План уроку
Урок: 43 школа: ЗОШ № 1
Дата: ПІБ вчителя:
Клас: 5 кількість учасників:
Кількість не брали участі:
Заняття
konu: письмові дані про домашніх вихованців
Питання дослідження: як китайські автори охарактеризували життя уйсуней?
Мета навчання, на основі якої засновано заняття 5.3.1.2-роз'яснення створення древніх державних об'єднань ;
5.1.2.2-роз'яснення особливостей соціальних груп;
Цілі уроку можуть зробити всі учні:
- розуміє, як створювалося об'єднання Усин
- називають суспільство уйсун
- визначає види власності
Більшість учнів можуть зробити:
- розрізняють соціальні групи один від одного;
- характеризує діяльність посадових осіб, які перебувають у державі
- Порівнює працю Сима Цянь і Чжань Цянь
Деякі учні можуть зробити:
- Сима Цянь і Чань Цянь вносять свої думки і роблять висновки.
Історичний концепт доказ
Знання, розуміння, застосування рівнів навичок мислення.
Критерії оцінювання-розуміють, що уйсун створено Державне об'єднання
- характеризує усунское суспільство
- розуміє особливості соціальних груп
Міжпредметний зв'язок Географія, Казахська література
Зв'язок з цінностями творче і критичне мислення, вміння спілкуватися, навчання протягом усього життя
Мовна мета ключові слова і термінологія:
Гуньмо, бек
Мовні одиниці, корисні для діалогу / підписки в класі
Чому ви ... ви можете сказати, що це? (читання по)
Як китайські автори описують життя уйсуня?
Які особливості усунського суспільства вказують в китайських записках?
Чи можна розповісти історію походження "лебединої пісні"?
Рекомендації щодо навичок читання, передплати, аудіювання, говоріння:
Зніміть на карту територію уйсуней.
Розкажіть про суспільство усуней по картинці
Передові знання боротьба з А.Македонським військом. (Заняття 2)
План
Планований час заплановані тренування ресурси
Почавши
1 хв
5 хв
Організаційний етап.
Створення психологічного клімату.
Нова тема.
Відкрити мета сьогоднішньої теми
Д.
й
з
I
е
1.двоколісний пересувний притулок, створений Саками для полювання і війни
2. римський історик, який описав Томіріста "жінка не боялася ворога, хоча і жінка"
3. давньогрецький географ, який говорив, що саків був хорошим гонщиком
4. хто називав "вісімка" в Сакському суспільстві?
5. кого називають "Ратайшами" в Стародавній індо-іранській долині?
Інформування теми і цілей заняття.
АКТ, кросворд
Середина 4 хв
6 хв
10хв
10хв
Робота з текстом.
Завдання 1: метод» визначте".
Вчити довжину з листа китайської королеви і відповісти на питання.
1. думаєте, хто написав цей лист?
2. Кому він написав листа?
3. Які відомості про життя і побут уйсуней свідчать про цей вірш?
Читаючи текст історії "лебединої пісні", порівнюючи відповіді учнів. Учні, що відповідають правильним
Оцінка "подвійними оплесками".
Робота з текстом: метод " чорний, визначте, літо»
Написання за текстом часу, території, столиці держави усунь.
Час життя-між.
Територія-Жетисуський край Казахстану, Шу, таласький Регіон, Іссик-Куль і Північно-західна територія Китаю
Столиця-Червона Долина (Чигучен))
Китайські історики-Сима Цянь, Чжан Цянь
Усун-го, Сін-го-кочова держава
Завдання 2:"носить суспільний характер".
Рисунок 2 та визначення системи управління та суспільної будови усуней за текстом "небо елі".
Суспільний устрій:
Гуньмо (кунбі) - найвищий правитель усуней.
Бек-племінні вожді і воєначальники, племені і багаті люди.
Бійці і жерці.
Просте населення-скотарці і хлібороби.
Раб.
Система управління уйсунським державою-праве крило, ліве крило, центральне крило.
Уйсуней - 120 тис., 630 тис. осіб, 188 тис. військ.
Завдання 3: Робота з Атласом
Зображення знімає на карту територію держави Усунь
Дескриптор:
Штрихами познач червоної лінії через територію усуней
Територія суміжних сусідніх держав позначається чорним кольором
Оцінка: метод " Смайлик»
Підручник
Підручник, малюнок, зошит
Підручник, малюнок, зошит
Кінець 3хв
1хв зворотний зв'язок:
Завдання додому: читання теми. Завершення заповнення карти зображення.
Додаткова інформація
Аналіз-як ви плануєте надати додаткову допомогу? Як ви плануєте ускладнювати завдання учням з високими здібностями? Оцінка-як ви плануєте перевірити, чи вчилися учні? Правила безпеки та охорони праці, здоров'я, зв'язок з ІКТ.
На уроці я планував завдання, що вимагають критичного мислення і творчого мислення, активні методи і стратегії. Ці завдання були спрямовані на те, щоб учні могли поєднувати нову інформацію і отримані раніше знання. На початку уроку вирішують кросворд, щоб розкрити тему.
Заохочення
Кульковий
Дескриптор
АКТ
Рефлексія напишіть свою думку про заняття у вільній комірці нижче. Дайте відповідь на питання, що відповідають темі вашого уроку в цій комірці.
- Чи дійсно урок/навчальні цілі?
- Що сьогодні дізналися школярі?
- Яка була ситуація в класі?
- Чи були заплановані мною диференційовані заходи ефективними?
- Чи встиг я за цей час?
- Які поправки я вніс у свій план і чому?
В підсумковій оцінці
Які дві речі були успішними (враховувати і навчання)?
1.
2.
Які дві речі змогли поліпшити урок (враховувати і навчання)?
1.
2.
Під час уроку я дізнався, що я допомагав удосконалити мій наступний урок про клас або окремих учнів?