Практично 90% інформації ми сприймаємо очима. Тому процес навчання варто візуалізовувати. Це і цікаво, і корисно водночас.
Як же використовувати на уроках світової літератури зображення героїв творів? Ми вже звикли бачити їх на учнівських ілюстраціях. Проте можна і потрібно на основі цих зображень формулювати певні завдання.
Як використати зображення героїв творів на уроках світової літератури? Ідеї завдань.
Лебедюк Ірина Володимирівна,
вчитель світової літератури
Ідея перша
Четвертий зайвий
Із чотирьох зображень вибрати зайве. Назвати імена героїв, твір та автора.
1, 2, 4 – герої твору Льюїса Керрола «Аліса в країні див».
3 – кіт із твору «Кіт у чоботях» Ш. Перро.
Ідея друга
Гра «Знавець літератури»
На аркуші паперу розмістити шість (і більше) зображень героїв різних творів. Завдання для учня: підкинути гральний кубик. На чиє зображення впаде кубик, про того героя вчитель задає питання (можна задавати питання, що стосуються всього змісту твору, біографії письменника). Питання підготувати заздалегідь.
Для 5 класу.
Герої: Полліанна, Мумі-троль, Чирвова Королева, Синдбад, Том Сойєр, Лобо.
Можна використовувати у парній, груповій, колективній, індивідуальній роботі.