’ять, увагу, мислення; виховувати цікавість до математики.

 

Обладнання: карта подорожі, паперова модель велосипеда, літака, автомобіля, завдання, музичний супровід.

 

Тип уроку: урок – подорож

 

Хід уроку

І. Організаційний момент

(налаштування на урок)

Вчитель. Привітаємось. Я – з вами,

     Ви – зі мною

     Всі до мене поверніться,

     Один одному всміхніться,

      Ми сідаємо за парти –

       Урок уже почати варто

       Рушаємо в подорож ми за знаннями,

     Візьмемо кмітливість у дорогу із нами.

     Фантазія, вигадки стануть у пригоді,

     Отож, вирушаймо, лінитися годі!

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку

Вчитель: – Сьогодні у нас незвичайний урок, а урок – подорож. Чи любите ви мандрувати? Помандруємо ми до країни Математики. Рухатись будемо різним транспортом. На нашому шляху зустрічатимуться перешкоди, які потрібно буде подолати, розв’язуючи математичні завдання.

ІІІ. Актуалізація опорних знань

Вчитель: – Тож приготуйтесь подорож починається. Для того щоб дізнатися яким буде наш перший транспорт нам потрібно розташувати, записані на дошці числа в порядку спадання. Та числа ці непрості під кожним із них є буква. Якщо ми вірно розташуємо числа – букви, то отримаємо чарівне слово.

1000, 250, 300, 910, 120, 400, 730, 800, 50.

В      П       И      Е      Е       С       О       И      Д      (Велосипед)

Молодці! Отже їдемо на велосипеді. Наступна зупинка і тут на нас чекає що…? Вірно літак.

ІV. Розвиток математичних знань

1)Робота над задачею

– Вчитель: – Для того щоб рухатися цим транспортом нам потрібно скласти та розв’язати задачу за скороченим записом.

– Добре молодці! Та задача не одна. Ось квиток, а на ньому знову задача. Хто бажає її прочитати?

б)Сестра купила два десятки зошитів. П’яту частину вона віддала братові Скільки зошитів залишилося в сестри?

2) Робота над виразами

Вчитель: – Ось ми піднялися високо в небо до самих хмар. Та й вони сьогодні незвичайні, тому що на кожній з них завдання.

а)Обчислити приклади і перевірити додавання відніманням:

200+300=         160+20=            520+30=            640+100 =            500+500=

Фізкультхвилинка

Додавали, віднімали,

Множили, ділили,

А задачу розв’язати

Нам забракло сили.

Дружно ми усі встаємо,

Фізкультпаузу почнемо.

Пострибаємо тихенько,

Позгинаємось низенько.

Десять раз поприсідаєм –

І за парти знов сідаєм.

-Відпочили? Продовжуємо політ Залишилась у нас ще одна хмаринка. Що ж вона приготувала? Це завдання потрібно розв’язати за допомогою рівняння.

б)Задумане число збільшили у 8 разів і отримали 72.

Х·8=72

-Молодці! Добре ми політали , а приземлилися на галявину. Тут нас чекає автомобіль. Він не простий, тому що поїде лише тоді, коли ми складемо з геометричних фігур робо – водія. А робо – водій говорить, що не поїде поки ми не заповнимо чарівний квадрат.

Гра «Сусіди»

Молодці! І з цим завданням впоралися. От і доїхали до палацу королеви країни математики. Час повертатись додому.

V. Підсумок уроку – подорожі

 

– Що ми робили сьогодні на уроці?

 

– До якої країни мандрували?

 

– Що робили на шляху подорожі?

 

– Чи було вам цікаво?

 

– Які виникали труднощі?

 

– Всі сьогодні ви були молодці! Працювали дружньо, активно.

 

Хто щасливий, той сміється,

 

Все йому в житті вдається.

 

Він долає всі вершини –

 

Це ж чудово для людини!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
18 серпня 2018
Переглядів
5661
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку