Урок – подорож.Закріплення навичок письма. Малюнковий диктант.
На цьому уроці можна перевірити уміння писати вивчені букви, слова з ними. Вчити виконувати мовні завдання. Розвивати зв'язне мовлення, пам'ять, увагу. Виховувати культуру поведінки, повагу до рідної мовиУрок – подорож.
Тема. Закріплення навичок письма. Малюнковий диктант.
Мета: перевірити уміння писати вивчені букви, слова з ними. Вчити виконувати мовні завдання. Розвивати зв’язне мовлення, пам'ять, увагу. Виховувати культуру поведінки, повагу до рідної мови.
Урок – подорож.
План і хід уроку.
І. Організація класу
"Вітання". Діти стоять у колі, кожен з учнів називає своє ім’я так, як йому подобається, щоб його називали; говорить слова-вітання, „ввічливі слова”.
Учитель:
Давайте привітаємось,
Давайте посміхнемося,
Давайте в очі глянемо,
І нам тепліше стане.
Раз рука,два рука,
Раз плече, два плече.
Голова вліво, вправо подивилась,
Посміхнулась, привіталась.
ІІ.Мотивація навчальної діяльності
- Діти, давайте сьогоднішню зустріч розпочнемо з побажань.
- Доброго ранку, Марійко, я бажаю тобі веселого дня!
- Доброго ранку, Лесику, я дуже радий тебе бачити!
- Вітаю тебе, Тетянко, я хочу щоб день у тебе був щасливим!
ІІІ.Повідомлення теми і мети уроку
ІV. Повторення та закріплення вивченого матеріалу.
- У нас сьогодні урок незвичайний – урок – подорож. Але чим ми будемо подорожувати, яким транспортом?
Загадка.
Пасажирський чи товарний
Металевий він і гарний.
Все ховає у вагонах
І стає лиш на перонах (потяг)
Психогімнастика
Сядьте вільно, розслабтесь, закрийте очі. Уявіть себе в нашому чарівному поїзді. Ви стали зовсім малесенькими, сидите у мами на руках, вас ніхто не тривожить, вам зручно, спокійно, затишно і тільки колеса тихо постукують тук-тук. Ваше серце сповнюється
любов′ ю і добротою. А за віконцем пропливають чудові картинки природи нашої рідної Батьківщини.
Увага! Зупинка, «Каліграфічна»
Загадка
Ось хатина, в ній – Співак
Як цю пташку звати…
(Шпак)
Вирушаємо далі, на нас чекають незвичайні пригоди.
Зупинка «Казкова»
Гра «Упіймай звук»
- Я читаю віршик, а ви, почувши звук /ш/ плескаєте у долоньки.
Шепче вітер: «Ша – ша – ша»,
Шубку білочка знайшла!».
Шелестить трава похила:
«Шубку білочка купила!».
Шепчеш ти і вірю я:
«Шубка в білочки своя».
.
(Вибираємо найкраще речення, записуємо в зошит.)
Фізкультхвилинка (під музичний супровід)
- Наша подорож продовжується і ми наближаємось до наступної
зупинки «Кольорова»
(завдання на картках різного кольору)
Дистанційний диктант (на аркуші жовтого кольору): Кожух, жаба, шуба, черешня, мишка, Христина.
Гра «Інтерв’ю»
Гра «Дослідники» (робота в парах)
Із окремих слів скласти речення, використовуючи у ньому всі слова.
Марічка пішла до лісу.
З ялини впала шишка.
Відлетіли перелітні птахи.
Зупинка«Творча»
Зупинка«Художня»
Робота за малюнком (ілюстрація до казки «Півник і двоє мишенят»)
Зачитую уривок із казки.
От замісив півник тісто, приніс дрова, розпалив у печі. А як у печі нагоріло, поставив пиріжки випікатися.
(Вибірково перевіряю кілька робіт.)
- Ось і прибули ми з вами на острів Знання. Усі знання, які ви отримали, повторили, закріпили візьміть із собою і використовуйте завжди і всюди.
Бо як каже народна мудрість: «Знання за плечима не носять»
- Чому так говорять, поясніть?
V. Підсумок уроку