Закріплення звукового значення букви Н н. Складання запитань до малюнків у парах. Використання службових слів (без вживання терміну). Письмо великої Н. Списування з рукописного те

Про матеріал
Очікувані результати: - називає та виділяє звуки і склади у словах; - називає і характеризує голосні і приголосні; - відшукує на малюнку предмети, у назвах яких є звук н; - виконує звуковий аналіз слів; - читає склади, слова, речення з вивченими буквами; - складає запитання до малюнків та дає на них відповіді; - називає елементи та пояснює послідовність написання великої Н; - пише слова, речення з вивченими буквами.
Перегляд файлу

Тема: Закріплення звукового значення букви Н н. Складання запитань до малюнків у парах. Використання службових слів (без вживання терміну).  Письмо великої Н. Списування з рукописного тексту.

Очікувані  результати:

  •  називає та виділяє звуки і склади у словах;
  • називає і характеризує голосні і приголосні;
  • відшукує на малюнку предмети, у  назвах яких є звук  н;
  • виконує звуковий аналіз слів;
  • читає склади, слова, речення з вивченими буквами;
  • складає запитання до малюнків та дає на них відповіді;
  • називає елементи та пояснює послідовність написання великої Н;
  • пише слова, речення з вивченими буквами.

                                                        Хід уроку

  1.                Організація класу
  2.            Актуалізація опорних знань

— Яку букву вивчали на попередньому уроці?

— Які звуки вона позначає на письмі? ( твердий і м’який)

--- Наведіть приклади слів із звуком  н.

 

  1.               Гра «Не зівай і швидко читай»

Розчитування за допомогою тренажерів для читання

 

  1.               Робота над звуковим аналізом слів

--- Яка тема нашого тижня?

--- Як називається житло людей? Підберіть слово, щоб в ньому був звук Н. ( будинок)

--- Давайте виконаємо звуковий аналіз цього слова.

--- Як називається житло мишки? ( нірка)

--- Виконаємо звуковий аналіз і цього слова теж.

 

  1. Закріплення звукового значення букви Н н

1.Робота з підручником ( стор.47)

--- Для чого людині дім.

 --- А чи потрібний людині якийсь тимчасовий дім , на якийсь невеликий проміжок часу.

---  А хто з вас ходив у похід з батьками?

--- У вас був тимчасовий дім. Як він називався? ( намет)

 Хто відпочивав у наметі?

 Що ви запам’ятали?

 

2 .Стратегія «Входження в малюнок»

--- Подивіться на  перший малюнок.  Уявіть, що ви опинилися в малюнку. Ви зараз їдете у машині.

--- Складіть речення про свої враження, які ви , нібито, відчуваєте їдучи в цій машині. Розкажіть , що ви бачите.

 

3.Робота з другим малюнком

--- Кого ви бачите на малюнку?( мама, тато, кажан, песик, кіт)

--- Що вони роблять?

--- А яка частинка доби зображена ? ( ніч) Чому ви так думаєте?

--- Відшукайте на малюнку предмети , у назвах яких є звуки н.

 

  1.               Читання «ланцюжком» тексту над другим малюнком
  2. Гра «Питання другу задай і відповідь почекай»

--- Складіть запитання до малюнку і дайте на них відповідь, використовуючи слова у, біля, над, за, перед.

 

  1.         Робота у прописах ( стор.30)
  1.               Пояснення алгоритма друкування букви Н

--- Починаємо писати букву нижче міжрядкової лінії прямою похилою лінією, ведемо вгору до міжрядкової лінії, далі – вниз прямою похилою паличкою , яка заокруглюється вліво. Потім починаємо писати слідуючий елемент, який починається з верхньої рядкової лінії. Пишемо похилу паличку до міжрядкової лінії , яка вгорі переходить в петлю  і опускаємося вниз до нижньої рядкової лінії, де заокруглюємо її вліво.

 

  1.               Написання літери у повітрі
  2.               Пригадання правил письма
  3.               Наведення літер на стор.28

--- Чому слова написані з великої букви? ( імена людей)

-- Коли ще пишемо слова з великої букви?

 

  1.               Написання літери і слів  на стор.30
  1. Підсумок

--- З якою буквою ви сьогодні продовжили  знайомитись?

— Які звуки вона позначає на письмі?

— Що вдалося зробити легко?

— Що було для вас важким?

— Що сподобалося на уроці?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
15 жовтня 2021
Переглядів
432
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку