Үйсіндер туралы жазба деректер

Про матеріал
-үйсін бірлестігінің қалай құрылғанын түсінеді - үйсін қоғамын атайды - меншік түрлерін анықтайды
Перегляд файлу

План уроку

Урок: 43 школа: ЗОШ № 1

Дата: ПІБ вчителя:

Клас: 5 кількість учасників:

Кількість не брали участі:

Заняття

konu: письмові дані про домашніх вихованців

Питання дослідження: як китайські автори охарактеризували життя уйсуней?

Мета навчання, на основі якої засновано заняття 5.3.1.2-роз'яснення створення древніх державних об'єднань ;

5.1.2.2-роз'яснення особливостей соціальних груп;

Цілі уроку можуть зробити всі учні:

- розуміє, як створювалося об'єднання Усин

- називають суспільство уйсун

- визначає види власності

Більшість учнів можуть зробити:

- розрізняють соціальні групи один від одного;

- характеризує діяльність посадових осіб, які перебувають у державі

- Порівнює працю Сима Цянь і Чжань Цянь

Деякі учні можуть зробити:

- Сима Цянь і Чань Цянь вносять свої думки і роблять висновки.

Історичний концепт доказ

Знання, розуміння, застосування рівнів навичок мислення.

Критерії оцінювання-розуміють, що уйсун створено Державне об'єднання

- характеризує усунское суспільство

- розуміє особливості соціальних груп

Міжпредметний зв'язок Географія, Казахська література

Зв'язок з цінностями творче і критичне мислення, вміння спілкуватися, навчання протягом усього життя

Мовна мета ключові слова і термінологія:

Гуньмо, бек

Мовні одиниці, корисні для діалогу / підписки в класі

Чому ви ... ви можете сказати, що це? (читання по)

Як китайські автори описують життя уйсуня?

Які особливості усунського суспільства вказують в китайських записках?

Чи можна розповісти історію походження "лебединої пісні"?

 

Рекомендації щодо навичок читання, передплати, аудіювання, говоріння:

Зніміть на карту територію уйсуней.

Розкажіть про суспільство усуней по картинці

Передові знання боротьба з А.Македонським військом. (Заняття 2)

План

Планований час заплановані тренування ресурси

Почавши

 

 

 

 

 

 

1 хв

 

 

5 хв

 

 

 

 

 

 

Організаційний етап.

Створення психологічного клімату.

 

Нова тема.

Відкрити мета сьогоднішньої теми

Д.

й

з

I

е

 

1.двоколісний пересувний притулок, створений Саками для полювання і війни

2. римський історик, який описав Томіріста "жінка не боялася ворога, хоча і жінка"

3. давньогрецький географ, який говорив, що саків був хорошим гонщиком

4. хто називав "вісімка" в Сакському суспільстві?

5. кого називають "Ратайшами" в Стародавній індо-іранській долині?

Інформування теми і цілей заняття.

 

 

 

 

АКТ, кросворд

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середина 4 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10хв

Робота з текстом.

Завдання 1: метод» визначте".

Вчити довжину з листа китайської королеви і відповісти на питання.

1. думаєте, хто написав цей лист?

2. Кому він написав листа?

3. Які відомості про життя і побут уйсуней свідчать про цей вірш?

Читаючи текст історії "лебединої пісні", порівнюючи відповіді учнів. Учні, що відповідають правильним

Оцінка "подвійними оплесками".

Робота з текстом: метод " чорний, визначте, літо»

Написання за текстом часу, території, столиці держави усунь.

Час життя-між.

Територія-Жетисуський край Казахстану, Шу, таласький Регіон, Іссик-Куль і Північно-західна територія Китаю

Столиця-Червона Долина (Чигучен))

Китайські історики-Сима Цянь, Чжан Цянь

Усун-го, Сін-го-кочова держава

 

Завдання 2:"носить суспільний характер".

Рисунок 2 та визначення системи управління та суспільної будови усуней за текстом "небо елі".

Суспільний устрій:

Гуньмо (кунбі) - найвищий правитель усуней.

Бек-племінні вожді і воєначальники, племені і багаті люди.

Бійці і жерці.

Просте населення-скотарці і хлібороби.

Раб.

Система управління уйсунським державою-праве крило, ліве крило, центральне крило.

Уйсуней - 120 тис., 630 тис. осіб, 188 тис. військ.

Завдання 3: Робота з Атласом

Зображення знімає на карту територію держави Усунь

Дескриптор:

Штрихами познач червоної лінії через територію усуней

Територія суміжних сусідніх держав позначається чорним кольором

Оцінка: метод " Смайлик»

Підручник

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підручник, малюнок, зошит

 

 

 

 

 

 

Підручник, малюнок, зошит

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кінець 3хв

1хв зворотний зв'язок:

 

Завдання додому: читання теми. Завершення заповнення карти зображення.

 

 

 

Додаткова інформація

Аналіз-як ви плануєте надати додаткову допомогу? Як ви плануєте ускладнювати завдання учням з високими здібностями? Оцінка-як ви плануєте перевірити, чи вчилися учні? Правила безпеки та охорони праці, здоров'я, зв'язок з ІКТ.

На уроці я планував завдання, що вимагають критичного мислення і творчого мислення, активні методи і стратегії. Ці завдання були спрямовані на те, щоб учні могли поєднувати нову інформацію і отримані раніше знання. На початку уроку вирішують кросворд, щоб розкрити тему.

Заохочення

Кульковий

Дескриптор

АКТ

Рефлексія напишіть свою думку про заняття у вільній комірці нижче. Дайте відповідь на питання, що відповідають темі вашого уроку в цій комірці.

- Чи дійсно урок/навчальні цілі?

- Що сьогодні дізналися школярі?

- Яка була ситуація в класі?

- Чи були заплановані мною диференційовані заходи ефективними?

- Чи встиг я за цей час?

- Які поправки я вніс у свій план і чому?

В підсумковій оцінці

Які дві речі були успішними (враховувати і навчання)?

1.

2.

Які дві речі змогли поліпшити урок (враховувати і навчання)?

1.

2.

Під час уроку я дізнався, що я допомагав удосконалити мій наступний урок про клас або окремих учнів?

docx
Пов’язані теми
Всесвітня історія, Розробки уроків
Інкл
Додано
15 травня 2020
Переглядів
342
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку