Захист колективного проекту «Дружба починається з посмішки»
Під час ранкових зустрічей з’явилася ідея дослідити відносини між однокласниками.
Адже ДРУЖБА – це надзвичайна цінність, і бути справжнім другом не легко. Саме ранкова зустріч сприяє створенню взаємин між дітьми у класі, які формують відчуття спільноти.
Під час ранкових зустрічей діти навчаються взаємній повазі та позитивному ставленню один до одного, розвивають соціальні навички, а саме:
Мати справжнього друга – велике щастя.
З чого ж починається дружба? А починається вона і з поданої руки, і з піднятого рюкзака, і з обіймів, і з теплого слова, а найважливіше – з посмішки.
Слайд 1 |
Тема проекту: «Дружба починається з посмішки»
|
Слайд 2 |
Мета проектної роботи: розкрити поняття «дружба»
|
|
Здобути знання про необхідні умови дружніх стосунків
|
|
Сприяти створенню дружнього дитячого колективу
|
|
Виховувати взаємоповагу
|
|
Взаєморозуміння
|
|
Бажання бути справжнім другом
|
Слайд 3 |
Завдання проекту: обговорити з учнями класу питання «Що таке дружба?»
|
|
Розкрити поняття «друг», «дружба»
|
|
Уміти привітно спілкуватися під час ранкових зустрічей
|
|
Учитися працювати у малих, великих групах та у команді під час проведення ігр та конкурсів
|
|
Виготовити лепбук «Дружба. Мої друзі»
|
Слайд 4 |
Методи дослідження:
|
|
|
|
|
Слайд 5 |
Під час навчання, спілкування та ігрової діяльності, учні класу мали змогу брати участь у групових обговореннях, а саме, виготовлення лепбуків «Осінь», «Паспорт України», «Театр»
|
|
Під час театралізації казок «Ріпка», «Червона шапочка», «Три поросяти», училися висловлювати свої думки так, щоб вони були зрозумілі іншим
|
|
Уважно слухати, коли говорять інші
|
|
Працюючи у парах та у групах, ділилися своїми думками та ідеями з іншими
|
Слайд 6 |
З метою вивчення соціометричного статусу учнів було використано методику СОЦІОМЕТРІЯ. Свій вибір дити робили цеглинками LEGO
|
|
Учням було запропоновано відповісти на два запитання:
2. З ким би ти хотів робити Щоденні 3,5?
|
Слайд 7 |
Результати соціометричного статусу учнів: (негативний статус не досліджувався) «Зірки» 3 учні (13-16 виборів)
|
|
«Надається перевага» 2 учні (10-11 виборів)
|
Слайд 8 |
Результати тесту «Чи гарний ти друг?»: 14 учнів – 64% – гарні, надійні друзі
|
|
8 учнів – 36% – мають досвід дружби, але потрібно вчитися товаришувати, спілкуватися та прощати
|
|
Результати опитувальника «Справжній друг»: 18 учнів – 82% – справжні друзі
|
|
4 учні – 18% – розмите поняття про справжню дружбу
|
Слайд 9 |
Щоденні вітання, групова робота та ігри під час ранкових зустрічей – згуртовують класний колектив, розвивають навички спілкування з друзями
|
Слайд 10 |
Гра для дітей – це спосіб пізнання світу
|
|
У командній грі кожен учасник вчиться взаємодіяти з іншими, гарно спілкується, втілює власні ідеї, проявляє ініціативу
|
|
А найголовніше – гравці не бояться помилитися, бо у грі можна спробувати знову і знову
|
Слайди 11-12 |
У конкурсах «Нумо, хлопці», «Господарочки», діти шляхом голосування обирали капітанів команд. У командах охоче виконували різні дидактичні вправи, обговорюючи свій вибір та рішення
|
|
У командах охоче виконували різні дидактичні вправи, обговорюючи свій вибір та рішення
|
Слайд 13 |
Враховуючи актуальну тему «ДРУЖБА», діти затвердили правила дружби, сформувавши їх у квітку.
|
|
Не сварися з друзями, прагни гратися з ними дружно
|
|
Не зазнавайся, якщо у тебе щось добре виходить
|
|
Умій прийняти допомогу і зауваження від інших дітей
|
|
Зупини товариша, якщо він робить щось погане
|
|
Поділися з товаришами, якщо в тебе є цікаві книги, іграшки
|
|
Допомагай товаришеві, якщо умієш щось робити, навчи його
|
Слайд 14 |
Кінцевим продуктом проектної діяльності – є виготовлення лепбука «Дружба. Мої друзі»
|
|
У якому зібрано: мирилки, правила дружби, закони дружби, якості друга, загадки, вірші, прислів’я про дружбу та твори учнів «Мій друг (подруга)»
|