Заняття 1. "Колір, форма, розмір об'єктів дійсності".

Про матеріал
Запропоноване заняття "Колір, форма, розмір об'єктів дійсності" (№1) розроблено відповідно до Програми з корекційно-розвиткової роботи «Корекція розвитку» (корекція когнітивного розвитку) для підготовчих, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей із затримкою психічного розвитку (Сак Т.В., Прохоренко Л.І) і використовується для роботи з дітьми з особливими освітніми процесами, які навчаються у 2 класі.
Перегляд файлу
  • Заняття 1

Тема

  • КОЛІР, ФОРМА,  РОЗМІР ОБ'ЄКТІВ ДІЙСНОСТІ

Мета:

актуалізувати знання здобувача освіти про кольори; розвивати дрібну моторику рук, увагу, саморегуляцію, вміння підбирати кольори за зразком, навички самоананалізу.

 

ХІД ЗАНЯТТЯ

  1. Привітання

        Мета: емоційне налаштування на роботу.

 

  1. Вправа «Назви колір»

Мета: повторити назви кольорів.

Психолог пропонує назвати предмети та кольори предметів, які зображені на малюнках.

  1. Вправа «Зафарбуй малюнок»

Мета: повторити назви кольорів, розвивати вміння використовувати кольори відповідно до зразків.

Пропонується зафарбувати зображення банок відповідно до зразків.

 

  1. Вправа «Добери предмет за зразком»

 Мета: вчити  добирати  малюнки відповідно до  зразка з урахуванням кольору.

Дитині пропонується дібрати предмети конкретного кольору за наочним зразком.

  1. Вправа «Добери предмет за словесною інструкцією»

        Мета: розвивати вміння підбирати кольори за назвою.

Психолог  пропонує відібрати всі малюнки жовтого кольору, зеленого, червоного тощо.

  1. Вправа «Добери предмет»

        Мета: розвивати вміння підбирати кольори  відповідно до зразка.

Дитині пропонується дібрати зображення предметів такого самого кольору, як і тло.

 

  1. Вправа «Пірамідка» (додаток 1)

Мета: розвивати увагу, саморегуляцію, вміння підбирати кольори за зразком.

Психолог пропонує сконструювати відповідно до зразка пірамідку.

  1. Вправа «Аплікація»

Мета: розвивати дрібну моторику рук,  навички саморегуляції, творчі здібності.

Психолог пропонує прикрасити зображення індика за допомогою кульок з гофрованого паперу.

 

 

  1. Рефлексія

Мета: розвивати навички самоаналізу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ВИКОРИСТАНІ ДЖЕРЕЛА

  1. Сак Т.В., Прохоренко Л.І Програма з корекційно-розвиткової роботи «Корекція розвитку» (корекція когнітивного розвитку) для підготовчих, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей із затримкою психічного розвитку.
  2. https://knygy.com.ua/index.php?productID=9789669135636

 

Додаток 1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Психологія, Розробки уроків
Інкл
Додано
2 жовтня 2021
Переглядів
1367
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку