|
|
Тема |
|
Мета: |
актуалізувати знання здобувача освіти про кольори; розвивати дрібну моторику рук, увагу, саморегуляцію, вміння підбирати кольори за зразком, навички самоананалізу. |
ХІД ЗАНЯТТЯ
Мета: емоційне налаштування на роботу.
Мета: повторити назви кольорів.
Психолог пропонує назвати предмети та кольори предметів, які зображені на малюнках.
Мета: повторити назви кольорів, розвивати вміння використовувати кольори відповідно до зразків.
Пропонується зафарбувати зображення банок відповідно до зразків.
Мета: вчити добирати малюнки відповідно до зразка з урахуванням кольору.
Дитині пропонується дібрати предмети конкретного кольору за наочним зразком.
Мета: розвивати вміння підбирати кольори за назвою.
Психолог пропонує відібрати всі малюнки жовтого кольору, зеленого, червоного тощо.
Мета: розвивати вміння підбирати кольори відповідно до зразка.
Дитині пропонується дібрати зображення предметів такого самого кольору, як і тло.
Мета: розвивати увагу, саморегуляцію, вміння підбирати кольори за зразком.
Психолог пропонує сконструювати відповідно до зразка пірамідку.
Мета: розвивати дрібну моторику рук, навички саморегуляції, творчі здібності.
Психолог пропонує прикрасити зображення індика за допомогою кульок з гофрованого паперу.
Мета: розвивати навички самоаналізу.
ВИКОРИСТАНІ ДЖЕРЕЛА
Додаток 1