Конкурс «Вчительська десятка». Розробки додавай – подарунки вигравай!
Ви додали 0 з 10 розробок у період з 21 по 30 серпня для участі у розіграші, який відбудеться 31 серпня.

Задачі на різницеве порівняння. Обчислення значень виразів.

Про матеріал

Урок математики у 2 класі "Задачі на різницеве порівняння. Обчислення значень виразів" містить дидактичні ігри та інноваційні технології як засіб зацікавленості учнів на уроці.

Перегляд файлу

 

Урок математики в 2 класі

Тема: Задачі на різницеве порівняння. Обчислення значень виразів.

Мета:

формування предметних компетентностей: актуалізувати знання учнів з теми «Нумерація  чисел у межах 100»; сприяти розумінню школярами понять «типи задач», «назви чисел при додаванні та відніманні»; повторити структурні елементи задачі; вдосконалювати вміння складати та розвязувати задачі за малюнком, креслити відрізки; розвивати критичне мислення, вміння виділяти головне;

формування ключових компетентностей:

уміння вчитися: розвивати вміння планувати свої дії, оцінювати свою роботу та діяльність однокласників;  розвивати пізнавальний інтерес, самостійність мислення, увагу, пам’ять;

комунікативної: розвивати вміння доводити власну думку, правильно формулювати висловлювання з використанням математичних термінів; учити учнів на основі своїх знань знаходити розв’язок задач;

соціальної: вчити дітей самостійно працювати, працювати в парах, групах, виявляти ініціативу, докладати власних зусиль для досягнення спільного результату.

Тип уроку: комбінований

Обладнання: картки, малюнки, таблиці.

                                             Хід уроку.

І. Організаційний момент.

Пролунав шкільний дзвінок,

Починаємо урок.

Працюватимемо старанно,

Щоб почути у кінці,

Що у нашім 2 класі

Діти – просто молодці.

  • Діти, сьогодні на урок ми запросимо такі слова: «уважність», «старанність» і «пам’ять». Якщо ви будете гарно працювати, то в кінці уроку отримаємо від них різні цікавинки, загадки.

 

 

ІІ. Повторення і закріплення вивченого матеріалу.

  1. Фронтальна робота.
  • Назвіть числа при додаванні?
  • Назвіть числа при відніманні?
  • Як знайти невідомий доданок?
  • Як знайти невідомий відємник?
  • Як знайти невідоме зменшуване?
  1. Каліграфічна хвилинка (Складання «Асоціативного куща»)
  • Цифра 7 сьогодні – героїня каліграфічної хвилинки. (Учні пишуть рядок цифри 7)
  •  

 

 

 

 

 

 

 

  • Охарактеризуйте це число. (Одноцифрове, сусіди – 6 і 8, склад числа - 1 і 6, 2 і 5, 3 і 4)
  1. Математичний диктант.

Перший доданок 4, другий 6. Обчисліть суму.

На скільки 6 більше за 4? На скільки 3 менше за 7?

8 збільшити на 1; 5 зменшити на 2; 10 зменшити на 9.

ІІІ.  Повідомлення теми і мети уроку

  1.               Робота по таблиці.

Розвязування задач на різницеве порівняння.

1) В одному кошику 10 грибів, а в іншому – 6. На скільки грибів більше в першому кошику, ніж у другому?

  • Доведіть, що це задача. (Бо є умова і питання.)
  • Повторіть умову задачі, питання задачі?
  • Якою дією розв’яжемо задачу? Чому?
  • Так, дією відніманням, тому що це задача на різницеве порівняння.

Щоб дізнатися, на скільки одне число більше чи менше від іншого, треба від більшого числа  відняти менше.

2)Оленка купила 5 зошитів, Дмитрик – 2. На скільки зошитів менше купив Дмитрик, ніж Оленка.

- Діти, а чи знадобляться нам ці знання у житті? (відповіді дітей)

2. Фізкультхвилинка

Гра «Мовчанка»

( Учні записують тільки відповіді, наприкінці проводиться самоперевірка)

 

 

 

3.  Робота за підручником (с. 6-7)

 Розв’язування задачі №25  з використанням прийому «Два-чотири–всі разом».

4. Робота в зошитах.

Завдання №26 (робота в парах)

Завдання №27 (самостійна робота із наступною взаємоперевіркою).

Завдання №28 (колективна робота із записом у зошиті)

VI. Закріплення вивченого матеріалу.

а) Повторення структурних елементів задачі.

б) Усне складання задач на різницеве порівняння.

Гра «Знайди помилку».

 

 

 

 

Гра « Хто швидше?» (клас ділиться на дві команди, діти по черзі виходять до дошки і записують відповідь, перемагає та команда, яка перша справилася із завданням).

10 >4 на …

10 >5 на …

10 >9 на…

20<50 на …

40< 20 на …

70>65 на …

15>7 на …

50<60 на …

80<90 на …

23>22 на…

60>1 на …

9<10 на…

 

VII.   Підсумок уроку.

  • Які слова ми запросили сьогодні  на урок? (старанність , память, уважність)
  • Ви сьогодні добре старались, були уважними та гарно запам’ятали матеріал, тому ці слова вам підготували різні цікавинки, загадки.

 Загадка від «уважності».

На ганку гралися п’ять мишенят. Прибігла кішка і сіла на ганку. Скільки звірів стало? (Одна кішка, бо мишенята повтікали).

Загадка від «старанності».

Їжак важить 1кг, а заєць – на 5кг більше. Скільки важить заєць?(6 кг)

Загадка від «памяті».

Що важче: 1кг борошна чи 1кг заліза?(маса однакова)

  • Чого навчилися на уроці?
  • Які типи задач повторили?
  • Що особливо сподобалося на уроці?

Домашнє завдання с. 7 № 30, 31

 

1

 

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
docx
Пов’язані теми
Математика, 2 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
14 січня
Переглядів
1319
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку