Закріплення вмінь написання вивчених букв. Письмо слів, речень. Списування з друкованого та рукописного шрифту.

Про матеріал
Закріплення вмінь написання вивчених букв. Письмо слів, речень. Списування з друкованого та рукописного шрифту. Мета: Удосконалювати навички писати вивчені букви, складати речення, робити схемки речень, списувати з друкованого та рукописного шрифтів; розвивати зв'язне мовлення, логічне мислення; виховувати любов до природи та друзів наших менших.
Перегляд файлу

Тема: Закріплення вмінь написання вивчених букв. Письмо слів, речень. Списування з друкованого та рукописного шрифту.

Мета: Удосконалювати навички писати вивчені букви, складати речення, робити схемки речень, списувати з друкованого та рукописного шрифтів; розвивати зв'язне мовлення, логічне мислення; виховувати любов до природи та друзів наших менших.

Обладнання: маски до казки «Рукавичка», стилізоване зображення рукавички, ілюстрація, що зображує пейзаж, картки.

 

Хід уроку

І. Організаційний момент

Вчитель.

Любі діти, у наш клас

Завітали гості щирі.

Привітаймо в добрий час

Гостей з посмішкою й миром.

Діти.

Добрий ранок нам!

Добрий ранок вам!

Добрий ранок всім!

Учень.

Ми вам раді, люди добрі.

Ми вітаєм щиро вас.

І запрошуєм ласкаво

На урок у перший клас.

ІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

-      Діти, ви дуже любите казки.

-      Відгадайте, з якої казки ця історія: «Йшов дід лісом, а за ним бігла собачка. І загубив дід…

-      Правильно, це казка «Рукавичка». На сьогоднішньому уроці ми з вами не тільки послухаємо цю казку, а й побуваємо у ній. Кожен з вас виконає роль певного персонажа з цього твору. (вчитель роздає дітям маски персонажів до казки «Рукавичка»)

-      Вимогами до нашого сьогоднішнього уроку є:

-      Правильність

-      Охайність

-      Уважність.

Наприкінці уроку підіб’ємо підсумки за цими вимогами. Сподіваюся, всі готові? Тоді, розпочинаємо.

ІІІ. Подорож до казки.

Загубив дід рукавичку – таку теплу, наче пічка.

Та й пішов її шукати, від морозу рятуватись.

Поки лісом дід ішов, хтось із звірят її знайшов.

Вийшла з нірки сіра мишка, бачить – рукавичка.

Мишка. Тут я буду жити.

Вчитель. Та не знала наша мишка, що рукавичка ця не проста, а чарівна. Ось вона і говорить до мишки людським голосом.

Рукавичка. Спочатку відгадай загадку:

У зеленому вбранні гуляє і комариків ганяє.

Хоч і плавати мастак, а не рибка і не рак. (жаба)

 

  1. Звуко-буквенний аналіз слова.

          Вчитель. Слухаємо далі казку.

Мала жабка лісом скаче, натрудилася добряче

Сіла в тінь і спочиває, рукавичку помічає.

(жабка підходить до рукавички)

Жабка. Хто, хто в рукавичці живе?

            Хто, хто у тепленькій там є?

Мишка. Я – Мишка-шкряботушка. А ти хто?

Жабка. А я – Жабка-скрекотушка, пусти погрітись.

Вчитель. Тут озвалась рукавичка.

Рукавичка. Спочатку треба виконати завдання.

 

  1. Буквенний диктант.

-      Записати букву, яка складається з двох прямих похилих ліній, закруглених знизу (л).

-      Записати букву, яка складається з трьох елементів з прямої і двох кривих ліній (к).

-      Записати третій звук у слові «літо» (т)

-      Записати першу букву, якою розпочинається Букварик (а)

-      Записати перший звук у слові «Слава» (с)

-      Буква ця дощу боїться,

Хоч вона без цукру й солі,

Тож не може обійтися

Цілий рік без парасолі. (р)

 

-      Ей, стовпчику.

-      Я не стовпчик.

-      Ей, хлопчику.

-      Я не хлопчик

-      Хто ж ти?

-      … (буква і)

-      Що у тебе на голові, шапка?

-      Ні, … (крапка) (і)

 

(л,к,т,а,Р,і)

(Самоперевірка. На дошці записані ці букви правильно. Звірити з дошкою)

Гра «Збери слово». З даних букв утворити слова.

Вчитель. Білий зайчик не нудьгує,

Між ялинками мандрує.

Утікав він від лисички

І прибіг до рукавички.

Зайчик (підходить до рукавички) Хто, хто в рукавичці живе? Хто, хто у тепленькій там є?

Мишка. Я Мишка-шкряботушка.

Жабка. Я Жабка-скрекотушка. А ти хто?

Зайчик. Я – Зайчик-побігайчик, пустіть і мене погрітись.

Вчитель. Тут озвалась рукавичка.

Рукавичка. Спочатку полікуй слова. Дужий вітер подув, і деякі букви порозлітались.

 

  1. Робота з картками.

П . вн . к          К . т . к              Л . ск .

(Фронтальна перевірка)

-         Де ми зустрічалися з цими героями?

Вчитель. Лисичка-сестричка зайця ганяла,

Втомилась, до дерева боком припала.

Голодна, холодна, згадала про піку,

І раптом натрапила на рукавичку.

Лисичка. (підходить до рукавички) Хто, хто в рукавичці живе? Хто, хто мене жити візьме?

Мишка, жабка, зайчик. Я Зайчик-побігайчик. А ти хто?

Лисичка. А я – Лисичка-сестричка, пустіть до себе погрітись.

Вчитель. Знов озвалась рукавичка.

Рукавичка. Заходь, але спочатку треба заспівати пісеньку про лисичку.

 

  1. Фізкультхвилинка (діти виконують пісеньку «Я лисичка, я сестрика»)

Вчитель. А вовчик-братик лисичку шукав,

Через пеньок спіткнувсь і упав

Піднявся засмучений, що за біда…

Аж глянь, лежить рукавичка одна.

Вовчик (підходить до рукавички) Хто, хто в рукавичці живе? Хто, хто мене жити візьме?

Мишка, жабка, зайчик, лисичка. А ти хто?

Вовчик. А я – вовчик-братик, пустіть і мене до себе жити.

Вчитель. І знову озвалась рукавичка.

Рукавичка. Заходь, тільки спочатку потрібно виконати письмове завдання.

 

  1. Списування з друкованого шрифту.

Списування скоромовки.

 

Вчитель. Коли це лісом ведмедик іде,

Лапку смокче, поспати б, та де?

Раптом, бачить невеличка

Під сніжком лежить рукавичка.

Ведмідь (підходить до рукавички)

Гу-гу-гу! Ве-ве-ве! Хто в рукавичці живе?

Мишка, жабка, зайчик, лисичка, вовчик. А ти хто?

Ведмідь. А я – Ведмідь-набрід, пустіть і мене лапи погріть.

Вчитель. Знов озвалась рукавичка.

Рукавичка. Погрієш, тільки спочатку треба скласти речення.

За ілюстрацією скласти речення про природу. Краще, речення схематично зобразити на дошці.

Вчитель. Кабан-іклан лісом блукав.

Він собі нових друзів шукав.

Минув ялинку невеличку

І натрапив на рукавичку.

Кабан (підходить до рукавички) хто, хто в рукавичці живе? Хто, хто в тепленькій там є?

Мишка, жабка, зайчик, лисичка, вовчик, ведмідь-набрідь. А ти хто?

Кабан. А я – кабан-іклан. Пустіть мене до себе.

Вчитель. Знов озвалась рукавичка.

Рукавичка. Спочатку потрібно розказати про все, що ми робили сьогодні на уроці.

 

IV. Підсумок уроку.

Гра «Мікрофон»

Вчитель. Діти, у вас сьогодні був незвичайний урок, правда ж? Ви прийдете додому, і ваші молодші братики чи сестрички, можливо, мама чи тато попросять вас розповісти про нього. Що ж ви їм розкажете?

-         Чи сподобалась вам казка?

-         Які завдання були найцікавіші?

-         Хто дотримувався вимог?

Я дуже задоволена вашою роботою на нашому казковому уроці.

Вашим завданням буде: придумати розповідь про життя звіряток у рукавичці.

 

 

 

 

 

docx
Додано
26 січня
Переглядів
356
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку