Тема: Закріплення звукового значення букви Н н. Складання запитань до малюнків у парах. Використання службових слів (без вживання терміну). Письмо великої Н. Списування з рукописного тексту.
Очікувані результати:
Хід уроку
— Яку букву вивчали на попередньому уроці?
— Які звуки вона позначає на письмі? ( твердий і м’який)
--- Наведіть приклади слів із звуком н.
Розчитування за допомогою тренажерів для читання
--- Яка тема нашого тижня?
--- Як називається житло людей? Підберіть слово, щоб в ньому був звук Н. ( будинок)
--- Давайте виконаємо звуковий аналіз цього слова.
--- Як називається житло мишки? ( нірка)
--- Виконаємо звуковий аналіз і цього слова теж.
1.Робота з підручником ( стор.47)
--- Для чого людині дім.
--- А чи потрібний людині якийсь тимчасовий дім , на якийсь невеликий проміжок часу.
--- А хто з вас ходив у похід з батьками?
--- У вас був тимчасовий дім. Як він називався? ( намет)
– Хто відпочивав у наметі?
– Що ви запам’ятали?
2 .Стратегія «Входження в малюнок»
--- Подивіться на перший малюнок. Уявіть, що ви опинилися в малюнку. Ви зараз їдете у машині.
--- Складіть речення про свої враження, які ви , нібито, відчуваєте їдучи в цій машині. Розкажіть , що ви бачите.
3.Робота з другим малюнком
--- Кого ви бачите на малюнку?( мама, тато, кажан, песик, кіт)
--- Що вони роблять?
--- А яка частинка доби зображена ? ( ніч) Чому ви так думаєте?
--- Відшукайте на малюнку предмети , у назвах яких є звуки н.
--- Складіть запитання до малюнку і дайте на них відповідь, використовуючи слова у, біля, над, за, перед.
--- Починаємо писати букву нижче міжрядкової лінії прямою похилою лінією, ведемо вгору до міжрядкової лінії, далі – вниз прямою похилою паличкою , яка заокруглюється вліво. Потім починаємо писати слідуючий елемент, який починається з верхньої рядкової лінії. Пишемо похилу паличку до міжрядкової лінії , яка вгорі переходить в петлю і опускаємося вниз до нижньої рядкової лінії, де заокруглюємо її вліво.
--- Чому слова написані з великої букви? ( імена людей)
-- Коли ще пишемо слова з великої букви?
--- З якою буквою ви сьогодні продовжили знайомитись?
— Які звуки вона позначає на письмі?
— Що вдалося зробити легко?
— Що було для вас важким?
— Що сподобалося на уроці?