"Заглядає сонечко до нас у віконечко"

Про матеріал
Інтегроване заняття ( Ознайомлення з природним довкіллям ,розвиток мовлення, логіко - математичний розвиток, малювання) Молодша група
Перегляд файлу

Інтегроване заняття

( Ознайомлення з природним довкіллям, розвиток мовлення, логіко - математичний розвиток, малювання)

“Заглядає сонечко до нас у віконечко”

Молодша група

Програмовий зміст: розвивати спостережливість,увагу, інтерес до неживої природи, виховувати інтерес до природних явищ, уміння помічати в них красу. Продовжувати вчити дітей малювати хмари,дощ,вітер,використовуючи нетрадиційні техніки малювання (штампи із сирої картоплі, патичок, пір’я); вправляти в малюванні сонечка (фарбою,олівцем,фломастером за вибором дітей),розміщувати зображення посередині аркуша паперу;розвивати окомір, дрібні м’язи пальців рук,уяву,почуття ритму в малюнку;виховувати охайність під час роботи,увагу,цікавість до експериментування у малюванні, творчі здібності.

Матеріал: іграшкове сонечко, хмарка, намальовані зображення сонечка, хмаринки,горобчика;підкладки,серветки,вода,пензлики,олівці,фломастери, жовта,синя,біла фарби; патички,пір’я,штампи із сирої картоплі у формі хмаринок; аркуші паперу білого та синього кольорів за кількістю дітей; загадки,вірші,гра-розминка; чарівна торбинка, дрібні іграшки, цукерки.

Хід заняття

  • Діти,доброго дня.  Привітайтесь один з одним:

Я всміхнувся сонечку:

“Здраствуй,золоте!”

Я всміхнувся квіточці

Хай вона росте.

Я всміхнувся дощику:

Лийся мов з відра.

Друзям усміхнувся -

Зичу їм добра!

  •  Послухайте уважно загадку та відгадайте її:

Промінцями б'є у очі,

Гріє носика, лоскоче.

Заглядає у віконце

До дітей ласкаве… (сонце)

  • Що ж заглядає до нас у віконце?Так, діти, це сонечко. Ось яке сонечко завітало до нас в гості.

C:\Users\Snizhinka\Desktop\1646494265_1-kartinkin-net-p-detskie-kartinki-solnishko-1.png

 

  • Діти, давайте розглянемо його. Якого воно кольору?

(Сонце жовтого кольору.)

  • А якої воно форми? (Сонце круглої форми.)
  • А що ще можна сказати про сонечко,яке воно?

( Сонце тепле, лагідне, веселе.)

  • А що це що у сонечка?(Показує на промінчики).(Так,це промінчики. )
  • Скільки їх? ( Багато)
  •  Молодці, діти,ви багато знаєте про сонечко,воно вам дуже вдячне. Але наше сонечко трішки сумує. Як ви думаєте,чому воно сумне?
  • Так,сонечко одне,тому йому дуже сумно. Воно хоче,щоб ви намалювали йому друзів і сонечок стало багато.
  • Намалюєте? Але спочатку, давайте пограємося із нашими ручками.

Вправа “Наші ручки”

Наші ручки ось такі:

І веселі,і швидкі.

Будем пальчики згинати

І красиво малювати.

  • Діти,ми вже з вами раніше малювали сонечко. І сьогодні я вам пропоную обрати, чим ви хочете його намалювати. Ось у нас є фарби,олівці та фломастери. Сідайте за столи і будемо малювати.
  • Діти,пригадайте,як потрібно тримати олівець, фломастер, пензлик? Сонечко розміщуйте посередині аркуша паперу.

Самостійна робота дітей.

C:\Users\Snizhinka\Downloads\IMG_20230215_122612.jpg

  • Виглядає сонечко у ранковий час.

Посміхнулось весело,привітало нас.

Ми його промінчики упіймаєм вмить.

Із веселим сонечком будем ми дружить.

  •  Погляньте,діти,наше сонечко хоче щось закрити.
  •  Що це? ( Хмарка).

 

C:\Users\Snizhinka\Desktop\завантаження (1).jpg

 

  • Так,діти , вірно ! Це прилетіла хмарка.
  •  Діти,а якого вона кольору?( Так,хмарка синього кольору).
  • Давайте і ми намалюємо хмаринки біля своїх сонечок. Малювати ми будемо нетрадиційним методом, штампами із картоплі.

C:\Users\Snizhinka\Desktop\images.jpg

Діти виконують завдання способом штапування.

C:\Users\Snizhinka\Downloads\IMG_20230215_122636(1).jpg

  •  А що навесні падає із хмаринки? (Весною із хмар падають краплинки дощу.)                         

                                   - В небі хмарки пролітали,

Дощ усюди розсипали.

Дощик теплий,дощик синій

Цілий день співав в долині,

І під цей весняний спів

У долині луг зацвів.

  •  Давайте патичком намалюємо краплинки дощу,які падають із хмарок.
  • Молодці!

C:\Users\Snizhinka\Downloads\IMG_20230215_122624.jpg

  • Підійдіть всі до мене. Ви,мабуть,трішки стомились?

По стежинці навпростець

Скаче сірий горобець.

Що шукає він? Зернят.

Для своїх горобенять.

  •  Ви хочете побути маленькими горобчиками? Давайте пограємось в гру “Горобчики”. (Проводиться гра.)
  •  Діти,поки ми з вами гралися,повіяв вітерець і розвіяв хмаринки.

Вітер,вітер пустотливий

залетів до нас у сад.

Оббиває цвіт красивий,

з усіх яблуньок підряд.

І хустиночку з Марусі

На голівці розв'язав,

Свиснув дівчинці у вусі

І нічого не сказав.

  •  А що це в мене? Так, це пір'ячко.

C:\Users\Snizhinka\Desktop\images.jpg

 

  • Де ж воно взялося,як ви думаєте? Це,мабуть,пташки нам залишили. Давайте ми пір'ячком намалюємо вітерець. У кожного є папір синього кольору,а нам треба показати,як грається пустотливий вітерець.
  •  Якого кольору вітер?(Так,він прозорий.)
  •  А в нас він буде білого кольору. Беріть пір'їнку, акуратно вмочіть її у фарбу і зобразіть на аркуші вітерець.( Самостійна робота дітей).

C:\Users\Snizhinka\Downloads\IMG_20230215_122702.jpg

 

   -  Молодці, діти! Вітерець - молодець,гарно грався і так дмухнув,що хмаринка попливла далі і знову сяє веселе сонечко.

  - Подивіться,які красиві малюнки у нас є.

C:\Users\Snizhinka\Downloads\IMG_20230215_122612.jpg               C:\Users\Snizhinka\Downloads\IMG_20230215_122636(1).jpg

C:\Users\Snizhinka\Downloads\IMG_20230215_122624.jpg               C:\Users\Snizhinka\Downloads\IMG_20230215_122702.jpg

  •  І сонечко ,і хмарки,і дощик, і вітерець.  Але особливо вам вдячне сонечко. Адже ви допомогли йому відшукати йому друзів і воно хоче  вам зробити подарунок.

 

 

 

Сонечко принесло вам гостинці,

вони у мене у чарівній торбинці.

Руку треба заховати

і цукерку відшукати.

  • Але в чарівній торбинці не лише цукерки. Опустіть ручку і знайдіть цукерочку серед іграшок. (Діти по черзі опускають руку в чарівну торбинку і серед дрібних іграшок знаходять цукерку).

Підсумок заняття.

 

 

 

docx
Додано
16 березня 2023
Переглядів
5099
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку