Заняття "Аналіз об’єктів, виділення в ньому основних частин й деталей, їх складових, визначення розмірів, форми. Просторові відношення й призначення".

Про матеріал
Запропоноване заняття розроблено з метою розвитку довільної уваги, вміння сприймати сенсорні еталони, виділяти об'ємні предмети в макропросторі, співвідносити форми об'ємних предметів і задані еталони, порівнювати предмети за розміром та формою, виділяти функціональні частини у реальних предметах, визначати їх просторове взаєморозташування.
Перегляд файлу
  •  

Тема

  • АНАЛІЗ ОБ’ЄКТІВ, ВИДІЛЕННЯ В НЬОМУ ОСНОВНИХ ЧАСТИН Й ДЕТАЛЕЙ,  ЇХ  СКЛАДОВИХ,  ВИЗНАЧЕННЯ  РОЗМІРІВ, ФОРМИ. ПРОСТОРОВІ  ВІДНОШЕННЯ  Й  ПРИЗНАЧЕННЯ. РОЗВИТОК ДОВІЛЬНОЇ УВАГИ (заняття 1).

Мета:

розвивати довільну увагу, вміння сприймати сенсорні еталони, виділяти об'ємні предмети  в  макропросторі,  співвідносити  форми  об'ємних предметів і задані еталони,  порівнювати  предмети  за розміром та формою,  виділяти функціональні частини у реальних  предметах,  визначати  їх просторове взаєморозташування.

 

 

ХІД ЗАНЯТТЯ

  1. Привітання

        Мета: емоційне налаштування на роботу.

 

  1. Бесіда про геометричні фігури

Мета: розвивати вміння сприймати сенсорні еталони, виділяти об'ємні предмети  в  макропросторі,  співвідносити  форми  об'ємних предметів і задані еталони, форми; порівнювати  предмети  за довжиною і шириною;  виділяти функціональні частини у реальних  предметах,  визначати  їх просторове взаєморозташування.

 

  • Пригадайте, які геометричні фігури ви знаєте? Намалюйте їх на аркуші.
  • Які  види геометричних фігур ви знаєте? Пригадайте їх?
  • Перегляньте геометричні фігури, назвіть їх та визначте до якого виду відносяться.
  • Назвіть предмети в оточуючому просторі, що нагадують об’ємні геометричні фігури.
  • Порівняйте висоту шафи та її довжину.
  • Розгляньте стіл. Що ви можете про нього сказати. Порівняйте висоту стола з його довжиною та шириною.
  • Виділіть функціональні частини стола.
  • Що ви може сказати про розташування стола, шафи.

 

  1. Вправа «Орнамент»

Мета: розвивати вміння сприймати сенсорні еталони, порівнювати геометичні фігури за розміром та формою, визначати  їх просторове взаєморозташування.

 

  • Підберіть необхідні геометричні фігури і наклейте  орнамент

 

 

  1. Робота над загадкою

Мета: розвивати мислення, збагачувати словниковий запас.

Ця тварина вже від ранку

Нам співає колисанку,

Нявкає, муркоче,

Бо сметанки хоче.

Що це, діти, за воркотик?

Це пухнастий сірий…(котик).

 

  1. Робота з конструктором «Котик»

Мета: розвивати вміння сприймати сенсорні еталони, порівнювати  предмети  за довжиною і шириною,  виділяти функціональні частини у реальних  предметах,  визначати  їх просторове взаєморозташування; розвивати довільну увагу.

https://yt3.ggpht.com/a/AATXAJwjtQULVlvsSO_sX0R4_PfMEBp8v7HGuAEC-dYsvQ=s900-c-k-c0xffffffff-no-rj-mohttps://frugalfun4boys.com/wp-content/uploads/2015/05/Cats-9-Edited.jpg

 

  1. Рефлексія

Мета: розвивати навички самоаналізу.

 

Використані джерела

  1. Сак Т.В., Прохоренко Л.І Програма з корекційно-розвиткової роботи «Корекція розвитку» (корекція когнітивного розвитку) для підготовчих, 1-4 класів спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для дітей із затримкою психічного розвитку.
  2. https://dovidka.biz.ua/zagadki-pro-kota
  3. https://www.youtube.com/watch?v=lLmtLKVMoAs
  4. https://www.topbaby.com.ua/uk/hands/57001/73001.html

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Психологія, Розробки уроків
Інкл
Додано
31 січня 2022
Переглядів
2001
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку