Захист колективного проекту «Дружба починається з посмішки» Під час ранкових зустрічей з’явилася ідея дослідити відносини між однокласниками. Адже ДРУЖБА – це надзвичайна цінність

Про матеріал
Захист колективного проекту «Дружба починається з посмішки» Під час ранкових зустрічей з’явилася ідея дослідити відносини між однокласниками. Адже ДРУЖБА – це надзвичайна цінність, і бути справжнім другом не легко. Саме ранкова зустріч сприяє створенню взаємин між дітьми у класі, які формують відчуття спільноти. Під час ранкових зустрічей діти навчаються взаємній повазі та позитивному ставленню один до одного, розвивають соціальні навички, а саме: - готовність допомагати друзям; - прислуховуються до точки зору інших дітей; - позитивно та відкрито спілкуються. Мати справжнього друга – велике щастя. З чого ж починається дружба? А починається вона і з поданої руки, і з піднятого рюкзака, і з обіймів, і з теплого слова, а найважливіше – з посмішки.
Перегляд файлу

Захист колективного проекту «Дружба починається з посмішки»

Під час ранкових зустрічей з’явилася ідея дослідити відносини між однокласниками.

Адже ДРУЖБА – це надзвичайна цінність, і  бути справжнім другом не легко. Саме ранкова зустріч сприяє створенню взаємин між дітьми у класі, які формують відчуття спільноти.

Під час ранкових зустрічей діти навчаються взаємній повазі та позитивному ставленню один до одного, розвивають соціальні навички, а саме:

  • готовність допомагати друзям;
  • прислуховуються до точки зору інших дітей;
  • позитивно та відкрито спілкуються.

Мати справжнього друга – велике щастя.

З чого ж починається дружба? А починається вона і з поданої руки, і з піднятого рюкзака, і з обіймів, і з теплого слова, а найважливіше – з посмішки.

Слайд 1

Тема проекту: «Дружба починається з посмішки»

 

Слайд 2

Мета проектної роботи: розкрити поняття «дружба»

 

 

Здобути знання про необхідні умови дружніх стосунків

 

 

Сприяти створенню дружнього дитячого колективу

 

 

Виховувати взаємоповагу

 

 

Взаєморозуміння

 

 

Бажання бути справжнім другом

 

Слайд 3

Завдання проекту: обговорити з учнями класу питання «Що таке дружба?»

 

 

Розкрити поняття «друг», «дружба»

 

 

Уміти привітно спілкуватися під час ранкових зустрічей

 

 

Учитися працювати у малих, великих групах та у команді під час проведення ігр та конкурсів

 

 

Виготовити лепбук «Дружба. Мої друзі»

 

Слайд 4

Методи дослідження:

  • спостереження за поведінкою учнів під час навчання, спілкування та ігрової діяльності;

 

 

  • опитування з метою виявлення соціометричного статусу учнів та рівня готовності бути справжнім другом;

 

 

  • психологічний тест «Чи гарний ти друг?»

 

Слайд 5

Під час навчання, спілкування та ігрової діяльності, учні класу мали змогу брати участь у групових обговореннях, а саме, виготовлення лепбуків «Осінь», «Паспорт України», «Театр»

 

 

Під час театралізації казок «Ріпка», «Червона шапочка», «Три поросяти», училися висловлювати свої думки так, щоб вони були зрозумілі іншим

 

 

Уважно слухати, коли говорять інші

 

 

Працюючи у парах та у групах, ділилися своїми думками та ідеями з іншими

 

Слайд 6

З метою вивчення соціометричного статусу учнів було використано методику СОЦІОМЕТРІЯ. Свій вибір дити робили цеглинками LEGO

 

 

Учням було запропоновано відповісти на два запитання:

  1. Кого з своїх однокласників ти запросив на день народження?

2. З ким би ти хотів робити Щоденні 3,5?

 

Слайд 7

Результати соціометричного статусу учнів:

(негативний статус не досліджувався)

«Зірки»

3 учні (13-16 виборів)

 

 

«Надається перевага»

2 учні (10-11 виборів)

 

Слайд 8

Результати тесту «Чи гарний ти друг?»:

14 учнів – 64% – гарні, надійні друзі

 

 

8 учнів – 36% – мають досвід дружби, але потрібно вчитися товаришувати, спілкуватися та прощати

 

 

Результати опитувальника «Справжній друг»:

18 учнів – 82% – справжні друзі

 

 

4 учні – 18% – розмите поняття про справжню дружбу

 

Слайд 9

Щоденні вітання, групова робота та ігри під час ранкових зустрічей – згуртовують класний колектив, розвивають навички спілкування з друзями

 

Слайд 10

Гра для дітей – це спосіб пізнання світу

 

 

У командній грі кожен учасник вчиться взаємодіяти з іншими, гарно спілкується, втілює власні ідеї, проявляє ініціативу

 

 

А найголовніше – гравці не бояться помилитися, бо у грі можна спробувати знову і знову

 

Слайди 11-12

У конкурсах «Нумо, хлопці», «Господарочки», діти шляхом голосування обирали капітанів команд. У командах охоче виконували різні дидактичні вправи, обговорюючи свій вибір та рішення

 

 

У командах охоче виконували різні дидактичні вправи, обговорюючи свій вибір та рішення

 

Слайд 13

Враховуючи актуальну тему «ДРУЖБА», діти затвердили правила дружби, сформувавши їх у квітку.

 

 

Не сварися з друзями, прагни гратися з ними дружно

 

 

Не зазнавайся, якщо у тебе щось добре виходить

 

 

Умій прийняти допомогу і зауваження від інших дітей

 

 

Зупини товариша, якщо він робить щось погане

 

 

Поділися з товаришами, якщо в тебе є цікаві книги, іграшки

 

 

Допомагай товаришеві, якщо умієш щось робити, навчи його

 

Слайд 14

Кінцевим продуктом проектної діяльності – є виготовлення лепбука «Дружба. Мої друзі»

 

 

У якому зібрано: мирилки, правила дружби, закони дружби, якості друга, загадки, вірші, прислів’я про дружбу та твори учнів «Мій друг (подруга)»

 

 

 

docx
Додано
27 травня 2019
Переглядів
468
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку