Закріплення написання з великої букви прізвищ, імен, по батькові людей та кличок тварин.

Про матеріал
Урок узагальнення написання з великої букви прізвищ, імен, по батькові людей та кличок тварин.
Перегляд файлу

Тема: Закріплення написання з великої букви прізвищ, імен, по батькові людей та кличок тварин

 Мета: формувати поняття “клички” тварин, уміння писати їх з великої букви, вчити розрізняти назви тварин і їх клички, розвивати   зв’язне мовлення, мислення, збагачувати словниковий запас слів, розвивати уміння добирати влучні клички тваринам, уміння доповнювати речення, виховувати любов до тварин, бажання про них піклуватися.

Обладнання:  презентація, кружечки, картки, малюнки тварин.

ХІД УРОКУ

І.  Організація  класу

Всі  мерщій  сідайте, діти !

Домовляймось не шуміти.

На  уроці  не  дрімати,

руки  вчасно  піднімати.

У класі стало тихенько,

Усі сидять рівненько,

Вчитель до вас усміхається,

Наш урок починається.

 

ІІ. Оголошення теми та завдань уроку (Слайд 1-2)

- Сьогодні ми з вами потренуємося застосовувати правила написання слів з великої букви, виконуючи різноманітні завдання.

- А щоб наша спільна робота була успішною, пригадаємо що ми візьмемо з собою на урок… (Діти зайву картку знімають з дошки)

  1.               Увага
  2.               Старанність
  3.               Лінь
  4.               Нетерплячість.
  5.               Взаємоповага
  6.               Активність

ІІІ.  Актуалізація опорних знань та умінь учнів

1.

- Давайте пригадаємо, що ми вже знаємо про написання слів з великої букви.

 ( асоціативний кущ – квітка)

Screenshot_17

 

2.Каліграфічна хвилинка

- Урок продовжимо без зупинки, і тепер у нас каліграфічна хвилинка. Кожну велику літеру ми напишемо окремо ВЕЛИКА БУКВА

- Запрошую вас до чудового українського села, де проживає Петрик зі своєю сім’єю. (Слайд 3)

 (Слайд 4) Його сім’я складається з п’яти чоловік. Що ж познайомимося: хлопчик Петрик, бабуся Надія, дідусь Микола, мама Наталія Василівна, тато Іван Миколайович.

-Діти, а чиїми батьками є бабуся Надія та дідусь Микола – тата, чи мами? Так, тата, бо його ім’я Іван Миколайович, а  дідуся звати Микола.

- А, скажіть , будь ласка, як будуть звати Петрика, як він стане дорослим?

- Сім’я для Петрика – це найбільший скарб, адже в його сім’ї всі підтримують один одного, та щиро радіють за успіхи  та перемоги кожного.

 

Зверніть увагу, чи правильно написані імена та по батькові членів нашої родини? Правильно, з великої букви, ми на минулих уроках вчили …

4. Творчий диктант

- Доповніть речення словами, які пишуться з великої букви.

      Мене звуть … . Прізвище моє … . У мене є багато друзів. Це …, … . А ще у мене є песик … та кицька … .  

- У сім’ї Петрика також дуже люблять тварин. А яких саме ви можете впізнати за голосами. Будьте дуже уважними.

(Слайд 5)

ІV. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА (Слайд 6)

V. ЗАКРІПЛЕНННЯ ТА ОСМИСЛЕНННЯНАБУТИХ ЗНАНЬ

1.-Робота з підручником            Вправа 307.

- Добирати кличку тваринці – справа непроста й відповідальна.

Ви в цьому впевнитеся, прочитавши текст вправи 314

  •                   Чому дядько Степан не погодився з кличкою Дружок?

_ тепер перевіримо як ви знаєте назви тварин-немовлят та вмієте добирати їм клички.

Зразок: У лисиці – лисеня Рижик.(Слайди 7-10)

 

2. Гра: “Велика чи мала буква?”  (вчитель читає слова, а діти підіймають кружечки різного розміру і кольору).

         Мурка, дівчинка, Олег, корова, Квітка, їжак, Маргарита, Бровко, борсук, коза, Веселунка, білка. Мухтар, Рекс, ведмедик, Гнідий, телятко, Жучка, Красуля.

3. Кожного вечора бабуся Надія читає казки. А яку казку слухає Петрик сьогодні? (Слайди 11-12)

На городі виростала,

Сили набирала,

Непомітно, дуже швидко

Великою стала.

Став тут дід усіх гукати

Та красуню рвати.

 Вправа 309.

  • Діти, а яке прислів’я найкраще передає головну думку твору? (Слайд 13)

 

4.   Групова робота:   ” Знайди пару”:  картки із зображенням тварин і  їх клички.

баранчик, ослик,  заєць, свинка, ворона, Крош, Шон, Іа, Каркорона, Пепа.

 

         

VI. Підсумок уроку

  •                   Які правила потрібно було пам’ятати виконуючи кожне завдання?
  •                   Хто з вас добре запам’ятав ці правила і зумів їх використати, виконуючи завдання?

– Що сподобалось?

  Кому все вдалося? Що давалось важко?

 

docx
Додано
25 березня 2019
Переглядів
794
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку