Захід "Нічого кращого в світі нема − як захищати рідну Батьківщину."

Про матеріал
: сприяти патріотичному вихованню учнів; пробуджувати національну самосвідомість; розвивати розумові і фізичні здібності, кмітливість і спритність; виховувати моральні, естетичні якості, почуття патріотизму; сприяти створенню міцного класного колективу.
Перегляд файлу

Нічого  кращого в  світі  нема − як захищати рідну  Батьківщину.

 

 

Тема:  Військово- патріотична гра до Дня захисника України свято мужності і відваги.

 

Мета заходу: сприяти патріотичному вихованню учнів; пробуджувати національну самосвідомість; розвивати розумові і фізичні здібності, кмітливість і спритність; виховувати моральні, естетичні якості, почуття патріотизму; сприяти створенню міцного класного колективу.

Учасники: три команди хлопців  (9,10,11 класи)

 

Обладнання: прапорці ,фішки,роздатковий матеріал на вікторину,тарілки, крупа, палиці , обручи ,лавки. 

Учасники: юнаки 9,10,11 класів, вболювальники з різних класів, з плакатами на підтримку команд.

                                                            Хід заходу

Ведучий.  Вітаю вас, дорогі вчителі, гості, учасники

 Сьогодні ми зібралися для того, щоб привітати зі святом наших юнаків, адже вони — майбутні  захисники Вітчизни.

 Народна мудрість стверджує, що Земля  може нагодувати людину своїм хлібом, напоїти водою зі своїх джерел, але захистити сама себе не може.

 Отже, ростіть мужніми, сильними, надійними і  завжди будьте  опорою своєї сім’ї та народу.
14 жовтня Свято Покрови Пресвятої Богородиці, покровительки українського козацтва. Отже, наш виступ  присвячено триєдиному святу.

 І сьогодні, шановні  наші юнаки, ви ще раз доведете, що ви виростете добрими і сміливими, мужніми і надійними.

 А допоможуть вам у  змаганнях і підтримають вас,  ваші однокласники, та вся шкільна громада, які сьогодні з вами — одна команда.

 

                                                                                                                                                                                       

 Ведучий:  І сьогодні  ми маємо впевнитися, що юнаки  для цього готові, а тому влаштуємо їм випробування. Проведемо  змагання. А оцінювати конкурси буде шановне журі: (представлення журі). Усі змагання  оцінюються за 3-х бальною системою. Команда, яка  перемогла у конкурсі, отримує 3 б. Команда, яка була другою – 2 б. остання команда – 1 б.

 Козацька історична вікторина

 

1 конкурс  «Історія моєї  країни»
 

 Курінь, який відповідає  першим правильно, отримує 3 бала. Завдання команди  отримують на папірцях. Відповіді  команди записують на папері.

Кого називали  козаком? (Вільну людину).

Хто стояв на чолі козацького  війська? (Гетьман).

Як називали хати, в яких  жили козаки? (Курінь).

Де розташовувались козацькі  табори? (Запорізька Січ).

Про яку деталь козацького вбрання казали: «Широкі, як Чорне море». (Шаровари).

Як називалась  козацька зачіска? (Оселедець).

З ким вели війн ван Підкова).

Що таке булава? (Кулясте потовщення на кінці палиці, символ влади кошового отамана)

Як називали  козацький човен  завдовжки близько 20 м? (Чайка)

Звідки прийшло  слово «козак»? (Зі сходу)

Хто становив  основу козацьких полків? (Піхота)

 

2 конкурс  « Переправа»
Як відомо, козаки вміли  швидко бігати, навіть доганяли й ловили дикого коня. А чи вміють  так швидко бігати учасники наших змагань? Зараз  перевіримо. За моїм сигналом отамани біжать навколо поворотного прапорця, підбігають  до команди, чіпляють одного воїна (зачіпають обов`язково правою рукою за ліву), вони вдвох оббігають навколо прапорця й назад, чіпляють третього воїна й усе повторюється, доки не заберуть останнього.                                                                                                            

Команда переможець отримує 3 бала

                                                                                                                                 онкурс «Козацька спритність»

Учні по­діляються  парами, беруть­ся за руки, відвівши їх у сторони. Між лобами треба покласти  повітряну куль­ку. Пари рухаються при­ставним кроком до  протилежного  кінця залу, а потім назад до своєї команди. Естафету пе­редають, поклавши кульку між лобами наступної пари. Виграє команда, яка першою закінчить рух.

Команда переможець отримує 3 бала

 

4 конкурс “Забави кашоварів”

В центрі залу на столах знаходяться змішані горох, квасоля, рис. По сигналу потрібно всією командою прибігти до столів і як найшвидше розібрати на окремі тарілки все змішане (тобто: на одній тарілці тільки горох, на другій – квасоля і так далі) і всією командою потім повернутися назад.                      Команда переможець отримує 3 бала

 

5 конкурс “Приготування кулешу“

Біля кожної  команди –  ємкість з водою, у першого учасника в руках коромисло на якому з боків звисають пластикові стаканчики. Він набирає  ложкою воду, і наливає в стаканчики несе до протилежного кінця залу, де стоїть пуста  ємкість. Виливає  в неї  воду  з стаканів, повертається до команди, передає коромисло наступному.  Виграє  команда, у якої  більше води потрапило до пустої  ємкості .

 

6 конкурс  «Смуга перешкод»

Бігову доріжку поділимо на три рівні частини. У першій частині гравці стрибають по крчках, у вигляді резинових кілець діаметром 40 см, у другій — проповзають на животі за допомогою рук по лавці , у третій —пролазять у сконструйов аний тунель. Назад козаки  вертаються бігом. Кожен учасник  виконує вправу по черзі.

 

7. конкурс  «Урятувати пораненого товариша». Ці  змагання потребують від учасників спритності, сили та злагоджених дій. Ви добре пам’ятаєте козацьке  прислів’я «Сам помирай, а товариша виручай». Тому наступний конкурс  називається «Урятувати пораненого товариша».

(Двоє хлопців кожного куреня  складають руки, роблячи «стілець». На нього сідає  третій  хлопець. За сигналом учасники  змагань повинні переносити товариша до визначеного місця (дистанція у 10-15м), залишити його і повернутися назад всі разом. Виграє курень, який швидше  перенесе «поранених»

 

Ведучий:   Ось, нарешті, після чесної боротьби настала хвилююча мить − визначення переможця. Надаємо слово журі.

 

Оголошення  результатів конкурсу. Нагородження  переможців.

Заключні  слова  ведучого.

Ведучий : Наші щирі вітання переможцям, а також дозвольте подякувати всім вам за активну участь у змаганні.

 Завершується наше  свято „Мужності та відваги”. Розлучатися завжди важко, але ми віримо, сподіваємося, що  крім приємних хвилин, проведених разом, ви отримали хороший настрій, у вас прибавилося оптимізму, віри у власні сили.

 Зичимо здоров’я, щастя! Нехай у вас панує достаток, витає козацький дух, а золоте колосся і червона  калина схиляються на добро.  На все добре!

Звучить козацький марш.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                             Люби Батьківщину, рідну мову, неньку Україну!

 

Тема:  Військово- спортивна естафета до «Дня Зброїних сил Украєни»

Мета заходу:  формувати  в учнів  розуміння  понять «єдність» і «цілісність»,       «герой», «патріот» держави, громадянські якості; почуття поваги до захисників України, сприяти згуртуванню дитячого колективу виховувати справжніх патріотів  держави. Прищеплювати зацікавленість  до героїчного минулого держави і сьогодення, любов до Батьківщини. 

                                               

Обладнання: прапорці ,фішки,роздатковий матеріал на вікторину, стільці, партии,мати гімнастичні,нощі, повітряні кульки, палиці , обручи ,лавки. 

Учасники: юнаки 9,10,11 класів, вболювальники з різних класів, з плакатами на підтримку команд.

                                                        Хід заходу

 Під музичний супровід заходять команди до спортзалу.

Ведучий: Добрий день, дорогі учні та гості ! Сьогодні вся наша країна відзначає День Збройних Сил України. Адже це свято відзначається тепер 6 грудня, тому що в 1991 році Верховною Радою України був прийнятий Закон України „Про Збройні Сили України”.

 І вже стало традицією вітати у цей день усіх чоловіків, юнаків. Напевне, цим жінки, дівчата хочуть зайвий раз підкреслити у чоловіках такі риси, як мужність, сміливість,  шляхетність.

      Дозвольте мені від імені всіх дівчат і вчителів привітати  юнаків − майбутніх наших захисників із цим святом, побажати вам міцного здоров’я, відмінних успіхів у навчанні, бути завжди щасливими і життєрадісними!  Сьогодні наші хлопці, майбутні захисники Вітчизни, доведуть  що вони з гідністю нестимуть це звання, адже їм довірять оберігати спокій багатьох мільйонів жителів України.

      І сьогодні  ми маємо впевнитися, що хлопці для цього готові, а тому влаштуємо їм випробування. Проведемо  змагання.

                                                                                                                                                                                                       А оцінювати конкурси буде шановне журі: (представлення журі). Усі змагання оцінюються за 3-х бальною системою.  Команда, яка перемогла у конкурсі, отримує 3 б. Команда, яка була другою – 2 б. Остання команда – 1 б.

Отож,  розпочинаємо. Той,  хто набере більшу кількість балів і переможе сьогодні.

Ведучий:  Перший конкурс – Представлення (назва команди, девіз, емблема)

 

Ведучий: Отже, наступний конкурс «Історія моєї країни» (Додаток 1, кожна команда вибирає собі картку із запитаннями і дає відповіді). Команда, яка  дала найбільше правильних відповідей – перемагає.

 

 Ведучий. Хлопці – отамани, ви маєте дбати про козаків свого куреня. Тому наступний конкурс перевірить, у якого отамана найсильніші козаки . Просимо до  столу. Покажіть свою силу , а переможець принесе своїй команді 1 бал. Змагаються усі хлопці по черзі .

      Конкурс «Сильна рука» Змагання між козаками куренів .  

Виходять учасники, вклоняються присутнім, один одному. Далі ступають один навпроти одного, вітаються і сідають за стіл, ліктями руки ставлять на стіл, хто переважить чию руку. Переможець отримує 1 бал.

Ведучий . Конкурс «Бурхливий Дніпро»

Серйозним випробуванням для юнаків був бурхливий Дніпро. Його треба було переплевти туди і назад.

Завдання на козацьку витривалість.  Подолати умовну річку по переправі, яку вони самі будують у процесі руху. Для цього командам видається по 2 гімнастичні мата . За сигналом  учасники  кожної команди починають будувати «переправу»: один мат  кладуть на лінію старту, другий на крок попереду і стають на них ногами, потім перший мат перекидають на перед  і переступають на нього  ногами. Мат, що звільнився, знову кладуть  попереду, і т. д., поки не досягнуть  фінішу.

   Ведучий . Конкурс «Втеча з полону»

У житті козака було безліч пригод, безліч несподіванок, бувало й таке, що потрапляв козак у полон. Що тоді робити, треба ж якось вибиратися?

Завдання на козацьку винахідливість. Стрибки в мішках із перешкодами. Учасники свята шикуються на лінії старту. Після сигналу перший член команди залазить у мішок по пояс і стрибками рухається до лавки, знімае мішок проповзає по ній за допомогою рук, далі з мішком оббігає поворотний знак і біжить  назад, де передає мішок наступному учаснику. Виграє команда, яка першою виконала поставлене завдання всім складом. 

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                     

Ведучий . Конкурс «Головоломка» Слово «козак» означає вільний, тому команді завдання викласти з сірників слово козак. Хто швидше це зробить, той отримає 5 балів. Подолавши смугу  перешкод  по черзі один ігрок викладає лише один сірник, та повертається до команди. Один учасник може здійснити два ,три зібіги.

Ведучий  Наступне змагання «Перегони  на «конях». Сідаєте на коня (м’яч між ніг), в одній руці (шабля) пластикова палиця,стрибаєте до «сторожової вежі» і назад. Чиї козаки швидше повернуться, той курінь отримує 5 балів

Ведучий . Козаки мали бути сильними, добре плавать і повині були мати добрі легені, а тому наступний конкурс «Надування кульок». Виграє та команда, яка швидше надує  5  великих куль. Але щьоб кули не лопнули. За це вона отримає 5 балів.

Ведучий . Наступне  змагання «Козацький двобій». По одному козаку від куреня. На підлозі накреслене коло. Стрибаючи на одній нозі, потрібно випхати один одного за коло.Всі учасники змагаються по черзі  За перемогу козак отримує 1 бал, (руки тримать за спиною).

Ведучий. Конкурс «Порятунок з поля бою». Ці змагання потребують від учасників спритності, сили та злагоджених дій.

Двоє хлопців кожного куреня беруть нощі, на них кладуть пораненного побратима. За сигналом учасники змагань повинні переносити товаришів до визначеного місця (дистанція у 10-15м), залишити його і повернутися назад за наступним . Виграє курінь, який швидше перенесе «поранених».

Підведення підсумків. Слово журі. Нагородження.

Ведучий.
Ось і закінчилися змагання. Наші команди показали, що вони – гідні нащадки славного козацького роду, справжні козаки.

Навчайтеся бути здоровими! І навчайте цього інших людей, що оточують вас.
Успіхів вам і здоров`я!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

docx
Додано
23 лютого 2020
Переглядів
627
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку