Захист колективного проекту «Дружба починається з посмішки» Під час ранкових зустрічей з’явилася ідея дослідити відносини між однокласниками. Адже ДРУЖБА – це надзвичайна цінність

Про матеріал
Тема проектної роботи: «Дружба починається з посмішки». . Методи дослідження: ― спостереження за поведінкою учнів під час навчання, спілкування та ігрової діяльності; ― опитування з метою збору інформації щодо соціометричного статусу учнів 1-І класу та опитування щодо рівня готовності бути справжнім другом; ― тестування з метою вивчення дружніх відносин у класі. 1.5. Особливість власного задуму полягає у практичному спрямуванні на включення учнів у активну творчу діяльність у групах, поєднуючи урочну та позаурочну роботу; взаємодії дітей – гра, спільна праця, пізнання, спілкування; встановленні й підтримці добрих стосунків, довіри у спільній діяльності; розвитку критичності в ставленні до себе та оточуючих, засвоєнні соціальних норм, розвитку навичок спілкування з однолітками, встановленні тісних дружніх контактів.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Проектна робота 1-І класу «Дружба починається з посмішки»

Номер слайду 2

Мета проектної роботи: ⁕ розкрити поняття «дружба»; ⁕ здобути знання про необхідні умови дружніх стосунків; ⁕ сприяти створенню дружнього дитячого колективу; ⁕ виховувати взаємоповагу, взаєморозуміння, бажання бути справжнім другом.

Номер слайду 3

Завдання проекту: ⁕ обговорити з учнями класу питання «Що таке дружба?»;⁕ розкрити поняття «друг», «дружба»;⁕ під час ранкових зустрічей провести ігри: «Сонечко зігріває», «Кошик»;⁕ провести конкурси: «Нумо, хлопці», «Господарочки»;⁕ виготовити лепбук «Дружба. Мої друзі».

Номер слайду 4

Методи дослідження:⁕ спостереження за поведінкою учнів під час навчання, спілкування та ігрової діяльності;⁕ опитування з метою виявлення соціометричного статусу учнів та рівня готовності бути справжнім другом;⁕ психологічний тест «Чи гарний ти друг?».

Номер слайду 5

Метод спостереження (під час спілкування та ігрової діяльності)

Номер слайду 6

Метод опитування(збір інформації та рівень готовності бути справжнім другом)

Номер слайду 7

Результати соціометричного статусу учнів (негативний статус не досліджувався) «Зірки»3 учні (13-16 виборів),«Надається перевага»2 учні (10-11 виборів)

Номер слайду 8

Результати тесту «Чи гарний ти друг?»14 учнів - 64% - гарні, надійні друзі;8 учнів - 36% - мають досвід дружби, але потрібно вчитися товаришувати, спілкуватися та прощати. Результати опитувальника«Справжній друг»18 учнів - 82% - справжні друзі;4 учні - 18% - розмите поняття про справжню дружбу.

Номер слайду 9

Ранкова зустріч

Номер слайду 10

Ігри та конструювання

Номер слайду 11

Конкурс «Нумо, хлопці»

Номер слайду 12

Конкурс «Господарочки»

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Кінцевий продукт проектної діяльності – виготовлення лепбука «Дружба. Мої друзі»

pptx
Додано
27 травня 2019
Переглядів
977
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку