Забави юних майстрів

Про матеріал
Розробка ігрової програми для школярів з предмету Трудове навчання чи вихованців технічних гуртків позашкільних закладів
Перегляд файлу

 

Тема.  Забави юних майстрів.

 

Мета.  -підвищення інтересу дітей до занять в гуртку та раціонального використання вільного часу вихованців;
-відкрити невідомі сторони життя, уподобання та творчі задатки гуртківців, розширення світогляду в галузі технічних наук;

-розвиток асоціативного, образного мислення, уяви, зорової і логічної пам'яті;
-виховання бажання до самовдосконалення, сприяти вихованню працелюбства, відповідальності за довірену справу.

 

Обладнання.  Виставка творчих робіт гуртка «Художня обробка деревини», комп’ютер, відеопроектор з екраном, аудіозаписи, відео-слайд фільм «Наші будні», робочі столи, столярні інструменти, заготовки з деревини для конкурсних завдань,  дидактичний матеріал, ігрова атрибутика.

 

Хід проведення заходу

 

  1. Організаційна частина.  Добрий день! Дякую, що завітали до нас на свято.

Сьогодні до вашої уваги конкурсно-розважальна програма «Забави юних майстрів», яку пропонує гурток «Художня обробка деревини».

В програмі: перегляд відеофільму про роботу гуртка «Наші будні»,  різноманітні конкурси для команд наших гуртківців та глядачів і вболівальників.

 

  1. Перегляд відео-слайд фільму.  Розпочинається наша розважальна програма з перегляду фільму ”Наші будні”. Увага на екран!

 

  1. Конкурсна програма.

 

Для гри запрошуються команди (по три учасники), оголошується назва команди і учасники поіменно, під музичний супровід маршу займають місця за робочими столами.

Кожна команда може мати запасних гравців. Заміни учасників будуть проводитись після закінчення конкурсів.

Глядачі будуть підтримувати команди, та допомагати їм здобувати  призові бали в скарбничку своїх команд.

 

Перший конкурс.  Конкурс називається «Технічне лото». 

Для гри від кожної команди необхідно по одному учаснику.

 Умови конкурсу: потрібно з фрагментів малюнка скласти цілий малюнок на якому зображений столярний інструмент (на вибір: рубанок чи сокира). Учасник якої команди швидше справиться із завданням – ця команда отримає  1 бал, так почергово будуть змагатись всі учасники команди.

 

 Наступний етап цього конкурсу – для вболівальників. Хто дасть правильну відповідь на фото-питання, автоматично стане учасником слідуючого конкурсу для глядачів та шанс виграти приз.

 Глядачам демонструються фотографії інструментів (струбцина, рубанок-горбач, секатор). За правильні відповіді болільники по 1 балу додають командам, які підтримують.

 

 Другий конкурс.  Конкурс називається «Спіймай кільце».

Для гри від кожної команди необхідно по одному учаснику.

 Умови конкурсу:  потрібно носом клоуна спіймати кільце                      (демонструється закидання кільця).  У конкурсі перемагає той, хто швидше закине кільце. Учасник якої команди швидше справиться із завданням – ця команда отримає  1 бал, так почергово будуть змагатись всі учасники команди.

 

 Наступний етап цього конкурсу – для вболівальників. Запрошуються глядачі, які дали правильні відповіді на запитання в попередньому конкурсі. Завдання таке ж, як і для команд – хто швидше закине кільце, додає 1 бал своїй команді та виграє приз.

 

 

 Третій конкурс.  Конкурс називається «Свердління отворів».

Це завдання команда буде виконувати у формі естафети. Тобто всі учасники почергово виконують свою частину роботи.

 Умови конкурсу:  кожному учаснику необхідно просвердлити по два отвори в дошці закріпленій на робочих столах використовуючи ручний дриль. Команда, яка швидше впорається із завданням отримує 3 бали у свою скарбничку.

 

 Такий же конкурс проведемо для вболівальників команд. Запрошуються по два учасники від глядачів для кожної команди. Завдання таке ж, як і для команд – хто швидше просвердлить отвори, додає 2 бали своїй команді та виграє приз.

 

 Четвертий конкурс.  Конкурс називається «Під’єднання штепсельної вилки до проводу».

Ми користуємось різноманітними побутовими приладами, електроінструментами та ін., щоб включити ці прилади в електромережу використовується подовжувальний провід з штепсельною вилкою. Час від часу провідники мають властивість пошкоджуватись із-за тривалості використання, необережності під час експлуатації чи неякісних матеріалів з яких виготовлені (наголосити, як правильно виймати вилку з розетки – брати рукою за саму вилку, а не тягнути за провід).

 Умови конкурсу:  командам дається відрізки електропроводів, штепсельні вилки, інструмент (ніж та викрутка). Завдання під’єднати вилку до проводу (зачистити кінці проводів, розібрати вилку, підключити проводи до стержнів вилки, скласти вилку). Хто швидше і якісніше виконає роботу отримає до 3 балів.

 

 П’ятий конкурс.  Конкурс називається «Забий цвях».

Для гри від кожної команди необхідно по одному учаснику.

 Умови конкурсу:  учасники отримують молотки, цвяхи та дошки, які необхідно з’єднати. Кожен учасник збиває двома цвяхами заготовки – хто швидше отримує 1 бал, почергово таке ж завдання виконують інші гравці команди (звернути увагу дітей на правильності виконання операції , дотримання правил безпечної праці – спочатку необхідно легкими ударами молотка забити цвях у деревину притримуючи його рукою, і тільки тоді бити по голівці цвяха на повну силу).

 

 Аналогічний конкурс може проводитись для болільників.

 

 Шостий конкурс.  Конкурс називається «Розрізати колоду».

У конкурсі бере участь вся команда, кожен учасник почергово у мірі стомленості змінює один одного.

    Умови конкурсу:  команда отримує ножівку для пиляння деревини та колоду, яка надійно закріплена на робочому столі. По команді діти беруть ножівку і перепилюють колоду, якщо учасник стомився, його роботу продовжує інший – поки команда не перепиляє колоду. Перемогу в конкурсі і 3 залікові бали отримає команда яка швидше виконає роботу.

 

 Сьомий конкурс.  Конкурс називається «П’ять копійок».

У конкурсі приймають найсильніші, тобто капітани команд. За свою працю люди отримують винагороду. Наші майстри також отримують символічну винагороду у вигляді «5копійок». Багато сили треба докласти, щоб заробити гроші, але ще необхідно їх принести додому – цим і займуться наші майстри.             

          Умови конкурсу:  капітани беруть свої „копійки” за шнур, який закріплений на „монеті” підіймають на витягнуту руку і так тримають рухаючись навколо робочого столу команди. Перемагає учасник, якому довше вдалося втримати „5 копійок” – команда отримує 2 бали.

 

 Аналогічний конкур проводиться серед болільників команд.

 

         4. Підведення підсумків та нагородження переможців.

На цьому конкурсна програма завершується.

           Нагородження переможців та учасників конкурсу.

          Дозвольте подякувати командам за їх участь у конкурсі та всім присутнім за активну участь у нашій конкурсно-розважальній програмі „Забави юних майстрів”.

 

          До побачення!

doc
Пов’язані теми
Трудове навчання, Сценарії
Додано
6 червня 2022
Переглядів
608
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку