Закріплення таблиці множення. Прямокутник. Розв’язання задач
Номер слайду 2
Зроби в зошиті запис: 20 січня Класна робота
Номер слайду 3
Пригадай які назви мають компоненти дій додавання, віднімання та множення. Користуючись своїми знаннями напиши математичний диктант:1) знайди добуток чисел 6 і 2;2) знайдений добуток збільш на різницю чисел 37 і 18;3) отримане число з попреднього прикладу зменш на суму чисел 5 і 6;4) отримане число зменш на15;5) результат попереднього прикладу помнож на 2;6) отриманий добуток збільш на суму чисел 45 і 45;7) знайдене число зменш на 100. Якщо ти все виконав вірно, вийде 0.
№563 виконаймо письмово. Спрости вирази і обчисли їх значення: 8+8 – 102+2+2+2+406+6+60
Номер слайду 6
№ 564 розглянь зображення і вибери вираз, за яким можна визначити кількість квіток у трьох вазах 3 ∙ 5+2 5 ∙ 2+3 3 ∙ 2+5 ?
Номер слайду 7
Письмово №565. Розв‘яжімо задачу: На екскурсію вирушили два мікроавтобуси, по 9 пасажирів у кожному, і один великий автобус, у якому їхало 38 пасажирів. Скільки осіб поїхало на екскурсію?Як будемо міркувати? Чи схожа ця задача на попередню? Чим саме? Склади умову, вираз і обчисли значення.
Номер слайду 8
№567 Розглянь малюнок прямокутника. У прямокутника є довша і коротша сторона. Довшу сторону називають довжиною, а коротшу - шириною.
Номер слайду 9
№ 567 виконай усно самостійно. Виміряй довжину та ширину прямокутників та порівняй їх. Що можна сказати про рожевий прямокутник? Яка його довжина?Яка ширина? Що можна сказати про зелений прямонутник?Яка його ширина? Довжина?
Номер слайду 10
Визнач свої досягнення на сьогоднішньому уроці rrrrr