|
|
Тема |
|
Мета: |
розвивати довільну увагу, вміння сприймати сенсорні еталони, виділяти об'ємні предмети в макропросторі, співвідносити форми об'ємних предметів і задані еталони, порівнювати предмети за розміром та формою, виділяти функціональні частини у реальних предметах, визначати їх просторове взаєморозташування.
|
ХІД ЗАНЯТТЯ
Мета: емоційне налаштування на роботу.
Мета: розвивати вміння сприймати сенсорні еталони, виділяти об'ємні предмети в макропросторі, співвідносити форми об'ємних предметів і задані еталони, форми; порівнювати предмети за довжиною і шириною; виділяти функціональні частини у реальних предметах, визначати їх просторове взаєморозташування.
Мета: розвивати вміння сприймати сенсорні еталони, порівнювати геометичні фігури за розміром та формою, визначати їх просторове взаєморозташування.
Мета: розвивати мислення, збагачувати словниковий запас.
Ця тварина вже від ранку
Нам співає колисанку,
Нявкає, муркоче,
Бо сметанки хоче.
Що це, діти, за воркотик?
Це пухнастий сірий…(котик).
Мета: розвивати вміння сприймати сенсорні еталони, порівнювати предмети за довжиною і шириною, виділяти функціональні частини у реальних предметах, визначати їх просторове взаєморозташування; розвивати довільну увагу.
Мета: розвивати навички самоаналізу.
Використані джерела