Про матеріал
Тема проектної роботи: «Дружба починається з посмішки».
. Методи дослідження:
― спостереження за поведінкою учнів під час навчання, спілкування та ігрової діяльності;
― опитування з метою збору інформації щодо соціометричного статусу учнів 1-І класу та опитування щодо рівня готовності бути справжнім другом;
― тестування з метою вивчення дружніх відносин у класі.
1.5. Особливість власного задуму полягає у практичному спрямуванні на включення учнів у активну творчу діяльність у групах, поєднуючи урочну та позаурочну роботу; взаємодії дітей – гра, спільна праця, пізнання, спілкування; встановленні й підтримці добрих стосунків, довіри у спільній діяльності; розвитку критичності в ставленні до себе та оточуючих, засвоєнні соціальних норм, розвитку навичок спілкування з однолітками, встановленні тісних дружніх контактів.