2 червня о 18:00Вебінар: Як розвивати дослідницьку компетентність учнів: створюємо прилади для шкільної лабораторії власними силами

ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОЇ ПІДГОТОВКИ ДО ЗНО З БІОЛОГІЇ ЗАСОБАМИ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Про матеріал
Презентація з досвіду роботи Сучасний рівень розвитку інформаційних та педагогічних технологій надає вчителю можливість організувати ефективну підготовку учнів до ЗНО на високому рівні. Інноваційність такого підходу забезпечується за рахунок максимальної економії матеріальних, психологічних та часових ресурсів.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕФЕКТИВНОЇ ПІДГОТОВКИ ДО ЗНО З БІОЛОГІЇ ЗАСОБАМИ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙПривільненська ЗОШ І-ІІІ ступенів. РЕКУН АННА ВАЛЕРІЇВНАвчителька біологіїІ кваліфікаційної категорії2020 рік

Номер слайду 2

Опрацювати програму ЗНОПідготувати підручники різних авторів Ознайомитися з тестовим зошитом 2020 року. Проходити тренувальні тести попередніх років ЗНОПроходити тренажери тестів. Скласти план підготовки, розподілити матеріал за темами Знайти онлайн ресурси, відео уроки на освітніх платформах. Підготувати посібники рекомендовані МОНЕфективна підготовка до ЗНО

Номер слайду 3

Структура тесту з біології останнього року має наступні особливості: Всього 50 завдань, з них: 35 завдань множного вибору (з однією правильної відповіддю) з використанням ілюстративного матеріалу; 1 завдання кластерного типу, основа якого містить таблицю; до основи віднесено 3 субпідрядні завдання; 8 завдань на установлення відповідності; 4 завдання, спрямовані на перевірку синтетичних та оціночних умінь з використанням рисунків, схем, графіків.

Номер слайду 4

Робота вчителя для підготовки до ЗНО

Номер слайду 5

Тема. Стебло - осьова частина пагона Виконувати практичну складову програми з біологіїЦінність практичних та лабораторних складових полягає у тому, що вони сприяють зв’язку теорії з практикою, озброюють учнів одним із методів дослідження в природних умовах,

Номер слайду 6

Лабораторне дослідження у 8 класі “Ознайомлення з препаратами тканин людини”формують навички використання приладів, вчать обробляти результати вимірювань і робити правильні наукові висновки і пропозиції.

Номер слайду 7

Застосовувати натуральні об’єкти на уроці Дослідницький практикум Вегетативне розмноження рослин.

Номер слайду 8

Основними методами, що застосовуються в роботі з натуральними об'єктами, є спостереження й експеримент. Головна мета кожного спостереження — вироблення правильних умінь і навичок роботи з натуральними об'єктами та формування біологічних понять.

Номер слайду 9

Використовувати відео об’єктівhttps://youtu.be/X9g. Yslzp. Cx. QМультик про мейоз Тест На малюнку зображена фаза мітозу. А) профаза. Б) метафаза В) анафаза Г) телофаза. Відеофільми підвищують пізнавальну активність учнів, якість засвоєння програмного матеріалу більш міцні, глибокі і змістовні. А також зміст фільмів виходить за рамки підручника.

Номер слайду 10

Використовувати фото об’єктів. Досвід показує: якщо учні бачать знайомі їм фотооб’єкти, їх уява, пам'ять, мислення активізуються. Вони починають активно працювати над вирішенням проблемних завдань.

Номер слайду 11

1 Г; 2 А; 3) Д; 4 В.

Номер слайду 12

Використовувати моделі об’єктів. Використання моделей впливають переважно на чуттєве сприйняття, сприяють формуванню образів, уявлень, розвитку абстрактного мислення.

Номер слайду 13

Застосовувати спостереженняhttps://www.facebook.com/100013286381168/videos/1031403420645861/Спостереження — це цілеспрямоване безпосереднє чуттєве сприймання предметів та явищ природи.

Номер слайду 14

Застосовувати експерименти. Яка група рослин найбагатша на ліпіди?А) яблуня, вишня, томати, овес. Б) ріпак, гірчиця, маслини, соняшник В) квасоля, жито, пшениця, соя. Г) капуста, редька, горох, картопля

Номер слайду 15

Готувати учнів до ЗНО можна на різних етапах навчання: під час вивчення нового матеріалу; під час перевірки знань (тестові завдання різної форми для поетапного контролю, тематичні та підсумкові тестові завдання); при закріпленні вивченого матеріалу (індивідуальні й групові тестові вправи). Використовувати тестові завдання різних форматів на уроці

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Номер слайду 22

https://zno.osvita.ua/biology/

Номер слайду 23

http://zno.academia.in.ua/course/view.php?id=10

Номер слайду 24

«Справжнє виховання не там, де педагог з вершин спускається на землю, а там, де він піднімається до тонких Істин Дитинства» ( В. Сухомлинський)

Номер слайду 25

Мнемоніка (грец. Mnemonіka – мистецтво запам’ятовування) - сукупність прийомів та засобів, які полегшують запам’ятовування та збільшують об’єм пам’яті шляхом створення штучних асоціацій.

Номер слайду 26

Рифмування. Наприклад: Фази мітозу (профаза, метафаза, анафаза, телофаза). Полі – мама, Артура – тато завітали до нас на свято. Папа, мама Ани, Толи хорошо учились в школе. Мнемонічні прийоми.

Номер слайду 27

Інфографіка – це інструмент для зведення різних даних в єдине ціле. Зручно використовувати на момент закріплення матеріалу.

Номер слайду 28

Гриби. ГрибиЇстівні ОтруйніПластинчастіТрубчастіhttps://www.youtube.com/watch?v=c. Vro. F8 HHHLYhttps://www.youtube.com/watch?v=O7p. MJ3uji. J8https://www.youtube.com/watch?v=I_1 K4 IAmem. QЦікаві факти про грибиhttps://www.youtube.com/watch?v=KUVb3_6 Qp. FMТест. Які гриби завдають шкоди цінним породам дерев?А печериці Б сажки В сироїжки Г трутовики

Номер слайду 29

233

Номер слайду 30

Прийом яскравих подій. Цей прийом використовується за допомогою певної яскравої події. Наприклад: створюємо інфузорію-туфельку з яскравого пластиліну

Номер слайду 31

Прийом яскравих подій

Номер слайду 32

Номер слайду 33

Лепбук. Голонасінні рослини. Використання лепбуків в освітньому процесі дозволяє краще зрозуміти і запам’ятати матеріал, здійснювати навчання у ігровій формі, напрацьовувати навичку самостійного збору, за своїм бажанням; розвиває комунікаційні навички, навчає працювати у команді.

Номер слайду 34

дидактичні ігри на липучках

Номер слайду 35

Номер слайду 36

Сучасний рівень розвитку інформаційних та педагогічних технологій  надає вчителю можливість організувати  ефективну підготовку учнів до іспитів на належному рівні. Інноваційність такого підходу забезпечується за рахунок максимальної економії матеріальних, психологічних та часових  ресурсів.

Номер слайду 37

pptx
Додано
8 грудня 2020
Переглядів
125
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку