Захворювання органів дихання. Узагальнення

Про матеріал
З метою формування в учнів критичного мислення; виховувати бережливе ставлення до власного організму та оточуючих, країни ; узагальнити та систематизувати знання учнів по даній темі.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема . Захворювання органів дихання та їх профілактика Узагальнення

Номер слайду 2

Очікувані результати :розширити, систематизувати знання учнів про захворювання дихальних шляхів;з’ясувати причини виникнення хвороб, способи їх розповсюдження, перебіг, наслідки, засоби профілактики;формувати вміння пошуку наукових фактів про хвороби органів дихання, знаходити відмінності між фактами та судженнями;сприяти подальшому розвитку вміння працювати з підручником та різними джерелами інформації, вибирати головне в матеріалі, який вивчається, уміння порівнювати та робити відповідні висновки;формувати в учнів критичне мисленнявиховувати бережливе ставлення до власного організму та оточуючих, країни узагальнити та систематизувати знання учнів по даній темі.

Номер слайду 3

Обладнання: ІКТ, роздатковий матеріал, презентації, опорні схеми. Тип уроку: комбінований . Форма уроку: телепередача«Ми за здоровий спосіб життя»

Номер слайду 4

Епіграфом до уроку стануть слова:«Здоров’я дитини - багатство родини. Здоров’я народу – багатство країни». Проблема: Як уникнути хвороб органів дихання?Формула три З (Знати,Запобігти,Захистити!)

Номер слайду 5

Організаційний момент Створення позитивного психологічного настрою: Я - творча особистість. Я думаю, отже, я існую… Я аналізую, висловлюю свої судження. Я хочу знати! Я хочу бути здоровим!

Номер слайду 6

Актуалізація опорних знань. Прийом «Рольова гра». Пропоную учням скласти ланцюг послідовного розміщення органів дихання за посиланнями, або усно(біля плакату). Виберіть собі орган і презентуйте його, розповідь починайте словами: «Моя дихальна система має таку будову……»виконати вправу «Впізнай мене».https://learningapps.org/view1224793

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Метод "Так чи ні"(Взаємоперевірка)1)Дихання забезпечує організм людини киснем?2)Повітроносні шляхи починаються глоткою?3) Основним органом дихання людини є легені?4) Газообмін у легенях відбувається у спеціальних пухирцях альвеолах?5)Чихання відноситься до захисного рефлексу ?6)Легені відносять до повітроносних шляхів?7) дихальні рухи (вдих і видих)8) вентиляція легень - це обмін повітря між зовнішнім середовищем і альвеолами легень9) Життєва ємність легень-максимальна кількість повітря, яку людина може видихнути після найлегшого вдиху

Номер слайду 9

1,3,4,5,7,8 ТАК2,6,9(НІ)

Номер слайду 10

Дзвінок в студію☎️Вивчення нового матеріалу«Мозковий штурм». Які ви знаєте захворювання органів дихання? Учні висловлюють свої думки…“Робота в парах”( завдання на карточках)😇👏(Презентації учнів),їх доповнює вчитель…

Номер слайду 11

Вправа «Подаруй радість»Вчитель. Всі вдихайте, видихайте. Все в порядку, спочивайте. Дружно руки підіймайте. Все чудово – опускайте. Нахиліться, розігніться. Встаньте прямо, усміхніться. Все прекрасно, бо сьогодніВсі веселі та здорові.(Учні надувають кульки під час найглибшого видиху)

Номер слайду 12

Вправа «Повітряні кулі» У грі беруть участь всі учні, перемогу отримує той, хто набере за 1 хв. найбільшу кількість балів.( Переможців чекають призи) Потрібно збивати повітряні кулі, які несуть терміни, так, щоб вони падали на потяг, що везе відповідні їм визначення.(додаток 1)https://wordwall.net/uk/resource/38472794

Номер слайду 13

Додаток 1

Номер слайду 14

Узагальнення та систематизація знань:1) метод “ПРЕС”Як запобігти захворюванням дихальної системи ?Я вважаю…Тому, що. Отже…

Номер слайду 15

Висновок. Захворювання органів дихання можуть спричинюватися різними мікроорганізмами. Дотримання правил особистої гігієни, проведення вакцинації, регулярне проходження диспансерного обстеження, загартовування організму, уникнення фізичних та розумових перенапружень у період епідемій, збалансоване і вітамінне харчування запобігатимуть захворюванню.2. Рефлексія «Мікрофон»😇👏💞 Найбільше моє досягнення на уроці…Змінилася моя думка щодо… Ці знання знадобляться мені… Я змінився у…

Номер слайду 16

Домашнє завдання: виконати тестові з підручника сторінка 56-57( письмово в робочому зошиті)

pptx
Пов’язані теми
Біологія, Розробки уроків
Додано
24 листопада 2023
Переглядів
120
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку